Daar gaan ze nooit van winnen man.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is eerst ja, maar als ze dat verliezen zou het imo minder pijnlijk zijn.
Weer lekker voorzetten terwijl het geen ene zin heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu komt Kramer, de verlosser.
toetertjes
Mooi, dan kan Twente als het een beetje meezit volgende week oprukken naar de 12e plekquote:Op zondag 14 februari 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stel je voor dat je een keer wint van een laagvlieger.
Bazenopmerking.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:05 schreef tompsv18 het volgende:
Leo Driessen: 'Kramer heeft tijdens de warming-up meer gelopen dan hij normaal tijdens de wedstrijd doet'
Ado speelt zichzelf liever in de problemen dan veiligquote:Op zondag 14 februari 2016 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Twente als het een beetje meezit volgende week oprukken naar de 12e plek
Ineens?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Feyenoord dat de beker wint lijkt ineens ook een illusie.
Die worden vernederd door Vincent Janssen en coquote:Op zondag 14 februari 2016 16:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar tegen dit Feyenoord??? Zie ik zelfs PEC niet doenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen. PEC heeft al heel veel weggegeven dit seizoen.
Met AZ en Utrecht thuis zou je Feyenoord zelfs in een puur middelmatig seizoen normaal nog de meeste kans geven.quote:
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit zijn teksten hoor, zeker als je je bedenkt dat er nog grotere debielen hebben gelopen.
Twee keer zelfsquote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met AZ en Utrecht thuis zou je Feyenoord zelfs in een puur middelmatig seizoen normaal nog de meeste kans geven.
Dit jaar niet. AZ wint in de Kuip.
Terwijl ze de meest makkelijke loting sinds jaren hebben gehad.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Niet eens met het "Utrecht thuis" gedeelte. Dat de wedstrijd in De Kuip is, oké maar ze mogen alle twee evenveel fans mee hé.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met AZ en Utrecht thuis zou je Feyenoord zelfs in een puur middelmatig seizoen normaal nog de meeste kans geven.
Dit jaar niet. AZ wint in de Kuip.
Denk het ook. Maar goed, tot nu toe heeft alles meegezeten in die bekerpotjes, je weet maar nooit of iemand weer een bal in eigen goal tikt.quote:
Das waar. Maar goed, we hoeven nu niet eens meer te denken aan die finale.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet eens met het "Utrecht thuis" gedeelte. Dat de wedstrijd in De Kuip is, oké maar ze mogen alle twee evenveel fans mee hé.
Toch lekker, net 10 seconden in het veldquote:Op zondag 14 februari 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik dacht nog, wat doet Fraser nouquote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch lekker, net 10 seconden in het veld
Vraag me ook altijd af wat Pim "redder van de club" Blokland precies doet. Volgens mij ook niet veel.quote:
Nooit eerder voorgekomen na je debuut zo snel scoren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat doet Fraser nou
Die heeft overuren gemaakt gisteravond. Maar liefst 100x geprobeerd de zaakwaarnemer van Havenaar te bellen.quote:
Wat een goal ookquote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen na je debuut zo snel scoren.
Pfoe ik kneep hem al.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van der Heijden maakt zijn debuut en scoort bij eerste bal contact de 2-2![]()
![]()
Wiens idee was dit?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee lekker, nu moeten wij een week een Opperstyle UI.
Feyenoord verliest thuis in de Kuip van Roda.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week mag Feyenoord gelukkig tegen Roda JC om 8 op een rij te voorkomen.
Die mogen ze van mij wel winnen trouwens.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week mag Feyenoord gelukkig tegen Roda JC om 8 op een rij te voorkomen.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord verliest thuis in de Kuip van Roda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |