Ik heb dit serieus nog nooit in mijn omgeving gezien. En daar ben ik wel blij mee...quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
De hele patio vol met pruttel en heelveel zelfgemaakt natuurlijk, maar schijnbaar geen creatieve ideeën om het bier weg te werken.
Nou, die hebben vast een gelukkig huwelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand op de lokale verkoophoek op FB heeft dit er op gezet![]()
![]()
![]()
Ze vraagt er ¤10 voor ook nog.
[ afbeelding ]
Liefde is... Een Lack tafel van Ikeaquote:Op maandag 25 juli 2016 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand op de lokale verkoophoek op FB heeft dit er op gezet![]()
![]()
![]()
Ze vraagt er ¤10 voor ook nog.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:05 schreef IDkaart het volgende:
Joepie nog meer leuke schoenen.
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk best leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm behang kopen als je ook scrapbookvellen bij de Action kan kopen? Met als tip dat je het gewoon kan vastplakken met stevige hobbylijm... maar mss dat behanglijm ook kan.
![]()
Nee die zooi komt gewoon niet in huisquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ergens anders slapen!
Ik zeg ook niet dat jij het niet leuk mag vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, maa ik mag het best leuk vindn toch?![]()
Ik denk dat de mijnese ook niet blij zou zijn
Dat doet ie toch al? Of niet hmmmquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ergens anders slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |