Anti-voetbal en antivoetbal zijn niet hetzelfde. De variant antivoetbal is een (verfoeibaar, lelijk) type voetbal. Anti-voetbal, met koppelteken, betekent: tegen voetbal. (Hij is enorm anti-voetbal.)quote:
NEC speelt anti-voetbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anti-voetbal en antivoetbal zijn niet hetzelfde. De variant antivoetbal is een (verfoeibaar, lelijk) type voetbal. Anti-voetbal, met koppelteken, betekent: tegen voetbal. (Hij is enorm anti-voetbal.)
Op Locadia lijkt me beide van toepassing.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anti-voetbal en antivoetbal zijn niet hetzelfde. De variant antivoetbal is een (verfoeibaar, lelijk) type voetbal. Anti-voetbal, met koppelteken, betekent: tegen voetbal. (Hij is enorm anti-voetbal.)
0-10quote:Op zondag 14 februari 2016 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik was ff weg, wat heeft Feyenoord gedaan jongens?
Gewonnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
Volkomen volgens verwachting zoekgespeeldquote:Op zondag 14 februari 2016 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
PEC en verenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
Of het blijft 0-1.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het geen 0-2 wordt wordt het 1-1
Het kan ook zomaar gestaakt worden als het plotseling veel harder gaat sneeuwen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het geen 0-2 wordt wordt het 1-1
Omdat hij geschorst is.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom speelt die spits van NEC niet trouwens?
Ras autist.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1 groot complot om PSV landskampioen te makenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom speelt die spits van NEC niet trouwens?
Nou en.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van Googlen:
https://apps.nrc.nl/stijlboek/antivoetbal-anti-voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |