Balsamico is zeker wel zoetig en fruitig. De belangrijkste smaakstoffen zijn furaan-achtigen. Caramel-achtige smaken. Die zijn zoetig.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind balsamicoazijn niet zoet, het is heel anders dan zoete ketjap. Er zit een smaak aan die je nergens mee kunt vergelijken.
Ik zei net dat het niet met fruit kan maar er zijn uitzonderingen, met aardbeien schijnt het een goeie combinatie te zijn maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Onzin. Aardbeien combineren ook goed met balsamico.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:08 schreef Loekie1 het volgende:
Ik wilde het gewoon even delen met anderen. Ik heb het al lang geleden ontdekt, je gaat heel gemakkelijk veel meer groente eten door deze truc. Het werkt niet bij fruit, alleen bij groente.
De smaak van de groente blijft bestaan.
Chocolade ookquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Onzin. Aardbeien combineren ook goed met balsamico.
Edit: spuit 11. Zie post hierboven.
Probeer maar eens, hij is heel lekker.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef CrashO het volgende:
Deze dus.
Voor 10 euro de liter ga je geen fatsoenlijke balsamico krijgen. Dit is gewoon zure druivensap.
Is de smaak onder die prijs vergelijkbaar met dit?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef CrashO het volgende:
Deze dus.
Voor 10 euro de liter ga je geen fatsoenlijke balsamico krijgen. Dit is gewoon zure druivensap.
Als je het pak open maakt en een maandje laat staanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is de smaak onder die prijs vergelijkbaar met dit?
[ afbeelding ]
Toevallig vandaag nog iets met frambozen en balsamico gehadquote:Op zondag 14 februari 2016 21:47 schreef Loekie1 het volgende:
én frambozen
http://www.smulweb.nl/rec(...)mbozen-met-balsamico
Ja, dan heb je het over een salade.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ik experimenteer wel eens met verschillende salades, en als er eentje niet smaakt doe ik er inderdaad wat balsamico azijn overheen, best te doen dan!
zo dacht mijn moeder ook een tijd dat alle groente beter werd door er kaas overheen te gooien.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:56 schreef Myraela het volgende:
Zo kwam mijn moeder eens blij vertellen dat ze gek was op Chinese kool. Ja, bedolven onder de pindasaus. Zo kan ik ook alles lekker maken.
Boerenkool en andijvie mag wel een flinke scheut azijn over. Maar dan wel gewoon azijn met azijnsmaak en verder niks.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand mij die Balsamico-hype uitleggen? Je gaat toch geen heerlijke verse groente koken in Azijn?
Boerenkool doe ik mosterd in!quote:Op maandag 15 februari 2016 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Boerenkoolstamppot absoluut alleen met normale azijnHet zou niet in me opkomen daar balsamico door te doen. Brrrr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |