Eh okquote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had jij maar een paar jaar geleden geen account aangemaakt.
Maar ik hou zo veel van jequote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die VK maar een naar ventje als hij dronken is
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hannah McKay, Lumen Pierce, Debra Morgan.
ok, dan heb ik te veel biertjes gehadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van je
Tevens ben ik nuchter.
Lumen > Ritaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?
ik ben er alquote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Ik ben gewoon bietje labiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
ok, dan heb ik te veel biertjes gehad
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lumen > Rita
En Lila ziet er maar vreemd uit.
rtquote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bietje labiel.
Ja lumen is ook plain, maar heb ooit een film gezien waar ze smoking hot was, en toen was ik puber en dus makkelijk beinvloedbaar. Lila vind ik gewoon niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.
Loop zelf danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Snap trouwens niet waar mn broodje doner blijft, die toko is gewoon like 5 minuten hiervandaan.
quote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wt voor filmpjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ze gaat zo een filmpje posten hier
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dag, en dan de deur uitgaan ofzo?
met knoflooksaus en pepertjes?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Had eerder op FOK! moeten gaan klagen, broodje is er nu
Het is buiten, dus eng.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met knoflooksaus en pepertjes?
dit is toch gewoon de klb scquote:
lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjes
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, 3 uur geleden was het nog een kwartier, xcadet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |