abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159958815
Tav het tuigje, het is denk ik ook de angst voor de oordelen. Het valt me sowieso enorm op dat je ineens vogelvrij bent wat betreft meningen en oordelen als je een kind hebt.
Ik moet zeggen dat B tegenwoordig goed luistert en zelf al een handje geeft. Toen dat nog niet goed ging, werd ie in de buggy gezet. Of dat nou zo veel beter is dan een tuigje, denk het niet.

Hi Nikki! :)

Ik zit hier nog maar een paar dagen, zondag wordt B gewoon 2 jaar. Dat kan toch niet? Mijn baby.
Gisteren kwam opa thuis van Antartica, hij is 2 weken weggeweest en B was toch blij om hem weer te zien! Kreeg een kleine pinguin knuffel die moet nu overal mee naartoe.

Ik heb ons gisteren ingeschreven op oppassen.nl, komt iemand oppas tekort? Ik heb al 14 mailtjes binnen, Ook van 'niet lezers'. Ik heb aangegeven sporadisch oppas te zoeken op vrijdag- zaterdag en zondagavond. Voor als wij een feestje hebben, naar de bios willen etc. De reacties variëren van 'ik kan elke dag tot 18:00' tot 'om welke datum gaat het?'. Ook de leeftijden lopen uiteen van 15 tot 62 jaar. Maar wel 3 die wel passen denk ik. Binnenkort maar eens kennismakingen plannen.
pi_159962108
Ik heb geen advertentie geplaatst Exode, wilde binnenkort maar eens twee meisjes mailen.

Leuke ochtend gehad hier! Ben om half tien met Melba naar Monkey Town gereden. Was lekker rustig, en hij heeft echt keihard geravot, af en toe pieps omdat hij vast zat in de ballenbak ofzo. Glaasje limonade gedronken met een rietje O+ mijn grote kleine.

Daarna moesten we (11.20) nog even langs de bakker en de slager, maar melba viel in slaap in de auto binnen 1 minuut. Moest toch echt, niet wakker te krijgen in eerste instantie, mijn kleine snoepie. Geluncht in winkelwagentje (bruin pistoletje en plakje worst van de slager) en thuis direct zijn bed in.

Ik heb zo van hem genoten vanmorgen!!

/dagboek
Kwak
pi_159962613
Wat fijn Kwak!! Heerlijk zo samen lekker op pad O+ .
pi_159962742
Kwak ik wel hoor 'Potten zoeken deksel' :P

Oh en de werkstress begint weer overnieuw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159963386
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:47 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb geen advertentie geplaatst Exode, wilde binnenkort maar eens twee meisjes mailen.

Leuke ochtend gehad hier! Ben om half tien met Melba naar Monkey Town gereden. Was lekker rustig, en hij heeft echt keihard geravot, af en toe pieps omdat hij vast zat in de ballenbak ofzo. Glaasje limonade gedronken met een rietje O+ mijn grote kleine.

Daarna moesten we (11.20) nog even langs de bakker en de slager, maar melba viel in slaap in de auto binnen 1 minuut. Moest toch echt, niet wakker te krijgen in eerste instantie, mijn kleine snoepie. Geluncht in winkelwagentje (bruin pistoletje en plakje worst van de slager) en thuis direct zijn bed in.

Ik heb zo van hem genoten vanmorgen!!

/dagboek
Monkeytown gouda wel de moeite waard voor die kleintjes dus? Twijfel telkens tussen monkeytown en ballorig.
S. 2014
J. 2016
pi_159963457
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Monkeytown gouda wel de moeite waard voor die kleintjes dus? Twijfel telkens tussen monkeytown en ballorig.
ik vond het heel leuk, maar ben nog niet bij ballorig geweest. als je voor 11.30 komt is t voor kinderen onder de drie jaar 4,50.
Kwak
pi_159963466
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind die in Gouda ook wel leuk. Vond het wel wat drukker als die in Rotterdam en Spijkenisse.

Ga nu trouwens helemaal niet meer naar mt. Heb leuke indoorspeeltuin ontdekt vlakbij huis. Leuk personeel en normale prijzen mbt eten en drinken. Vind het bij mt gekkenwerk wat ze vragen voor consumpties.
pi_159963492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vind die in Gouda ook wel leuk. Vond het wel wat drukker als die in Rotterdam en Spijkenisse.

Ga nu trouwens helemaal niet meer naar mt. Heb leuke indoorspeeltuin ontdekt vlakbij huis. Leuk personeel en normale prijzen mbt eten en drinken. Vind het bij mt gekkenwerk wat ze vragen voor consumpties.
Bungelland toevallig?
S. 2014
J. 2016
pi_159963512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond het heel leuk, maar ben nog niet bij ballorig geweest. als je voor 11.30 komt is t voor kinderen onder de drie jaar 4,50.
Moeten ze ook gewoon allebei een keer uittesten. Saar vind het toch allemaal leuk. :+
S. 2014
J. 2016
pi_159963676
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Bungelland toevallig?
Nee. Ballebak heet het. Zit achter de mac op charlois.
pi_159963786
Sunshine, dat viel mij ook op MonkeyTown (Ijsselstein) ¤ 2,50 voor een wit bolletje kaas....
Ikea is ook 1 grote binnenspeeltuin he :D Daar vermaakt B zich ook 'altijd'.

We gaan binnenkort trouwens het dekbed ipv slaapzak uitproberen in zijn ledikant. Tijdens middagslaapjes eerst maar eens. Als dat helemaal goed gaat (ook de nachten) willen we langzaam over op een peuterbed.
Is vooral gemak, 1 winterslaapzak is kapot gegaan en hij groeit uit zijn zomerslaapzakken. Ipv voor korte periode nieuwe slaapzakken te kopen, gaan we over op dekbed en lakentjes. En als B2 ooit lukt, gaat zijn ledikant door naar nummer 2. Mijn moeder had nog een dekbedje en hoeslakens dus we kunnen gaan oefenen.
pi_159964479
ik vond die 60 cent voor een bekertje limonade dan weer heel schappelijk. we hebben er verder niks gegeten.
https://goo.gl/photos/kLNtVpkvogZAi2S6A
dit was toen we net binnen waren.
Kwak
pi_159964654
Je hebt in Houten ook een indoorspeeltuin, volgens mij Ballorig en dan is zo'n simpel bolletje ¤ 1,50, dat wil ik er echt wel voor betalen. Maar ¤ 2,50! Lunchen we thuis wel.

B liep in Monkeytown zijn eerste blauwtje weken geleden. Hij stond in de bouwhoek en er wilde een meisje die hoek in stappen. B steekt zijn hand uit om te helpen en lacht naar haar. Ze rende gillend weg _O- Jochie helemaal beduusd, zegt de vader van het meisje tegen hem "tja zo zijn vrouwen knul".
pi_159964745
Oh Kwak, dat klinkt fijn O+ Ik had ook een fijne date met mijn smurf! Met de bus O+ naar de stad O+ en boodschappen (met plakje brood bij de bakker O+ ) en koffie/lunch bij Bagels & Beans O+ Hij had sjans met alles en iedereen, knaagde 2 bruine boterhammen op en zwaaide gezellig 'daaaaaa' naar de halve stad :D

En staat nu te rellen in z'n bed :X

Monkeytown/Ballorig kan ik ook wel weer 's doen, is hier vlakbij (en de bus stopt daar voor de deur)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159964953
Leuke ochtend zo Kwak O+

F wil sinds kort zelf bepalen wat hij aan wil. En dat is bij voorkeur niet wat ik uit de kast heb gepakt :+ Wat ik hem dan voorstel pakt hij vast, om het vervolgens theatraal op de grond te gooien :') Herkenbaar gedrag?

Wel een goede reden natuurlijk om er voor te zorgen dat er alleen maar hele leuke kleertjes in z'n kast liggen :9
pi_159965548
Wat een fijne ochtenden voor kwak en JM en uks. O+. Wat stapt hij daar heerlijk rond, kwak!

Gelukkig vond I het hilarisch om mij de autoruiten te zien krabben om half 8, had hij ook een leuke ochtend. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159966282
Ohhh ik ontdek nu pas het filmpje O+ Wat een kjoetie kwak! En hij zegt mama O+ En de trui! O+

Ik probeerde net even te werken met wakkere uk om me heen (want zou ik doen tijdens z'n slaap). Hij *O* w/ :D 8-) Ik }:| :N :{ :W Dat schoot lekker op. NOT ;)
pi_159967399
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuke ochtend zo Kwak O+

F wil sinds kort zelf bepalen wat hij aan wil. En dat is bij voorkeur niet wat ik uit de kast heb gepakt :+ Wat ik hem dan voorstel pakt hij vast, om het vervolgens theatraal op de grond te gooien :') Herkenbaar gedrag?

Wel een goede reden natuurlijk om er voor te zorgen dat er alleen maar hele leuke kleertjes in z'n kast liggen :9
Heel herkenbaar al doet dreumes het hier nog niet. Peuter is wel al sinds haar 2e heel duidelijk in wat ze wél en wat ze niet aan wil. tegenwoordig mét argumenten: niet mooi, zit niet lekker enzo.
Overigens kan het zomaar zijn dat iets wat als niet mooi word afgeserveerd de volgende dag juist door haar wordt uitgekozen..
pi_159968422
Wij knutselde vandaag voor mijn opa zijn verjaardag, hij heeft zijn volkstuin op moeten geven ivm zijn gezondheid, en wilde nu spulletjes voor zijn balkon..

Ik ben zo trots op mijn kleine picasso. O+

*filmpje*

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 februari 2016 @ 17:36:06 #120
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159968426
Exode :D wijze levensles al _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159968493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:48 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond die 60 cent voor een bekertje limonade dan weer heel schappelijk. we hebben er verder niks gegeten.
https://goo.gl/photos/kLNtVpkvogZAi2S6A
dit was toen we net binnen waren.
Wat een kereltje al
S. 2014
J. 2016
pi_159983444
NachtLucas :O Niet gewend dit!
pi_159983636
Koffie JM? :')

Toffe foto's GM :)
pi_159983707
Toastje in het speelparadijs :D O+ wat een blijerd!

Exode :') die vader, gnorf. Nouja, je kan het niet vroeg genoeg leren :+ .

Fazz ik ken het niet met A. Die vindt alle kleren die haar voorhoud nog "Oooooh. Moooooooi." Alleen het aankleden zelf is natuurlijk krijsen want als je arm door een mouw moet ga je natuurlijk dood, dat snap je.

Saartje aan de knutsel, wat lief O+

En koffie voor JM c_/ vandaag dutjesdag?
pi_159983748
Jaaaa koffie O+ c_/

Geen dutjes, straks naar Friesland met de bolide om de radiateurventilator te laten vervangen (stuk), kan ik op wachten, dus laptop mee. En verder 100000 werkdingen :+ Maar komt goed, al met al in delen een uur of 7 geslapen, dus kan veel erger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')