Dacht idd dat het voor een stil geboren kindje was.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:54 schreef Molo het volgende:
Is dat kind dan geboren op die tijd of overleden?
Het is debiel, dus niet raar dat je dat niet zag.quote:
Ja precies... Waarom zou de tijd stil staan als je geboren wordt, wie kan dit ophelderen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht idd dat het voor een stil geboren kindje was.
En waar slaat die tekst op? Vragen vragen. Man cannot live on chocolate alone but a woman can. Ow is dat zo? En waarom chocolate en woman in caps?quote:
ik vond de tijd verdacht snel gaan tijdens een bevalling...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies... Waarom zou de tijd stil staan als je geboren wordt, wie kan dit ophelderen?
Vraag het aan de persoon die dat "ding" gemaakt heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies... Waarom zou de tijd stil staan als je geboren wordt, wie kan dit ophelderen?
en wat is nut van mini emmertjes met een hartvormig gatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:
Wat hebben mensen steeds met die dienbladen?
[ afbeelding ]
Gerda vindt het mooi.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
en wat is nut van mini emmertjes met een hartvormig gat
en natuurlijk op elke plank een home decoratie blad om na te maken met action spulquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
en wat is nut van mini emmertjes met een hartvormig gat
Prachtige namenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef IDkaart het volgende:
Lijkt wel alsof ze toen dood gingen of zo.
[ afbeelding ]
quote:
Ah, de betere rouwkrans.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef IDkaart het volgende:
Fietsenbanden.Wat LE-LIJK.
[ afbeelding ]
Dat hoesje is niet mijn smaak maar daarvan snap ik nog dat mensen het leuk vinden... De bloempot vind ik wel verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
Een hoesje voor een E-Reader
http://bolletjelucky.blog(...)e-readercrochet.html
[ afbeelding ]
een schattig ..... plantenpotje
[ afbeelding ]
het zijn wasbollen(die bij het vloeibaar wasmiddel zitten)die omhaakt zijn met Durable katoen. Het idee komt uit een heel leuk boekje,
http://bolletjelucky.blog(...)sgrootse-potjes.html
Faalgerdaquote:Op zondag 31 juli 2016 01:00 schreef IDkaart het volgende:
De volgorde van de kopjes in de etagère klopt volgens mij niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |