Als je onbeschermde ontvangende anale seks hebt gehad willen ze weten of je die ander kende, of het een prostitue was, hoe lang het duurde, het gehele gênante verhaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar er is dus geen GGD hier. En hkost het geld bij de ha? dat wist ik niet, hoeveel dan? Ben best bereid om ervoor te betalen.
Zal zo een 150 euro kosten denk ik. Ga er gewoon langs, ze kunnen het je daar vertellen. En je gewone bezoek is sws verzekerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar er is dus geen GGD hier. En hkost het geld bij de ha? dat wist ik niet, hoeveel dan? Ben best bereid om ervoor te betalen.
hoezo is dat zo duur dan? ik zie namelijk nergens staan dat het geld kost.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:41 schreef ichangedmymind het volgende:
Ga naar een GGD die in de buurt zit, is gratis. Via de huisarts kost het tussen de 110 en 180 euro, denk niet dat je daar op zit te wachten.
Bezoek is gratis, aanvullend onderzoek kost geld.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:48 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
hoezo is dat zo duur dan? ik zie namelijk nergens staan dat het geld kost.
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?quote:Op zondag 14 februari 2016 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bezoek is gratis, aanvullend onderzoek kost geld.
Hier een voorbeeld: http://www.saltro.nl/tarieven/tarieven/
Urine: Chlamydia pcr ¤ 28,75 gonorroe ook, rectumswab is ook niet overbodig, 50 euro per geteste ziekte.
In je bloed hep B 22,95, hiv 26 syfilis 11
Telt wel op hoor.
Ja, maar als je niet wil dat je ouders het weten, kan je mogelijk beter zelf betalen, afhankelijk van hoe hard ze wroeten in hun documenten en online.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:05 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?
Toch zou ik naar de huisarts gaan en volgende keer zou ik wat voorzichtiger zijn. Niet omdat je moslim bent maar omdat je zelfrespect hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar mijn ouders die gaan daar een heeel erggroot probleem van maken want ik ben moslim.
Niet helemaal. Medische beslissingen mag je zelf nemen vanaf 16 jaar. De rekening is een ander verhaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:24 schreef tailfox het volgende:
Verder je bent 16. Voordat je 18 bent (en dus legaal om zelf dingen te beslissen)
dacht ik ook al aan!quote:
jaquote:Op zondag 14 februari 2016 09:55 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
heb je ook slijm bij aambeien dan?
voel ff.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dan zou het best eens kunnen! mijn ouders hebben ze ook.
Remedie kan nooit preventief zijn...quote:Op zondag 14 februari 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn enkel preventieve remedies voor.
Goed om te weten!quote:Op zondag 14 februari 2016 09:40 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik weet niet hoe het zit bij andere verzekeraars maar bij de onze (De Friesland van Achmea) heb ik geen inzage bij kinderen vanaf 16 jaar. Die kunnen dat alleen met hun eigen digid inzien. Dus wellicht valt dat mee.
Ik heb wel een onlinepolis dus er kan hier ook niets op de deurmat vallen ook al is het gericht aan mijn kinderen bedenk ik me net.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Bij een club als pro life is dat mogelijk wel anders.
Ze is moslim. Ham is haramquote:Op zondag 14 februari 2016 10:08 schreef VarkensHart het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk, was het lekker?
En je hebt een broertje die ook 16 is? Whahaquote:Op zondag 14 februari 2016 08:11 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
ik heb 4 weken geleden onveilige sex gehad en sinds een week zit er bloed bij mijn ontlasting.
Meestal is dit alleen sochtends en de rest van de dag doet poepen pijn. Ook ben ik misselijk. Ik ben dus erg bang dat ik een soa heb. En ik wil het absoluut niet aan mijn ouders vertellen!
we hebben hier geen ggd waar ik naartoe kan dus moet ik naar de ha maar is die wel 100% vertrouwbaar dat ie t niet tegen mijn ouders verteld? en hoeland duurt het voordat de uitlslag er is en ik pillen ofzo krijg? ook zit er slijm bij, en ik vind het raar dat ikpas een week geleden symptomen kreeg als het bijv een scheurtje was door de sex. Daarom denk ik aan een soa.
In welk gehucht woon je dan? Elke stad heeft een GGD.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
tweelingenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
En je hebt een broertje die ook 16 is? Whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |