amateurquote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
Nooit aan gedacht foto's te maken tijdens sex.
oooo.gifquote:Op zondag 14 februari 2016 13:36 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie besef me nu dat je in jouw geval je vast moet bijbetalen als je dat wil
In de tijd dat jij voor het laatst seks had bestonden er ook nog geen camera'squote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
Nooit aan gedacht foto's te maken tijdens sex.
oooooooo.gifquote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In de tijd dat jij voor het laatst seks had bestonden er ook nog geen camera's
Prostituees fotograferen is tegen de regels.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:36 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie besef me nu dat je in jouw geval je vast moet bijbetalen als je dat wil
Dat wel wetenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prostituees fotograferen is tegen de regels.
Dat niet weten.
zie je ook wel tochquote:
matigquote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
als je echt op de gezichten gaat letten een beetje, voor de rest vind ik ze echt niet op hun leeftijd lijken. Ze lijken wel 18 ofzo.quote:
tja, weet wel dat mijn kids gewoon met een bloempotkapsel en jesus nikes op gaan groeienquote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
als je echt op de gezichten gaat letten een beetje, voor de rest vind ik ze echt niet op hun leeftijd lijken. Ze lijken wel 18 ofzo.
ze doet ook westside opgooien op het einde
4/10quote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heet 't l33t.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit wordt alleen door nerds gesnapt denk ik
mijne met hipster fashion en vansquote:Op zondag 14 februari 2016 13:44 schreef zeer het volgende:
[..]
tja, weet wel dat mijn kids gewoon met een bloempotkapsel en jesus nikes op gaan groeien
ik heb vernomen dat sommigen het toestaan als je het aangeeft en betaalt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat niet weten.
We zijn niet allemaal hoerenlopers Niels.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat niet weten.
westside teken lijkt me niet beter of erger dan middelvinger.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
als je echt op de gezichten gaat letten een beetje, voor de rest vind ik ze echt niet op hun leeftijd lijken. Ze lijken wel 18 ofzo.
ze doet ook westside opgooien op het einde
Hhaahha klein hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je hier niet mijn piemellengte en omtrek zomaar op het internet gooien? Dank u
homo zijn de grootste reden van homofobie.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef Viskarretje het volgende:
fijne valentijn jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga je opblijven voor bcs vanavond?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je hier niet mijn piemellengte en omtrek zomaar op het internet gooien? Dank u
Ņope.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ga je opblijven voor bcs vanavond?
En lekker plantaardige medicijnen erbij?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Eerst Ajax, dan Feyenoord en dan PSV. Goede zondag
Breaking Bad is al lang afgelopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe doe je dat golfje? kijk je wel breaking bad / better call saul.
1e-99 ongeveerquote:Op zondag 14 februari 2016 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet je piemollengte in lichtjaar moeten uitdrukken
Nee vertel.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik bedoelheb je mn grote openbaring nog meegekregen btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |