abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159894357
Ik wel namelijk, meerdere, en ik ga er ook niet meer vanaf komen.

Ten eerste horrorfilms, toen ik 7/8 jaar oud was werd ik zowat verplicht om de film "The Ring" te kijken, horror klassiekertje maar iedere keer als ik dat wijf zie die uit de TV komt op internet of als ik eraan denk krijg ik al rillingen. Ik heb die film sindsdien ook nooit meer gekeken, in tegenstelling tot heel veel andere horrorfilms waarvan ik sommige eigenlijk wel leuk vind. Maar kleine meisjes met vervormingen enzo, nee, niet mijn ding. Ik kan er best naar kijken maar snap de kick niet van mensen die het gaaf vinden ofzo. Ook vorig jaar, was ik met m'n ex-vriendin gewoon random dingen aan 't doen op m'n kamer, ze trok een raar gezicht en ik zag heel ff 't gezicht van dat wijf van die film voor me :') zoals je al verwacht werd ik doodsbang, eigenlijk best wel beschamend aangezien ik serieus gewoon bang was en niet wilde dat ze dichtbij kwam, ach ja dat kunnen traumas met je doen. Zoiets is trouwens nooit eerder gebeurd. Wel angstaanvallen, maar dat is ook pas 1 a 2 keer voorgekomen.

Ten 2e geweld, als het gepast geweld is, bijvoorbeeld bij een vechtsport in een ring prima, doe ik graag mee en ben ik ook niet bang om stoten uit te delen of te ontvangen, maar word ik er in het echt mee geconfronteerd weet ik niet wat ik moet doen, slaan zal ik niet doen, wegrennen is niet altijd een optie dus dan is het enige wat je kan doen negeren. Tuurlijk als een of andere gek met een mes op me afkomt dan blijf ik niet staan, maar bij wijze van..

Anderen dit ook? Of andere traumas
pi_159894621
Ja, paps en mams in een raar standje.
pi_159894839
Ja, ik heb ooit mijn nagel aan een lucifer verbrand. Niks aan de hand op zich, ik had lange nagels en mijn huid was nog heel. Maar sindsdien durf ik echt geen lucifers meer te gebruiken. :+
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:24:43 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_159895037
Ja. Karbonkel ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:32:00 #5
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159895278
met makeup ziet ze er zo uit

pi_159895435
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:32 schreef fs180 het volgende:
met makeup ziet ze er zo uit

[ afbeelding ]
Liev

Liever deze versie dan die ander (nee geen pics aub)
pi_159895823
Ooit een hersenschudding opgelopen tijdens het schaatsen, sindsdien zie je mij niet meer op het ijs. :')
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:59:01 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159896037
Ja, ik ben sinds mijn 11e doodsbang voor vrachtwagens. Als ze voorbij me rijden terwijl ik op de fiets zit voel ik me al naar. Ben door 1 overgereden op mijn 11e. Als er toen geen mensen in de straat waren geweest was ik nu dood. Gelukkig niks aan overgehouden lichamelijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159896748
door prive dingen kan ik mensen en dan vooral mannen erg moeilijk vertrouwen.. Ik heb daarom maar een manier gevonden om iemands karakter in the schatten uit het gezicht.

ik ga daarom ook nooit meer uit enzo naar drukke plekken.
pi_159896830
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef LPFAN het volgende:
Ja, ik ben sinds mijn 11e doodsbang voor vrachtwagens. Als ze voorbij me rijden terwijl ik op de fiets zit voel ik me al naar. Ben door 1 overgereden op mijn 11e. Als er toen geen mensen in de straat waren geweest was ik nu dood. Gelukkig niks aan overgehouden lichamelijk.
Wow :{ Gelukkig goed afgelopen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:40:14 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159897128
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wow :{ Gelukkig goed afgelopen.
Ja idd. Had alleen een gekneusd been. Ik stond achter die vrachtwagen toen hij opeens achter uit ging zonder dat piepje. Hele fiets en mijn kleding naar de klote :{ stond denk ik in zijn dode hoek. Hoef nu ook maar een vrachtwagen achter uit te zien gaan of dat piepje te horen en ik ben weg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159897625
Op mijn 17e vond ik mijn oma hersendood op bed, ze ademde dus nog wel, sindsdien krijg ik altijd een heel onbehagelijk gevoel als iemand heel stil ligt.
pi_159898696
Ik ben er inmiddels overheen gegroeit maar ik ben jarenlang bang geweest voor die afvoerputjes op de stoep na het zien van it, wasbakken kreeg ik af en toe een naar gevoel van ofzo :|
pi_159899418
ik ben besneden
  zondag 14 februari 2016 @ 00:27:25 #15
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_159899812
ja
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_159899866
Toen ik een jaar of 7 was ging ik een keer een stukje fietsen met mijn broer en mijn moeder, toen we bij een spoorovergang kwamen. De spoorbomen waren dicht dus we moesten even wachten tot de trein voorbij was. De trein was voorbij gereden en de spoorbomen waren weer open dus we maakten ons klaar om verder te fietsen. Mijn broer en moeder waren het spoor al over toen ik op mijn fiets stapte en begon te fietsen. Toen ik ongeveer halverwege was (het was een dubbel spoor) hoorde ik ineens een trein aan komen, hij klonk heel dichtbij.. *ik ga dood* ik was verlamd van angst.. Het geluid werd steeds luider en luider *grote paniek* ik verwacht de klap nu ieder moment maar de klap kwam niet en ineens werd het geluid zachter.. De trein was voorbij gereden zonder dat ik hem had gezien, zonder dat hij mij had geraakt.. *Word ik nou gek?!* Maar nee ik was niet gek, de trein was er echt.. Alleen reed hij niet over het spoor van de spoorovergang maar over een spoorbrug die boven de spoorovergang lag..

Ik vind het nog altijd doodeng om een spoor over te steken..
pi_159900111
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef madam-april het volgende:
Toen ik een jaar of 7 was ging ik een keer een stukje fietsen met mijn broer en mijn moeder, toen we bij een spoorovergang kwamen. De spoorbomen waren dicht dus we moesten even wachten tot de trein voorbij was. De trein was voorbij gereden en de spoorbomen waren weer open dus we maakten ons klaar om verder te fietsen. Mijn broer en moeder waren het spoor al over toen ik op mijn fiets stapte en begon te fietsen. Toen ik ongeveer halverwege was (het was een dubbel spoor) hoorde ik ineens een trein aan komen, hij klonk heel dichtbij.. *ik ga dood* ik was verlamd van angst.. Het geluid werd steeds luider en luider *grote paniek* ik verwacht de klap nu ieder moment maar de klap kwam niet en ineens werd het geluid zachter.. De trein was voorbij gereden zonder dat ik hem had gezien, zonder dat hij mij had geraakt.. *Word ik nou gek?!* Maar nee ik was niet gek, de trein was er echt.. Alleen reed hij niet over het spoor van de spoorovergang maar over een spoorbrug die boven de spoorovergang lag..

Ik vind het nog altijd doodeng om een spoor over te steken..
O+

Arm kind :D
pi_159900544
Meer dan goed voor me is.
Heb er dus ook PTSS aan over gehouden.

Met 12 a 13 jaar kom ik thuis uit school.
Niemad thuis, op tafel ligt een briefje met de tekst:' Dag lieve schattebouten xxx.'
Pa meteen gebeld op zijn werk, hij was onderweg.
Niet veel later gaat de deurbel, ik doe open en twee politieagenten staan voor de deur.
'Dag, woont hier Mevrouw P.?'
'Euh ja dat is mijn moeder.'
'Oh, wij hebben haar gevonden in het bos met flessen drank en pillen in de auto. Ze is nu op weg naar het ziekenhuis.'

Bam, zwart voor de ogen.
Sindsdien schrik ik me de pleuris voor agenten als ze me aanspreken.
En al helemaal als ze bellen, ook al ging het toen maar om mijn gevonden beurs.
Dit is slechts een van de voorbeelden van trauma's in mijn jeugd.

[ Bericht 84% gewijzigd door Luuntje op 14-02-2016 01:05:47 ]
Life is a highway...let's ride it!
  zondag 14 februari 2016 @ 02:00:19 #19
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159901589
Heb de buurman van mijn opa en oma gevonden in z'n garage, hangend aan een touw. Had zichzelf opgehangen. Ik was toen een jaar of 11 en ik haalde hem af en toe op omdat mijn grootouders hem hielpen met de belastingaangifte enz. Nu elke keer als ik bij iemand binnen kom en er hoort wel iemand te zijn maar ik geen gehoor terug krijg, bekruipen me een naar gevoel en die herinnering me weer.

Onlangs liet mijn huisgenoot een papiertje achter op de koelkast waarop stond dat hij me voor alles bedankte en even weg zou zijn. Ik kon die nacht toen ook niet slapen, omdat hij niet reageerde op mijn berichten die ik voor de zekerheid en mij eigen gemoedsrust maar had gestuurd.

Een vriend van me heeft jaren terug overigens ook heel bewust zelfmoord gepleegd en dat heeft ook niet geholpen. Ben zelf later ook jaren heel erg depressief geweest op de middelbare school.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159902951
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ten 2e geweld, als het gepast geweld is, bijvoorbeeld bij een vechtsport in een ring prima, doe ik graag mee en ben ik ook niet bang om stoten uit te delen of te ontvangen, maar word ik er in het echt mee geconfronteerd weet ik niet wat ik moet doen, slaan zal ik niet doen, wegrennen is niet altijd een optie dus dan is het enige wat je kan doen negeren. Tuurlijk als een of andere gek met een mes op me afkomt dan blijf ik niet staan, maar bij wijze van..
Mijn hemel. Weet je wel echt heel erg zeker dat je het leger in wilt???
  zondag 14 februari 2016 @ 09:22:17 #21
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159902998
Ja, toen ik Fok! ondekte. Do I need to say more? ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 14 februari 2016 @ 09:27:55 #22
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_159903033
-kssst-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 15-02-2016 09:15:40 ]
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_159918053
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mijn hemel. Weet je wel echt heel erg zeker dat je het leger in wilt???
Ik bedoel te zeggen dat ik niet de confrontatie aan zou gaan, als iemand mij op straat probeert te meppen, verdedig ik mezelf, maar ik zal niet snel slaan vanuit mezelf. Leger kom je in aanraking met geweld ja, tenminste kan.. Maar is toch ook weer heel anders dan wat ik bedoel.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:09:30 #24
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159918493
-nah o|O -

[ Bericht 58% gewijzigd door Copycat op 14-02-2016 22:34:41 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159919394
quote:
Ja leuk, heel leuk, het is serieus erg. Ik zat net dus op die vorige page te typen met 1 hand voor m'n ogen..

Naja, was ook wel te verwachten dat een of andere lul dat erin gooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')