Ik ben over een paar minuten klaar met werken, en rij toch langs de haringkarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk ook wel trek in, maar geen zin weer in de auto te stappen.
yeh gierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Eten is nooit tijdsgebonden imo, slaat ook nergens op.
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben over een paar minuten klaar met werken, en rij toch langs de haringkar
Kom je net terug van een rave?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.quote:
Tijd voor een biertje danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.
Is altijd nog meer dan ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.
Ik heb mijzelf zojuist op een frisse savignon blanc getrakteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje dan
niet willen weten wie je grootste fan isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker boeien hoevaak gekwoot enzo
Ben jij zo'n figuur met twitter ja? Die de wereld met allerlei hersenspinsels - in eigen geest ongetwijfeld zeer belangrijk, want heel de wereld is natuurlijk nieuwsgierig naar wat je hebt gegeten - verveelt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet willen weten wie je grootste fan is
Kiwi's zijn heerlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie met kiwi's?
Of pedofielenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:19 schreef Crip het volgende:
altijd als oudere mannen een trainingspak aan hebben moet ik denken aan voetbal coaches.
nee k heb geen Twitter.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n figuur met twitter ja? Die de wereld met allerlei hersenspinsels - in eigen geest ongetwijfeld zeer belangrijk, want heel de wereld is natuurlijk nieuwsgierig naar wat je hebt gegeten - verveelt?
een trainingspak?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.
Heb ik vaak aan in het weekend en ik niet de deur uit hoef.quote:
Maar u liep wel in trainingspak door het bosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik vaak aan in het weekend en ik niet de deur uit hoef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |