Ja, je doet nogal griezelige uitspraken af en toe. Zoals "Ik moet mijn seksualiteit onderdrukken." dat klinkt net alsof je jezelf heel erg moet inhouden om geen vrouwen aan te randen.quote:
Dat is toch ook zo? Goed, het is voor mijzelf wel erg vervelend om te moeten zien dat leeftijdsgenoten die soms wel 10 jaar jonger zijn wel succesvol een seksleven op kunnen bouwen, of stelletjes die voor je neus gaan zoenen om dan maar te moeten toezien dat je zwaar achterloopt op de rest. Dat ik een vrouw aan zou randen o.i.d is complete bullshit, ben tegen elke vorm van geweld tegen vrouwen. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je doet nogal griezelige uitspraken af en toe. Zoals "Ik moet mijn seksualiteit onderdrukken." dat klinkt net alsof je jezelf heel erg moet inhouden om geen vrouwen aan te randen.
Ga dan eens naar de huisarts en vraag welke specifieke hulpverlener/psycholoog zij/hij jou zou aanraden voor jouw problematiek. Toen ik dat deed kreeg ik ook een adresje die me goed advies kon geven voor mijn specifieke probleem.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Goed, het is voor mijzelf wel erg vervelend om te moeten zien dat leeftijdsgenoten die soms wel 10 jaar jonger zijn wel succesvol een seksleven op kunnen bouwen, of stelletjes die voor je neus gaan zoenen om dan maar te moeten toezien dat je zwaar achterloopt op de rest. Dat ik een vrouw aan zou randen o.i.d is complete bullshit, ben tegen elke vorm van geweld tegen vrouwen. Laat dat duidelijk zijn.
Ik wil best naar hulpverleners stappen mits ze mij ook echt kunnen helpen. Als klein jongetje heb ik al jaren in de ggz molen gezeten, en ook toen ben ik er weinig mee opgeschoten.
Ik snap nou niet wat je hier zo moeilijk over doet?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:15 schreef Lienekien het volgende:
De eerste stap is dan toch een gesprek met je huisarts. En het is ook een goed idee om je leidinggevende in te lichten dat je hiermee aan de slag wil. Dan weet die waar je vrij voor wilt.
Je bent niet meer dat kleine jongetje en elke hulpverlener is anders. Ze zullen je nu wellicht op een andere manier proberen te helpen dan toen en je hebt zelf ook meer inspraak.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Goed, het is voor mijzelf wel erg vervelend om te moeten zien dat leeftijdsgenoten die soms wel 10 jaar jonger zijn wel succesvol een seksleven op kunnen bouwen, of stelletjes die voor je neus gaan zoenen om dan maar te moeten toezien dat je zwaar achterloopt op de rest. Dat ik een vrouw aan zou randen o.i.d is complete bullshit, ben tegen elke vorm van geweld tegen vrouwen. Laat dat duidelijk zijn.
Ik wil best naar hulpverleners stappen mits ze mij ook echt kunnen helpen. Als klein jongetje heb ik al jaren in de ggz molen gezeten, en ook toen ben ik er weinig mee opgeschoten.
Misschien durft ie niet eens naar de dokter te gaan, wat een onderdeel van het probleem is. Ach iig durft ie hier er wel voor uit te komen, hoewel hij hier anoniem is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap nou niet wat je hier zo moeilijk over doet?
Je bent sociaalziek. Je moet naar een dokter.
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:33 schreef Sander166 het volgende:
Volgens mij is je grootste issue dat je vrouwen wil aanspreken en seks wil krijgen ipv dat je gewoon social skills wil ontwikkelen.
Social skills heb je in elk aspect van het leven nodig. Niet alleen bij vrouwen.
Misschien is hij bang dat zijn moeder het te weten komt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:33 schreef Sander166 het volgende:
Volgens mij is je grootste issue dat je vrouwen wil aanspreken en seks wil krijgen ipv dat je gewoon social skills wil ontwikkelen.
Social skills heb je in elk aspect van het leven nodig. Niet alleen bij vrouwen.
Hij vermijdt zijn angsten. Elke psycholoog zal hem vragen zijn angst vermijdingsgedrag tegen te gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap nou niet wat je hier zo moeilijk over doet?
Je bent sociaalziek. Je moet naar een dokter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |