Damn, daar staan toch wel een paar pareltjes tussen zeg.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef D. het volgende:
Allemaal 5 stemmen, en daarmee een gedeelde 10e plek
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Eric Carmen - All by myself
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
The Romantics - What I Like About You
The Shirts - Tell me your plans
The Stranglers - No More Heroes
The Troggs - With A Girl Like You
Whitesnake – Is This Love
Roept u maarquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Cee het volgende:
Ik heb mijn vermoedens wat betreft de nummer 1.
Daarom hebben ze ook 5 stemmenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn, daar staan toch wel een paar pareltjes tussen zeg.
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?quote:
Vorig lijstje was gedeeld 19 en nu gedeeld 10. Dus nog de top.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?
Ik ben wel benieuwd welke nummers meerdere keren aangemeld zijn.quote:
Alle beetjes helpen, dus als er iets voor je bij zit vooral er op stemmen, je zult de enige niet zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?
Dat gaf nog best een vertekend beeld in vergelijking met de daadwerkelijke uitslagquote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke nummers meerdere keren aangemeld zijn.
Ga ik met veel plezier de top 2000 weer instemmen!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My Sharona
Ik begrijp wel dat deze zo hoog staat, maar het is niet helemaal mijn smaak.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My Sharona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |