SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Normaal"quote:Op zondag 14 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
@chai tja je weet het natuurlijk niet zekeroverigens had ik hetzelfde gezegt als ie aziaat, zuidamerikaan of normaal was.
@mmg, dat laatste.
dwc wat vind je van blanke hoesquote:
lol G was fatoe, je begrijpt de referentie niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Normaal".
Ik ga je nu ook geen antwoord meer geven ook.
Suggereer je hiermee dat over het algemeen negers het niet boeit hoeveel hun chick er heeft gehad?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar wat ik ervan vind, ja, boeiend toch? Als zij zo willen zijn. Denk dat negers, of beter gezegd, mensen waarvan het niet boeit hoeveel vorige bedpartners hun chick/scharrel/whatever heeft gehad maar al te blij zijn met zulke dames
.
Niet als het zelf van die gasten zijn die op 50+ zitten.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:10 schreef Parawan het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat over het algemeen negers het niet boeit hoeveel hun chick er heeft gehad?
Idd hey, voel me als een gastspreker op een ROCquote:
We hebben een neger op fok. Laten we daar optimaal gebruik van makenquote:
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stadquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef Parawan het volgende:
[..]
We hebben een neger op fok. Laten we daar optimaal gebruik van maken
bedoel voor iets meer serieus. er word door negroiden zelf toch ook op neergekeken ondanks de term?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar wat ik ervan vind, ja, boeiend toch? Als zij zo willen zijn. Denk dat negers, of beter gezegd, mensen waarvan het niet boeit hoeveel vorige bedpartners hun chick/scharrel/whatever heeft gehad maar al te blij zijn met zulke dames
.
Voor mij persoonlijk moet een chick echt moeilijk lekker zijn, of fucking schattig wil ik d'r doen, wetende dat ze een hoer is (niet letterlijk). Wel strapped up natuurlijk
.
ik heb er 5 gehad, ik denk dat we wel kunnen trouwen ben ook nog eens moeilijk schattig :$quote:Op zondag 14 februari 2016 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet als het zelf van die gasten zijn die op 50+ zitten.
[..]
Idd hey, voel me als een gastspreker op een ROC.
Ik ben Colombiaans maar ben geadopteerdquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stad.
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bedoel voor iets meer serieus. er word door negroiden zelf toch ook op neergekeken ondanks de term?
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:13 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik ben Colombiaans maar ben geadopteerd
die van mij wist je toch al? anwaar die emoticon eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stad.
Ohja? Ben vergeten danquote:Op zondag 14 februari 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die van mij wist je toch al? anwaar die emoticon eigenlijk?
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor mij persoonlijk moet een chick echt moeilijk lekker zijn, of fucking schattig wil ik d'r doen, wetende dat ze een hoer is (niet letterlijk). Wel strapped up natuurlijk
.
Nee, woon in het zuiden des landsquote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgen
Side chicks/hoes = makkelijkste wat je kan krijgen
[..]
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?
soz vind dat echt walgelijke termenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgen
Side chicks/hoes = makkelijkste wat je kan krijgen
[..]
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-seequote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
Omdat ik moest denken aan een Jood met een neger als UI
.
ben clean peach girlquote:
Weet je hoeveel zwarte joden er zijn maat. Ethiopie alleen al.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
.
er zijn ook negroide joden.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
.
Niet serieus, maar wel voor de grapquote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz vind dat echt walgelijke termen, gebruik je die irl ook echt?
Daarom #squad up toch, #gang shit is niet voor niksquote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-see
True, maar daar dacht ik toen nog niet aanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zwarte joden er zijn maat. Ethiopie alleen al.
in scene gezet.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-see
Ja, corrupt want Electronic Intifada, maar wel zieke vid.
nietquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie is wat ik volg het niemeer jullie zijn allemaal kaaskoppen gr
welk gaatje xDquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je dan echt eens een keer laten volblaffen, word je vast een stuk gezelliger van
kloptquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
doe lief tegen Meloewa kwaliteitsuser pur sang van oude generatie.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je dan echt eens een keer laten volblaffen, word je vast een stuk gezelliger van
hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n stereotype cheesyhoofd.
Ja weenie zo'n halfkale blonde tattaquote:Op zondag 14 februari 2016 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik ben gewoon een redneck
vandaar dat wij leuk samen kunnen appen enzoquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart
hoezo half?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja weenie zo'n halfkale blonde tatta
chloro iranierquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Die laatste tweequote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
chloro iranier
jij turk
stimo koerd
jamesdeen jood
crip mocro
mmg surina
chai israeli
dimm japan
niet bepaald alleen nederland.
Yo kwarkmans... hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Fylax me lopen dissen hier ofwat?
ja hij zei dat je een kki kneusje bentquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Fylax me lopen dissen hier ofwat?
Ik log in, zie dat Fylax me maar liefst twee keer gequote heeft in een SC, ik klik erop, geen quote te vinden, dus waarschijnlijk verwijderd door blauw.quote:
Oh ben je helemaal kaalquote:
Yeah right waar ik al te vaak vergeet te reagerenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
vandaar dat wij leuk samen kunnen appen enzo
Oh das wel schattig als hij dat zegt. Maar waarom precies?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij zei dat je een kki kneusje bent
"vergeet"quote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben je helemaal kaal
[..]
Yeah right waar ik al te vaak vergeet te reageren
OMG WAAR WOON JE IK KOM NU NAAR JE TOEquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mits warm, welteverstaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef mij maar gewoon appeltaart
ik wacht je opquote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OMG WAAR WOON JE IK KOM NU NAAR JE TOE
TRquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij zei dat je een kki kneusje bent
HNGGGquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar. Hij is niet helemaal smooth maar wel lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo boringquote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef mij maar gewoon appeltaart
huh vreemdquote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik log in, zie dat Fylax me maar liefst twee keer gequote heeft in een SC, ik klik erop, geen quote te vinden, dus waarschijnlijk verwijderd door blauw.
De nieuwe Adolfquote:Op zondag 14 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
huh vreemd
Ach, hij krijgt de laatste tijd wel meer praatjes, ze hebben hem te veel macht gegeven
Fylax die macht heeftquote:Op zondag 14 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
huh vreemd
Ach, hij krijgt de laatste tijd wel meer praatjes, ze hebben hem te veel macht gegeven
Je kan ook met dat andere kloontje postenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Had mezelf trouwens Vanilleyoghurt moeten noemen, mezelf mycroften is kapot lastig met de afkorint VK, dan hebben ze 't telkens over het verenigd koninkrijk
Maak nieuwe acc aanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Had mezelf trouwens Vanilleyoghurt moeten noemen, mezelf mycroften is kapot lastig met de afkorint VK, dan hebben ze 't telkens over het verenigd koninkrijk
3 gewoon. Gewoon 3quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
Lekker hoor madeliefffffffffffffff (zijn dit genoeg ff'en?)
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook met dat andere kloontje posten
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.
xDxDquote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
Zojuist een drienjaar oud kind geneukt voelt best tof.
Weet jij wat er met Piye is gebeurd?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet serieus, maar wel voor de grap.
[..]
Daarom #squad up toch, #gang shit is niet voor niks.
[..]
True, maar daar dacht ik toen nog niet aan.
Ben helderziendquote:Op zondag 14 februari 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe die post ging daar ook over.
Weet niet zeker waarom, heb stijfje gekregen though.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen
Hoe laat wil je die herinnering ontvangen?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen
Puik planquote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Hopelijk verslaap je jequote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
helemaal vergeten dt ik morgen kei vroeg op moet.
Het is niet eens 10 uurquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
hopelijk ben je de hele dag niet op FOK!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
23 uurquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe laat wil je die herinnering ontvangen?
edit: whahaaha wat een taalfout
Hoop dat je je zo erg moet haasten dat je je enkel verstuiktquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
Hoezo, heb jullie tochquote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zet een reminder dan lui zwijn
VK, help, ik stond op nr 3 van Februari, ik moet gered worden. Kan jij mij geen ban aansmeren ofzo?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment
Nee, die kracht heeft Niels alleen.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK, help, ik stond op nr 3 van Februari, ik moet gered worden. Kan jij mij geen ban aansmeren ofzo?
Bedanktquote:
Godver, ik loog, sta nu zelfs op 1quote:Op zondag 14 februari 2016 21:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, die kracht heeft Niels alleen.
Je staat precies op 10, met 2222 posts, hoewel de laatste paar niet meegerekend nogquote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeg aub dat ik niet in de top 10 sta
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd hou je zure sloot dicht caviakut
gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je staat precies op 10, met 2222 posts, hoewel de laatste paar niet meegerekend nog
Doe kalmquote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd hou je zure sloot dicht caviakut
wat dacht je van madelief. Als je t met 1 f mycroft kom je in gesprekken over de seriequote:Op zondag 14 februari 2016 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
JA WRIJF HET ER MAAR WEER IN MAN VANOCHTEND STOND IK NOG OP 3 MAAR AJACIED EN CRIP DOEN HUN BEST NIET EN NOU LIJK IK ZO KANSLOOSquote:Op zondag 14 februari 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 01-02-2016 t/m 14-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (360987)
001 2868 HPLC 0.79%
002 2857 Crip 0.79%
004 2726 NoelGallagher 0.76%
009 2258 Opsonisatie 0.63%
010 2222 Vanillekwark 0.62%
Correctie: Je bent kansloosquote:Op zondag 14 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA WRIJF HET ER MAAR WEER IN MAN VANOCHTEND STOND IK NOG OP 3 MAAR AJACIED EN CRIP DOEN HUN BEST NIET EN NOU LIJK IK ZO KANSLOOS
Whut? ! Dat dit kanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, klopt, gelukkig ben ik de komende weekenden niet thuis
Welke serie?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat dacht je van madelief. Als je t met 1 f mycroft kom je in gesprekken over de serie
Riazopquote:
Pijn ditquote:Op zondag 14 februari 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 01-02-2016 t/m 14-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (360987)
001 2868 HPLC 0.79%
002 2857 Crip 0.79%
004 2726 NoelGallagher 0.76%
009 2258 Opsonisatie 0.63%
010 2222 Vanillekwark 0.62%
Dat is jouw mening en die zal wel waar zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correctie: Je bent kansloos
Het is wat meid.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oude mailtjes aan het teruglezen en heb nu echt iets van alles was een leugennn, alles wat je in dat mailtje had gezet
/dagboek
Nobody caresquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oude mailtjes aan het teruglezen en heb nu echt iets van alles was een leugennn, alles wat je in dat mailtje had gezet
/dagboek
Het is nobody wat cares meidquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
Niemand hier geeft een neuk.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over 55 min moet jij je broodtrommeltje vullen
[..]
Ja he!1!1
Ik krijg wel neuksquote:
Lekker interessant allemaalquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
Wil het niet langer geheim houdenquote:
Dunno, zou je aan Hermann moeten vragen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geven/ontvangen zolderkamerautistjes wel een neuk dan
Haha, daar is een liedje van.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Tante uit Marokko komt morgen. gvd zin in.
inb4 nobody cares. Ik care.
Als ik een zeikwijf wilde dan was ik wel single geblevenquote:
neemt ze lekker eten mee?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een zeikwijf wilde dan was ik wel single gebleven
Ahw, dat is leuk. Heb je dr al lang niet gezien?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
liginbedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tc staat aaan
Cam staat aan
Waar blijf je
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, dat is leuk. Heb je dr al lang niet gezien?
Surinaamse tantes be like "hmmmm je bent dik gewordennnn", bij jullie ook?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.
lol zie het nu ook inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:07 schreef kontenbonker het volgende:
[..]
Wel knap dat je er madceliefff van maakt
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Surinaamse tantes be like "hmmmm je bent dik gewordennnn", bij jullie ook?
denk dat je dan ook nog mooier bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''
Wat ik zeg: oh shokrann ahahah
wat ik denm: je bent zelf dik geworden je hebt geluk dat ik niet bitchy ben
Kijk plz dit stukjequote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''
Wat ik zeg: oh shokrann ahahah
wat ik denm: je bent zelf dik geworden je hebt geluk dat ik niet bitchy ben
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens eindelijk pics van xcachet weten te krijgen, fucking lekker ding man
Cutequote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.
Negers zijn nooit grappig. Schreeuwen altijd teveel.quote:
Doe niet jaloersquote:
niet doen brah je weet wat er met zyzz is gebeurd en daarnaast gaat je baan bij de big vier accountant en anabolen niet samen.quote:
ja gvd beetje jammer ditquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moeten we massaal je gaan DM'en om de pics ook te krijgen VK? Beetje jammer dat je zo aandacht wil krijgen
gr gr
doe pics van meloewa dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.
Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg hequote:
Mag ik vragen als je foto's hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.
Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg he
hjb over mijn mattie NG.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Noel heeft vast nog wel anabolen gebruikt
deze noobquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie de neuk heeft geen pics van Meloewa gezien dan?
ik ook nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet zo goed.
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht dan.
"Als ze opstaat zit die schommelstoel aan d'r reet geplakt"
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.
Echt letterlijk deze suiker kegel had ze gebroken met hamer en deed ze de helft ervan in de theepot. En dat terwijl ze me waarschuwt voor suiker in redbull gvd
[ afbeelding ]
Twee woorden: negeerpost Piye.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat toch, aandoenlijk zelfs.
@ pic supplyings, vroeg het me al af
wrm reageerde je zo boos op mij?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
lol HPLC zit me nu om pics van Meloewa te vragenAlsof ik die opgeslagen heb, is echt maanden geleden joh.
zo een suikerkegel werd bij mn zusjes verloving gebroken. Letterlijk op de grond gegooid en het moest in stukjes breken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.
Echt letterlijk deze suiker kegel had ze gebroken met hamer en deed ze de helft ervan in de theepot. En dat terwijl ze me waarschuwt voor suiker in redbull gvd
[ afbeelding ]
Dit is gewoon lasterquote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
lol HPLC zit me nu om pics van Meloewa te vragenAlsof ik die opgeslagen heb, is echt maanden geleden joh.
Is voor geluk toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zo een suikerkegel werd bij mn zusjes verloving gebroken. Letterlijk op de grond gegooid en het moest in stukjes breken.
Blegh
Is je tante er al
Ja, houd alsnog van ze. Alleen beetje irritant soms en dan ga je je ook inhouden want je tantequote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat toch, aandoenlijk zelfs.
@ pic supplyings, vroeg het me al af
Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik weer iets over het hoofd gezien of wat bedoel je? Ik word te oud voor FOK!.
Het is niet bekend in onze streek. Ik denk idd dat het om geluk gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is voor geluk toch?
Keer was m'n buurjongen z'n vader overleden, gingen z'n matties pakken suiker inslaan.
Wel TR gezet, openbaringen van niet-bestaande dm'squote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit correct is.
Snap de vraag niet zo goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik dacht houd maar even gedeisd. Vraag blijft staan though.
Fapje gezet, vind het altijd wel geil als er een TR gezet wordt omwille van wat ik zet.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel TR gezet, openbaringen van niet-bestaande dm's
Andere usernamequote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?
Geen idee, ken die kerel verder ook niet, behalve dat ik weet dat het ook een nigga isquote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?
ah oke. herinner je je rich calibier nog?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken die kerel verder ook niet, behalve dat ik weet dat het ook een nigga is.
Sgoed, DM.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
of je zo vriendelijk wil zijn om pics te sturen.
Hehequote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is niet bekend in onze streek. Ik denk idd dat het om geluk gaat.
Waarom dat met overlijden gebeurt snap k niet want dan wordt geen zoetigheden genuttigd.
Sws Turken en overlijdenisWij moesten rouwende en verdrietig en al eten maken voor mensen die langs kwamen.
Vaag, alleen de username, zegt me verder niksquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke. herinner je je rich calibier nog?
Tinychat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |