Hoe kan dat nou? Misschien mag je nog als je snel bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten te stemmen. Nouja jammer dan. Pech gehad.
Ik hoop dat er niemand op gestemd heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als er niemand op Aaron Carter heeft gestemd breekt de pleuris uit hier.
Toevallig weet ik al dat jij er wel op hebt gestemd. Alvast bedankt daarvoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niemand op gestemd heeft.
Nee sorry, er was teveel keus.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik al dat jij er wel op hebt gestemd. Alvast bedankt daarvoor.
Zeg dan tenminste even voor mijn gemoedsrust dat hij op plek 16 is geëindigd.quote:
Ik weet dat je een grapje maakt, maar toch even voor de andere mensen in dit topic, dit was een poging tot satire van Mexi.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aaron Carter was met afstand het meest genante in die lijst. Op 2 staat BZN. Niks cult, gewoon slecht.
Heb gelachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grapje maakt, maar toch even voor de andere mensen in dit topic, dit was een poging tot satire van Mexi.
Had je zelf niet het 'goede' voorbeeld moeten geven dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als er niemand op Aaron Carter heeft gestemd breekt de pleuris uit hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh nou ja. Ja dat had op zich gekund ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had je zelf niet het 'goede' voorbeeld moeten geven dan?
Want nu breekt de pleuris uitquote:Op maandag 29 februari 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh nou ja. Ja dat had op zich gekund ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |