SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat vaak met lampen, dan denk ik dat ik ze juist uit of aan heb gedaan en dan is het tegenovergestelde waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
Huh ik dacht net dat ik de deur dicht had gedaan, ben ik bijna zekervan. Kijk iknaar achteren is ie helemaal open.
rip crip
prayfor me
leuk jullie gekend tehebben
Wat is er creep aan?..Als ie lekker was, was het waarschijnlijk allemaal wel oké geweest dus?quote:
ik ben srs bang naar zo'n /x/ paranormal thread op 4chan die ik had gelezen waar heel veel verschillendeposters dezelfde enge dingen meemaakten.quote:
Heb je geen tr meldingen ontvangen Frank?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goede avond luitjes. En ik zie dat onze rosesluper er ook nog steeds is.
iemand voor de gek houden is niet zo aardig! opso doet dat ook altijd bij mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig ja. Maar toch niet zo'n zin
Hou jezelf lekker voor de gekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben daar veel te lief voor. Nooit boos op iemand gebleven.
spoken zge ik je!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met lampen, dan denk ik dat ik ze juist uit of aan heb gedaan en dan is het tegenovergestelde waar.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
iemand voor de gek houden is niet zo aardig! opso doet dat ook altijd bij mij.
Zo eens even kijken of er nog TR's zijn. Hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je geen tr meldingen ontvangen Frank?
Ben alleen nog bloedjenuchterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goede avond luitjes. En ik zie dat onze rosesluper er ook nog steeds is.
In dit soort dingen gewoon wat duidelijker zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef xcachet het volgende:
Minstens 20 van mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je geen tr meldingen ontvangen Frank?
NEEquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hou jezelf lekker voor de gek. Je kan toch gewoon nee zeggen tegen iets waar je geen zin in hebt? Anders heb je echt een kutleven
.
Ja bij iemand thuis voor de eerste keer is gewoon creepy.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Ik wil best een drankje doen, maar hij heeft nu al drie keer gevraagd of hij langs mag komen bij mij. Dat is toch raar.
Jeetje. Vanwaar dat zo op een zaterdag?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben alleen nog bloedjenuchter.
Hij wil je neukenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Ik wil best een drankje doen, maar hij heeft nu al drie keer gevraagd of hij langs mag komen bij mij. Dat is toch raar.
Het gaat niet om lief zijn. Het gaat hier om het feit dat jij iets liever niet wil, maar het toch doet omdat je niet weet hoe je hiermee om moet gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef xcachet het volgende:
Spreek dan gewoon op neutrale terrein afquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Ja sowieso, tijd om dat Amerikaanse blonde vrouwtje met dat ouderwetse kapsel te bellen.quote:
Dat is voor een meisje alleen niet aan te raden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Primaquote:
Zeg dan iets van:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
ken je die ene 4chan post waar heel veel users fucking enge dingen meemaakte toen ze gingen meeposten in een thread van een gast die zei dat er rare dingen gebeurde bij zn maat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sowieso, tijd om dat Amerikaanse blonde vrouwtje met dat ouderwetse kapsel te bellen.
zojuist gezegdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prima. Maar kom op man,
[..]
Zeg dan iets van:
"Ik wil best een drankje doen, maar niet bij mij thuis"
of
"Ik vind het raar dat je 3x vraagt of het bij mij thuis kan"
of
"FLIKKER OP HEB GEEN ZIN IN JOU"
Het leven kan zo makkelijk zijn.
Begin sowieso altijd laat op de avond, ook als ik niks hoef te doen overdagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje. Vanwaar dat zo op een zaterdag?
Nee niet bekend mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ken je die ene 4chan post waar heel veel users fucking enge dingen meemaakte toen ze gingen meeposten in een thread van een gast die zei dat er rare dingen gebeurde bij zn maat?
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
zojuist gezegd
ben je nu trots op mij?
zo zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Begin sowieso altijd laat op de avond, ook als ik niks hoef te doen overdag. Zo even wat Bavaria en een Bavaria 8.6 naar binnen werken om de scherpe randjes eraf te halen
.
Ik wel. Ben wel benieuwd hoe hij daarop reageertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
zojuist gezegd
ben je nu trots op mij?
Theresa Caputo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sowieso, tijd om dat Amerikaanse blonde vrouwtje met dat ouderwetse kapsel te bellen.
bij die 2de, kan je net zo goed 3de achterna gooien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prima. Maar kom op man,
[..]
Zeg dan iets van:
"Ik wil best een drankje doen, maar niet bij mij thuis"
of
"Ik vind het raar dat je 3x vraagt of het bij mij thuis kan"
of
"FLIKKER OP HEB GEEN ZIN IN JOU"
Het leven kan zo makkelijk zijn.
Als je maar niet gaat zingen, dan vind ik alles best.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Begin sowieso altijd laat op de avond, ook als ik niks hoef te doen overdag. Zo even wat Bavaria en een Bavaria 8.6 naar binnen werken om de scherpe randjes eraf te halen
.
Ik pass voor dat laatste. En wil ook geen date.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Daten met klasgenoten lijkt me sowieso wel gruwelijk awkward trouwens, zeker met zo'n type en als je er absoluut 0,0 zin in hebt. Of gaan jullie alleen batsen? Dat maakt het anders natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pass voor dat laatste. En wil ook geen date.
Ja hallo ik wil ook niet vervloekt worden, laat iemand die wel stoer is maar kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is 'm archived post staat in de beschrijving. durf nie eens s te kijken nu
Ik zing als een ambulance in de diepe Balkan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zingen, dan vind ik alles best.
kijk pls is wel fucking interessantquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja hallo ik wil ook niet vervloekt worden, laat iemand die wel stoer is maar kijken.
omdat vrouwen dat altijd doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom geef je die gast dan hoop.
Heb je geesten in je huis?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk pls is wel fucking interessant
zelfs ikheb gekeken
Kan toch gewoon vriendschappelijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom geef je die gast dan hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |