Ik heb ook geen vriendin, maar wil soms gewoon beffen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen vriendje, maar wil gewoon pijpen? Okay....
Ik vind het vrij random.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen vriendje, maar wil gewoon pijpen? Okay....
niet dat dat mijn leeftijd is maar wat is daar mis mee? hoe oud was je zelf en hoe kwam je er zelf op dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vrij random.
'Ik ben 15 ofzo, en het is hoog tijd om eens een piemel in mijn mond te nemen.'
Je hebt ervaring met mannen pijpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef tailfox het volgende:
Laat hem oesters en ananas eten.
thank me later
Euhm, ik kwam er op toen ik een vriendje had. Niet zomaar out of the blue dat ik maar eens moest gaan pijpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
niet dat dat mijn leeftijd is maar wat is daar mis mee? hoe oud was je zelf en hoe kwam je er zelf op dan?
stond er een stuk aggresiever dan was bedoeldquote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, ik kwam er op toen ik een vriendje had. Niet zomaar out of the blue dat ik maar eens moest gaan pijpen.
Ik ga stukquote:Op maandag 15 februari 2016 04:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
stond er een stuk aggresiever dan was bedoeld.
waarom had je een vriendje, o.a. omdat je die wilde pijpen toch?
Dat staat los van de smaak van de piemel. Het heeft alleen invloed op het zaadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef tailfox het volgende:
Laat hem oesters en ananas eten.
thank me later
Ach wat maakt het uit. Piemels genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat staat los van de smaak van de piemel. Het heeft alleen invloed op het zaadDat was de vraag niet.
Overigens TS, het is niet de bedoeling dat je hem echt op eet...
Waar zijn de instructies?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Benodigdheden:
– 1 kopje ananassap, vers of uit een pak
– 1 kopje mangosap
– 1 banaan
– ½ komkommer, geschild en ontpit
– ½ theelepel verse gember
– ½ theelepel vanille-extract
– 2 eetlepels honing
dan krijg je volgens internet lekkere sperma
Nee er zijn lullen genoeg, dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Piemels genoeg.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee er zijn lullen genoeg, dat is niet hetzelfde
Wtf nee? Omdat ik hem leuk vond?quote:Op maandag 15 februari 2016 04:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
stond er een stuk aggresiever dan was bedoeld.
waarom had je een vriendje, o.a. omdat je die wilde pijpen toch?
I know what girls likequote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met mannen pijpen?
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:36 schreef HarveySpecter het volgende:
Misschien kun je eerst wat ribben laten weghalen. Dan kun je daarna eerst een paar keer jezelf pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |