Jullie twee gaan een wild erotische valentijn tegemoet als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog mannen gefixt als een fattie, jij traint elke dag kapot en je komt niet verder dan oogcontact. #mijnbuurvrouwkeeknaarmeindelift
"mannen", vluchtelingen bedoel je, die al een jaar droogstaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog mannen gefixt als een fattie, jij traint elke dag kapot en je komt niet verder dan oogcontact. #mijnbuurvrouwkeeknaarmeindelift
Als je Montelly's valentijn wild wil bestempelen omdat hij zijn schouder uit de kom rukt kun je dat wel zeggen jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie twee gaan een wild erotische valentijn tegemoet als ik dat zo hoor.
heb gister nog gemasturbeerd hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
"mannen", vluchtelingen bedoel je, die al een jaar droogstaan
o okequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
"mannen", vluchtelingen bedoel je, die al een jaar droogstaan
haha dat zou wel de grap van de eeuw zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het is meer voor een goodiebox
Over maandje lanceert ze haar eigen toylijn. Ik probeer mezelf nu de viplijst in te krijgen
als het zover komt dan kan je wel minstens 100 selfies verwachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
haha dat zou wel de grap van de eeuw zijn
heb je niet op snapchatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het zover komt dan kan je wel minstens 100 selfies verwachten
dm gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:08 schreef Montelly het volgende:
Dm mij jullie adres, ik stuur wel een kaartje.
Joee xxx
ik post alles gewoon hierquote:
oh okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik post alles gewoon hier
en op haar fb pagina
maar als je mijn snapchat wilt mag je het best vragen hoorquote:
heb je echt iemand per post een kaart verstuurd? ik wist niet dat mensen dat nog dedenquote:
van jou met de speeltjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het zover komt dan kan je wel minstens 100 selfies verwachten
die zijn alleen voor jouquote:
oh geregeld stuur ik nog postquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je echt iemand per post een kaart verstuurd? ik wist niet dat mensen dat nog deden
hit me up met zo'n goodiebox danals je het hebt gefixt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
die zijn alleen voor jou
dacht meer aan met haar
heb geen snapchatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maar als je mijn snapchat wilt mag je het best vragen hoor
Jeetje, 1992...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh geregeld stuur ik nog postik schaak zelfs met iemand uit rusland zo al sinds 1992 ofzo
lolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh geregeld stuur ik nog postik schaak zelfs met iemand uit rusland zo al sinds 1992 ofzo
ik vraag wel of ik iemand mag meenemen gaan we samenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
hit me up met zo'n goodiebox danals je het hebt gefixt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |