Jij moet je leeftijd in lichtjaar uitdrukken jaquote:Op zondag 14 februari 2016 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet je piemollengte in lichtjaar moeten uitdrukken
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet je leeftijd in lichtjaar uitdrukken ja
HJBquote:
Sorry, ben gutmenschquote:Op zondag 14 februari 2016 14:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet significant bijdragen aan de zeespiegelstijging bij elke ejaculatie
Lichtjaar is een lengtemaat domme doosquote:Op zondag 14 februari 2016 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet je leeftijd in lichtjaar uitdrukken ja
WILDE GEWOON GRAP MAKEN JAquote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lichtjaar is een lengtemaat domme doos
hoe oud ben je? 12 meter
jezus... dat jij zelfstandig kan ademhalen is ook een mirakel he
wowquote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud ben je? 12 meter
Blauwquote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe kan je leeftijden nou in afstanden uitdrukken?
Nigga pls ben nog aan het opwarmenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met voorspelbaar effect in jouw geval, namelijk een faal
Savagequote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud ben je? 12 meter
koelde je maar afquote:Op zondag 14 februari 2016 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nigga pls ben nog aan het opwarmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
koelde je maar afTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja straks wel. Ben net wakker joh. Ff op gang komen eerstquote:Op zondag 14 februari 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En lekker plantaardige medicijnen erbij?
Happy Valentine's bbyquote:Op zondag 14 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja straks wel. Ben net wakker joh. Ff op gang komen eerst
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
koelde je maar afHier is het 37 graden binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ok Bokitoquote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat mij op mijn manier mijn lieve Cholo valentijnswensjes doen ja, aapmens
Lekker aan 't falen Niels?quote:
Hjb stinkende lelijke ouwe kaasmol, jij bent zo dood van binnen dat je alleen nog maar hoeft te stervenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat mij op mijn manier mijn lieve Cholo valentijnswensjes doen ja, aapmens
Vertel dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
onthulling van mn kutuseraccount.
Hihi U2. Half 6 hadden we gereserveerd he dus niet teveel eten voor die tijd bittequote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb stinkende lelijke ouwe kaasmol, jij bent zo dood van binnen dat je alleen nog maar hoeft te sterven
Kroelieboeliequote:
Waar moet ik haar zien gaan dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie stimo gaan. Heeft ze in de zandbak gespeeld ofzo? Allemaal zand in haar vasjien
Blindequote:Op zondag 14 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
srs chai meerdere malen vragen wiens kloon ik ben en als ik dan zeg dat ik het heb onthult niet meer reageren.
Haha tering hou opquote:
niet trots op vorig account obv.quote:
Zeker zo'n negersletquote:Op zondag 14 februari 2016 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op de dag van de liefde.
Nog een uurtje en dan begin ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |