SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 februari nominatie internet
23 februari nominatie bewoners
24 februari entree 2 aspirant bewoners
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewoner
1,24%quote:Op zondag 14 februari 2016 15:14 schreef rowan634 het volgende:
hij heeft alles behaald wat ie wildeehmmmmmmmmmmm
17quote:Op zondag 14 februari 2016 15:15 schreef DKUp het volgende:
Hoeveel maanden heeft hij in Utopio gezeten?
In dit geval geoorloofd. Zie feedback FAQ UTO / Feedback #22quote:
Hij heeft haar goed genaaidquote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef Urb het volgende:
"Gien, nooit verwacht maar toch gekregen."
Tis echt net alsof ie het over zn kindje heeft.
Wie wat hoe waar Welke schuimpjes ?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:18 schreef DKUp het volgende:
De schuimpjes hadden gelijk, bahhhhhhh![]()
De schuimpjes bepalen het script nu
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wat hoe waar Welke schuimpjes ?
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik geloof dat de %'s einde van het jaar 50% van de poll waren.
Febo ,Floor,Fikkiequote:Op zondag 14 februari 2016 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wie blijft er nog over voor ivan waar hij een klik mee heeft.
Nou ik vond hem juist helemaal geen klik hebben met Mark, meer tot elkaar veroordeeld omdat ze lang samen zaten.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wie blijft er nog over voor ivan waar hij een klik mee heeft.
Mark die in zn introfilmpje het al had over 3 ton winst aan einde van 2014quote:Op zondag 14 februari 2016 15:22 schreef Cir het volgende:
Cees moet zn handjes laten wapperen
de BV 4 ton omzet ,daar draag je nu zorg voor
Mark sprak
Deze nietquote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef Straatverlichting het volgende:
de meesten lijken opgelucht...
Ja ...en dat snap ik welquote:
Ik heb het ook gelezenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef danaqui het volgende:
Als het indd kopt wat op FB staat gaat Ivan volgende week
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef danaqui het volgende:
Dan gaat het hard + eind februari via de stemming nog 1.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef danaqui het volgende:
Nou Miertje kom op zeg, roept u maarquote:Op zondag 14 februari 2016 15:24 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als Miertje het gaat roepen
dan heeft een kans op kleine waarheid
Rienk eruit zetten was zijn beste moment.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
Mark... Altijd al een hekel aangehad. Niet alleen omdat hij Rienk eruit heeft gezet..
En gescriptquote:Op zondag 14 februari 2016 15:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Rienk eruit zetten was zijn beste moment.
Hij heeft Vicquote:Op zondag 14 februari 2016 15:29 schreef Cir het volgende:
De Koning ziet zn hofhouding langzaam verdwijnen
kapot hard werkenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:29 schreef rowan634 het volgende:
nog 1tje denkt rob. en dan ben ik koning
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:30 schreef Urb het volgende:
Ben "En die 2,5K?"
Mark "Ja, die is op! Hahaha"
Dan zal hij back-up moeten krijgen van Febo. Geloof nooit dat de bewoners het accepterenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:29 schreef rowan634 het volgende:
nog 1tje denkt rob. en dan ben ik koning
[ afbeelding ]
Zo leek het net wel ff, maar hij gaat vanavond nog scheten latenquote:
Klasse hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leek het net wel ff, maar hij gaat vanavond nog scheten laten
dus ik denk dat hij morgen gaat ...
Nou Ivan wanneer rot jij eens op, tijd voor jou ook om te gaan. Kom op je kan het.quote:
Sorry ik had het ook liever niet willen neerzettenquote:
Ik vind het ook jammer. Weer iemand die toch wel veel bezig is weg. En ik vind hem best grappig, plus hij zorgt voor wat opstootjes hier en daar.quote:
ik weet het niet van ivanquote:Op zondag 14 februari 2016 15:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nou Miertje kom op zeg, roept u maar![]()
Dat vermoed ik wel, die kan zich in zijn eentje niet handhaven.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Maar als Ivan ook gaat, wat zal Wim dan doen?
Misschien gaat hij ook wel
Volgende stemming.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Meubel lijnquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Tuurlijk. Het is een van de meest gehaaide en brutale tantes die er zitten. Ze is zo doorzichtigquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Do is geen onzeker meisje maar ze durft soms dingen niet uit te spreken?????
Denk dat Ivan dan ook eerst moet vertrekken wil dat echt veranderen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Eens afwachten hoe de hierarchie nu gaat worden. De raderen zullen wel draaien bij de bewoners.
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leegloop aankomende tijd....
Mark
Wim
Ivan
Genomineerde
Denk idd dat Wim de genomineerde zal zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mark
Wim
Ivan
Genomineerde
Misschien wil ze een echte ventquote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gina heeft Marky het zetje gegeven om te gaan
Toch grappig hoe Mark haar ziet , vind je niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is een van de meest gehaaide en brutale tantes die er zitten. Ze is zo doorzichtig
Ik hoop toch dat "Petertjes" niet meer mogen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk idd dat Wim de genomineerde zal zijn
Dat denk ik ook, maar ik zie in luie Rob ook geen leiderschap.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat Ivan dan ook eerst moet vertrekken wil dat echt veranderen.
Iddquote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch grappig hoe Mark haar ziet , vind je niet?
Denk wel dat Wim zij borg gespaard wordtquote:Op zondag 14 februari 2016 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat "Petertjes" niet meer mogen.
Dat is ook zo ...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat Ivan dan ook eerst moet vertrekken wil dat echt veranderen.
Een aantal mensen gaat op Wim stemmenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mark
Wim
Ivan
Genomineerde
Denk dat het uit de nieuwe bewoners moet komenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik zie in luie Rob ook geen leiderschap.
quote:
dankuquote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dronken. Dat heb ik net opgezocht in het straattaaltopic
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Is het grote nieuws al bekend gemaakt dan?
Wij ook...ik wist dat hij het vandaag bekend ging maken. Morgen exit...quote:
Ik vind het ook jammer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer, Mark was één van de weinigen waar ik soms nog wel om kon lachen. Maar gegund, buiten is het veel leuker.
Ja, ik ook. Ik vond hem vaak wel goede streams leveren en hij kon zowel gemeen als grappig zijn. Zal hem missen.quote:
Hij wist met zijn uitmuntend toneelspel zelfs de COS menigmaal over de rooie te krijgen.quote:
Doet niets hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk is het zover ......![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat was dan ook het enige.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij wist met zijn uitmuntend toneelspel zelfs de COS menigmaal over de rooie te krijgen.
Gevalletje De laissez-faire leiderquote:Op zondag 14 februari 2016 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik zie in luie Rob ook geen leiderschap.
Ik gun hem dat hij buiten gelukkig wordt met zijn vriendquote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wist met zijn uitmuntend toneelspel zelfs de COS menigmaal over de rooie te krijgen.
Voordeel, geen gruwelijk flauwe Mark is homo-grapjes in de Cos.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik gun hem dat hij buiten gelukkig wordt met zijn vriend
Nog zo'n verademing, de homo'grapjes' komen nu ook niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik gun hem dat hij buiten gelukkig wordt met zijn vriend
Fantastische streams voor de rest is het 90% om te jankenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alweer? Morgen dus weer de hele dag een zeikende en zeurende Cees.
Cees nog steeds op 3, heel netjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jullie kunnen nog stemmen hoor.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-104
Gmtaquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog zo'n verademing, de homo'grapjes' komen nu ook niet meer.
er wrd te veel gelachen in de cos?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Voordeel, geen gruwelijk flauwe Mark is homo-grapjes in de Cos.
Aan alle kanten is het goed dat hij gaat. Hoef je minder de mod uit te hangen als het hier om gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, zij is de inside Floor.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:51 schreef Ebinas het volgende:
Valt Vic ook op mannen?
(bedoel, zal ze meer van Ivan willen?)
Vind het ook jammer, kon best wel om hem lachen af en toe, had liever Ivan zien vertrekken. Die is echt bang dat hij wat mist volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik vond hem vaak wel goede streams leveren en hij kon zowel gemeen als grappig zijn. Zal hem missen.
Pardon?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Aan alle kanten is het goed dat hij gaat. Hoef je minder de mod uit te hangen als het hier om gaat.
Ja, vind het leuk voor hem. En Bas krijgen ze maar niet van de 1e plaats.quote:
Dus zoals ze hem nu steeds lichamelijk steunt is niet meer dan dat.quote:
Do of geen do. Bas blijf ik tot nu toe stemmenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, vind het leuk voor hem. En Bas krijgen ze maar niet van de 1e plaats.
Leuk, nu blijkt dat Markie toch wel gewaardeerd werd. En Ivan, ja, die is volgens mij doodsbang dat hij niet met de eer van het succes van Utopia gaat strijken. Ik hoop dat hij ook gauw vertrekt, maar dat zal wel niet nu het uit is met Nicole.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook jammer, kon best wel om hem lachen af en toe, had liever Ivan zien vertrekken. Die is echt bang dat hij wat mist volgens mij.
Meer is het niet. Onbegrijpelijk wat die gast daar nog doet. Hij draait op pretsigaretten en pammetjes, met steun van de FEBO en Vic.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:53 schreef Ebinas het volgende:
Dus zoals ze hem nu steeds lichamelijk steunt is niet meer dan dat.
Laat hem nu dan maar weer los
Eens ...... Mark kan grappig zijn en het is hem zeker gegundquote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer, Mark was één van de weinigen waar ik soms nog wel om kon lachen. Maar gegund, buiten is het veel leuker.
He bah ...nee hequote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alweer? Morgen dus weer de hele dag een zeikende en zeurende Cees.
Misschien krijgen we nu een andere Gina te zienquote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Voordeel, geen gruwelijk flauwe Mark is homo-grapjes in de Cos.
Ditquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cees zeurt mij al teveel zonder bezopen gedoe ...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou als ze gaan zuipen vanavond kun je daar wel op rekenen.
Wordt tijd dat hij lekker naar huisje toe gaat. Maar zal wel blijven want finance...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cees zeurt mij al teveel zonder bezopen gedoe ...
Vreselijk die man
Krijgt hij zoveel betaald dan om daar de zeurpiet uit te hangen?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij lekker naar huisje toe gaat. Maar zal wel blijven want finance...
en de drumband die kwam spelen in het Bosquote:Op zondag 14 februari 2016 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meer is het niet. Onbegrijpelijk wat die gast daar nog doet. Hij draait op pretsigaretten en pammetjes, met steun van de FEBO en Vic.
Goed bezigquote:Op zondag 14 februari 2016 15:59 schreef Ebinas het volgende:
Ramona wordt helemaal hyper, ze ziet een thuisbezorg site.
Spareribs heeft ze zin in
Nee hij doet nu de boekhouding, heeft Mark opgevolgd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgt hij zoveel betaald dan om daar de zeurpiet uit te hangen?
Maar dat betekent toch niet dat dat geld van hem is?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hij doet nu de boekhouding, heeft Mark opgevolgd.
Ik snap je niet...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat dat geld van hem is?
Vertel dat de Boekhouder maarquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat dat geld van hem is?
Sommige bewoners welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef freaky40 het volgende:
Oud bewoners mogen toch geen contact meer hebben met de inwoners.
Wie heeft er trouwens 2 minuten van gemaakt? De afspraak was 1 minuut!quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In dit geval geoorloofd. Zie feedback FAQ UTO / Feedback #22
"In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Als er echter geen Centraal, exit, een stemming o.i.d. aan de gang is, geef dan aub de Lapo wel even minimaal 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen."
via brieven welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef freaky40 het volgende:
Oud bewoners mogen toch geen contact meer hebben met de inwoners.
[/quote]quote:
Row heeft nieuwe laarzen?quote:
dit slaat sowieso nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie heeft er trouwens 2 minuten van gemaakt? De afspraak was 1 minuut!
Ben er bang voor. Die is nu Mark 2.0. daar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef Urb het volgende:
Ben wel benieuwd of Cees uberhaupt nog op de schopstoel komt, want die gaat toch nergens heen.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 14 februari 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, nu blijkt dat Markie toch wel gewaardeerd werd. En Ivan, ja, die is volgens mij doodsbang dat hij niet met de eer van het succes van Utopia gaat strijken. Ik hoop dat hij ook gauw vertrekt, maar dat zal wel niet nu het uit is met Nicole.
Cees blijft gelukkigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef Urb het volgende:
Ben wel benieuwd of Cees uberhaupt nog op de schopstoel komt, want die gaat toch nergens heen.
Zullen we nog wel eens zien. Zijn er zat nog om hem op de stoel te krijgen.quote:
Dat zegt nog steeds vrij weinig hequote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zullen we nog wel eens zien. Zijn er zat nog om hem op de stoel te krijgen.
Dat kan best, maar John is hem niet zatquote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zullen we nog wel eens zien. Zijn er zat nog om hem op de stoel te krijgen.
Ja, omdat ze dat lekker makkelijk vinden. Verder denk ik dat deze stemming nog met 14 personen zal plaatsvinden want ik verwacht geen nieuwe zo vlak voor de stemming.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds vrij weinig he![]()
maar vraag me af of ze hem er nu nog wel op willen zetten.
Tis toch net een gevangenis als je ze zo hoort.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef Cir het volgende:
Rob; voor mij is het nog vijf en halve maand
Gina ; voor mij tot sept
jah de sfeer is er ff nuquote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis toch net een gevangenis als je ze zo hoort.
Mark moet Gina in september eruit komen halen als het er niet naar uit ziet dat ze kans maakt op de pot bespraken ze laatst.
Ik vind dat de FEBO gewoon moet ingrijpen met die debielen, die hun tijd uitzitten om de 15 maanden te halen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis toch net een gevangenis als je ze zo hoort.
Mark moet Gina in september eruit komen halen als het er niet naar uit ziet dat ze kans maakt op de pot bespraken ze laatst.
Ja maar hij zij ook dat hij voorlopig nog zou blijven. Ik hoop het toch echt niet voor ivan zelf. Hij doet echt niets vernieuwends meer daar. Ja mensen hun kop in de koeienstront laten stoppen nou nou daar beteken je echts iets mee in de buitenwereld. Kan iemand mij vertellen wel doel ivan nog heeft en wat zijn toegevoegde meerwaarde is daar behalve af en toe schelden en mopperen. Oja koeien verzorgen doet hij wel heel trouw en goed.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef Cir het volgende:
ja Ivan tuurlijk
als een sprinkhaan over het hek
![]()
Nou inderdaad, maar mss is dat juist wat ze willen omdat dramaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind dat de FEBO gewoon moet ingrijpen met die debielen, die hun tijd uitzitten om de 15 maanden te halen.
Ze worden alleen maar zuur ervan......
iets met de buurtjesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar hij zij ook dat hij voorlopig nog zou blijven. Ik hoop het toch echt niet voor ivan zelf. Hij doet echt niets vernieuwends meer daar. Ja mensen hun kop in de koeienstront laten stoppen nou nou daar beteken je echts iets mee in de buitenwereld. Kan iemand mij vertellen wel doel ivan nog heeft en wat zijn toegevoegde meerwaarde is daar behalve af en toe schelden en mopperen. Oja koeien verzorgen doet hij wel heel trouw en goed.
Row Row heeft een Date met Gabsquote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
Victoria lekker over ivan zijn been wrijven, rowena er naast zitten. Vanavond heel veel drinken en dan los gaan. Kijken hoever rowena gaat met ivan.
15 maanden hebben ze 'vakantie'. Ik ben er wel klaar mee, maar dat komt voornamelijk door de 'armoede week'(quote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar mss is dat juist wat ze willen omdat drama![]()
Maar ze komen nooit meer van die lui af met paar keer per jaar stemmen.![]()
Weet nog hoe Stef (die schijnbaar dacht safe te zitten) tegen Ramona zei "Nu kunnen we weer lekker 3 maanden op onze reten zittuh"
Ramona heeft stiff eruit gestemd in decemberquote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar mss is dat juist wat ze willen omdat dramalekker 3 maanden op onze reten zittuh"
ze verpesten ons lolletjequote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind dat de FEBO gewoon moet ingrijpen met die debielen, die hun tijd uitzitten om de 15 maanden te halen.
Ze worden alleen maar zuur ervan......
Klopt, dit was vlak daarvoor in een tv moment gesprekje wat Ramona met de genomineerden moest hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ramona heeft stiff eruit gestemd in december
Ze gingen in die douche zeker los. Of ze hebben "rare" geluiden gesimuleerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef rowan634 het volgende:
ze kijken naar dit artikel na het googlen van mark's naam
http://www.utopiagekte.nl(...)ebben-de-liefde.html
ivan: ''dit gaat nog. het kan nooit zo erg zijn dan als je mij googled''
mark: ''op utopiagekte staat dat we de liefde hebben bedreven''
gina: ''neee''
SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |