quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef Silvergirl94 het volgende:Heyy allemaal,
Ik zit een beetje met een klein probleempje. Er is nu al een tijdje een jongen waar ik via app veel mee praat en ook steeds meer op school. We hebben het echt heel gezellig en veel mensen vragen zich dan ook af of het ondertussen meer dan vriendschap wordt. Zelf hebben we het hier ook al over gehad en we hebben gezegd dat we wel kijken waar het schip strand maar ook weten we van elkaar dat we het beiden niet echt weten wat we willen.
Je bent dus niet verliefd..
quote:
Maar ik zit dus met een dingetje. Ik denk dat iedereen het wel herkend: Als iemand je de vraag stelt of je voor het innerlijk of het uiterlijk van een persoon gaat, antwoord bijna iedereen wel hetzelfde ‘moreel goeie’ antwoord, het innerlijk natuurlijk. Ook ik.
Misschien eens proberen om voor het totaal pakketje te gaan?
quote:
De jongen is ontzettend lief, zorgzaam, attend en etc. maar hij is niet de knapste.. Ik heb niks tegen mensen met acne, iedereen heeft er last van, maar hij heeft er in extreme mate last van. En ja, dat valt gewoon op. En ik vind het echt heel stom om te zeggen, maar dat is denk ik wel het grootste puntje wat me tegenhoudt...
Het is echt heel stom dat je zijn acné erbij moet halen, terwijl je gewoon niet gek genoeg op hem bent. Niks mis mee dat je niet hoteldebotel bent, maar lul er dan ook niet omheen. Jij wil toch dat iemand helemaal gek op jou is, uiterlijk en innerlijk? Je wil toch niet dat iemand verkering met je heeft, omdat je ondanks niet zo lekker wel zo lief, zorgzaam en attent bent?
In vredesnaam neem asjeblieft verkering omdat je stapelgek bent op elkaar, je niet zonder elkaar wil en de haringen bij wijze van spreken uit de tent wil neuken op welke armetierige camping dan ook. Want liefde, liefde delen
quote:
Mensen zullen zeggen ‘Ja, daar moet je doorheen kijken’ maar ja, het valt gewoon op.. Mijn vraag is dus, heeft iemand hier tips voor ofzo? Hoe ik hier mee om moet gaan qua keuzes maken etc.? Want ik vind het echt knap lastig hahah
Voor jezelf nog even goed nadenken over het verschil van iemand met wie je het goed kan vinden en waar je van houdt en eckte verliefdheid (vlinders, geiligheid, klef gedoe, jwz). Ga niet voor degene met wie je gwoon goed kan, maar voor degene waar je goed mee kan en nooit meer zonder denkt te willen. Ofzo..
quote:
Ps. Ohja, even een heel raar vraagje maar ik vroeg t me gewoon echt af. Als je elkaar een knuffel geeft of iets en mijn wangen/handen raken zijn acne op zijn gezicht aan, is het dan voor mij besmettelijk of heb ik daar verder geen last van? Nu lijk ik dus echt een smetvrees iemand haha maar volgens mij is het gewoon een logische vraag toch?
Doorgaans niet besmettelijk en hij zal vast niet jullie vriendschap op het spel willen zetten voor een handje of een knuffel. Tenminste, als we er van uit gaan dat hij weleens een dokter erover heeft gesproken en dus inlichtingen heeft gehad over wat het precies is enzo..