Weet niet helemaal of ik dat met je eens ben. Er zijn nog veel slechtere spelers bij Feyenoord momenteel.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb heel hard zitten lachen om Dirk vandaag, die kan beter stoppen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de Feyenoorders weer een heel topic zitten opgescheept met de proletenmening van Sunri5e in de TT.
Volgend weekend zwarte pyro in de kuipquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
Misschien moeten wij ook zo'n nummer maken.
Zijn sprintjes gaan deze aannemen:quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet helemaal of ik dat met je eens ben. Er zijn nog veel slechtere spelers bij Feyenoord momenteel.
Ben het wel met hem eens. Als Kuyt Kuyt niet was dan zou hij nog niet eens in de basis starten.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet helemaal of ik dat met je eens ben. Er zijn nog veel slechtere spelers bij Feyenoord momenteel.
Je hoeft niet snel te zijn om belangrijk te zijn voor een team, maar op rechtsbuiten kan het eigenlijk echt niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zijn sprintjes gaan deze aannemen:![]()
![]()
Ik verkies de Johan fruitschaal boven het landskampioenschapquote:Op zondag 14 februari 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Al die supporters die hun hoop vol op de beker hebben gegooid, zullen alleen maar meer teleurgesteld worden wanneer die droom ook in duigen valt. Er is totaal geen reden om aan te nemen dat we die halve finale even gaan winnen. Wat dan rest is een hoopje ellende dat gaat afzakken naar de 10-15e plek.
Ik heb liever dat er nu eens een grondige bezem door de organisatie gaat. In de huidige samenstelling is al het onderlinge vertrouwen verdwenen, dit lijkt me een negatieve spiraal waar je niet uitkomt zonder een grondige ingreep van buitenaf.
Dat is niet best inderdaad. Maar als je in 1 competitiehelft toch 11 veldgoals (plus nog 5 pingels) scoort dan ben je volgens mij nog best van waarde.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zijn sprintjes gaan deze aannemen:![]()
![]()
Het is vd Burger King, dan mag het eigenlijk nog wel. Die pingels schiet een type als Kuyt er wel in, dus als je die eraf haalt zijn het er 6. Necid had bij PEC vorig seizoen een geweldige eerste seizoenshelft maar was de tweede bijna anoniem. Dirkie gaat dit ook overkomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is niet best inderdaad. Maar als je in 1 competitiehelft toch 11 veldgoals (plus nog 5 pingels) scoort dan ben je volgens mij nog best van waarde.
Helaas scoort hij nu ook niet meer.
Die 5 zitten al niet bij die 11, Hans.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is vd Burger King, dan mag het eigenlijk nog wel. Die pingels schiet een type als Kuyt er wel in, dus als je die eraf haalt zijn het er 6. Necid had bij PEC vorig seizoen een geweldige eerste seizoenshelft maar was de tweede bijna anoniem. Dirkie gaat dit ook overkomen.
Nee, hij heeft 11 veldgoals én 5 penalty's.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is vd Burger King, dan mag het eigenlijk nog wel. Die pingels schiet een type als Kuyt er wel in, dus als je die eraf haalt zijn het er 6. Necid had bij PEC vorig seizoen een geweldige eerste seizoenshelft maar was de tweede bijna anoniem. Dirkie gaat dit ook overkomen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 5 zitten al niet bij die 11, Hans.
Overheen gelezen, dank voor het corrigeren.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 11 veldgoals én 5 penalty's.
Je loopt ook maar wat te bazelen verder, is het niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
[..]
Overheen gelezen, dank voor het corrigeren.
Hier en daar, soms komt er wat nuttigs uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je loopt ook maar wat te bazelen verder, is het niet?
Dit ja. Eerste seizoenshelft heerste hij een paar wedstrijden. Of hij het fysiek niet meer trekt of dat hij het niveau van de rest overneemt weet ik niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuyt heeft tot nu toe al veel meer gebracht dan ik aanvankelijk had verwacht. Maar deelt wel in de malaise idd.
Het probleem is eerder dat Elia helemaal niets brengt, Bilal eigenlijk niet kan voetballen, Kramer veel te traag is en onze verdediging dramatisch is.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuyt heeft tot nu toe al veel meer gebracht dan ik aanvankelijk had verwacht. Maar deelt wel in de malaise idd.
Zou een probleem van dit Feyenoord ook niet zijn dat er sowieso steeds 3 spelers op het veld staan die rennen ene draven maar nooit hun positie houden? El Ahmadi.. Kuyt.. Vilhena.. ze rennen als een kip zonder kop over het veld en hun verdedigende taak wordt vaak verwaarloosd. Het is echt een onsamenhangend zooitje dit Feyenoordquote:Op zondag 14 februari 2016 20:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is niet best inderdaad. Maar als je in 1 competitiehelft toch 11 veldgoals (plus nog 5 pingels) scoort dan ben je volgens mij nog best van waarde.
Helaas scoort hij nu ook niet meer.
Wat hij heeft dan gebracht en als dit het beste is wat hij kan brengen word het tijd dat hij weer lekker garnalen gaat vissen met ze matties op de Noordzeequote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |