Ik denk dat hij verantwoordelijk is voor Anakin Skywalker en zijn transformatie naar Darth Vader. De man achter de schermen. Het is dus waarschijnlijk dat we Anakin gaat terugzien in de latere films. Kylo Ren.quote:Op zondag 3 april 2016 08:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind Plagueis Snoke niet op een Muun lijken...
Dat was slechts nog maar een paar maanden bekend bij de meeste fans.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Daniel Craig een stormtrooper speelde
Vast allang besproken hier, maar ach..
Want daar is zoveel over bekend om enthousiast over te worden? Ik moet nog maar zien of en wat ze daarmee gaan doen.quote:Op zondag 3 april 2016 20:03 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ben nog het meest lyrisch over de terugkomst van de legendarische Darth Plagueis The Wise.
Goed punt. We zullen het de komende jaren zien.quote:Op zondag 3 april 2016 20:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want daar is zoveel over bekend om enthousiast over te worden? Ik moet nog maar zien of en wat ze daarmee gaan doen.
"nu ook al theorieën...."quote:Op maandag 4 april 2016 03:01 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Gekke geruchten op het net. Nu ook al theorieën dat Rey (Kenobi) gerelateerd is aan Obi Wan Kenobi (grootvader). Dat zou het wel pikant maken aangezien Kylo Ren weer de kleinzoon is van Anakin Skywalker. Een herhaling van zetten maar dan in de vorm van nazaten.
Ook na het overboord gooien van de EU canon?quote:
Nou ja, ik zit niet bovenop.quote:Op maandag 4 april 2016 06:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
"nu ook al theorieën...."
en dan een bericht linken van 3 maanden geleden....
Klopt, is ook bewust. Tenminste, Lucas deed dat bewust. Hij heeft bij ANH er voor gekozen om een universum te creëren waarin geleefd wordt/is (vandaar dat alles er niet nieuw uit ziet) en waar dingen gewoon in bestaan (vandaar dat er niets uitgelegd wordt. Immers, als dingen al bestaan, weet je al wat het is en hoe het werkt).quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Elke keer als ik dit soort topics lees valt het mij op hoeveel er om de films heen gespeculeerd wordt, ik ben meer een trekkie en zelfs daar vind ik dat ze wel beter de dingen uit mochten leggen. Bij SW lijkt het wel alsof ze het erom doen.. net doen alsof er heel veel details om de films heen bestaan die dan vanzelf wel ingevuld worden door fans.
Ohja die midichlorians vond ik wel een hele slechte stap inderdaad...quote:Op maandag 4 april 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, is ook bewust. Tenminste, Lucas deed dat bewust. Hij heeft bij ANH er voor gekozen om een universum te creëren waarin geleefd wordt/is (vandaar dat alles er niet nieuw uit ziet) en waar dingen gewoon in bestaan (vandaar dat er niets uitgelegd wordt. Immers, als dingen al bestaan, weet je al wat het is en hoe het werkt).
Dat is overigens 1 van de redenen waarom de prequels door velen zo gehaat worden. Daar wordt wel alles uitgelegd, inclusief wat de Force is (midichlorians).
En daarom wordt Star Wars ook vaak bestempeld als 'Fantasy' en niet als Science Fiction.quote:Op maandag 4 april 2016 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Elke keer als ik dit soort topics lees valt het mij op hoeveel er om de films heen gespeculeerd wordt, ik ben meer een trekkie en zelfs daar vind ik dat ze wel beter de dingen uit mochten leggen. Bij SW lijkt het wel alsof ze het erom doen.. net doen alsof er heel veel details om de films heen bestaan die dan vanzelf wel ingevuld worden door fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |