ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
Vind het echt leuk om mensen te zien eten
eh okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
Vind het eerder onsmakelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
ik ben aan het eten, zal ik mn cam aanzetten?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
ja doequote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben aan het eten, zal ik mn cam aanzetten?
Lichtkogel?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:37 schreef HPLC het volgende:
Lichtkogel heeft weer een pareltje geopend
BNW / De Holocaust - zonder deze te ontkennenquote:
Ah, zo'n aluminium-gekkie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
BNW / De Holocaust - zonder deze te ontkennen
Ze voetbalden en hadden een zwembad in concentratiekampen dus het was allemaal niet zo erg.
Of als het stil is en je je afvraagt of men je kan horen eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is zo hinderlijk als je zit te eten en iemand zit je aan te staren![]()
Ik begin dan altijd ineens per ongeluk te kwijlen ofzo
Ik heb misofonie en kan hier mensen om moordenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:39 schreef Crip het volgende:
[..]
die asian?
die zuigt altijd zo aan haar eten ook
Er lopen wat rare snuiters rond ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de psychologie-studenten is BNW wel een ideaal hoekje om onderzoek te doen
Deze SC ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de psychologie-studenten is BNW wel een ideaal hoekje om onderzoek te doen
En misandrie?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb misofonie en kan hier mensen om moorden
dit klinkt wel komisch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is zo hinderlijk als je zit te eten en iemand zit je aan te staren![]()
Ik begin dan altijd ineens per ongeluk te kwijlen ofzo
Of dat je een appel eet in de vergadering en het ineens stil is en je daar awkward zit met je wangen volgehamsterdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of als het stil is en je je afvraagt of men je kan horen eten.
Ikheb anatidaefobiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb misofonie en kan hier mensen om moorden
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of dat je een appel eet in de vergadering en het ineens stil is en je daar awkward zit met je wangen volgehamsterd
fuck wat je denkt en fuck wat je gelooftquote:
Kiwiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
die moet ik nog bakken. Ik pak wel een kiwi.
uh wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
fuck wat je denkt en fuck wat je gelooft
typisch lunchquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
's Middags dat eten r u kidding me
quote:
Eten is nooit tijdsgebonden imo, slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
's Middags dat eten r u kidding me
Ik ben over een paar minuten klaar met werken, en rij toch langs de haringkarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk ook wel trek in, maar geen zin weer in de auto te stappen.
yeh gierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Eten is nooit tijdsgebonden imo, slaat ook nergens op.
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben over een paar minuten klaar met werken, en rij toch langs de haringkar
Kom je net terug van een rave?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.quote:
Tijd voor een biertje danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.
Is altijd nog meer dan ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, behalve een wandeling hier door het bos vanochtend heb ik nog helemaal niets gedaan.
Ik heb mijzelf zojuist op een frisse savignon blanc getrakteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje dan
niet willen weten wie je grootste fan isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker boeien hoevaak gekwoot enzo
Ben jij zo'n figuur met twitter ja? Die de wereld met allerlei hersenspinsels - in eigen geest ongetwijfeld zeer belangrijk, want heel de wereld is natuurlijk nieuwsgierig naar wat je hebt gegeten - verveelt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet willen weten wie je grootste fan is
Kiwi's zijn heerlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie met kiwi's?
Of pedofielenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:19 schreef Crip het volgende:
altijd als oudere mannen een trainingspak aan hebben moet ik denken aan voetbal coaches.
nee k heb geen Twitter.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n figuur met twitter ja? Die de wereld met allerlei hersenspinsels - in eigen geest ongetwijfeld zeer belangrijk, want heel de wereld is natuurlijk nieuwsgierig naar wat je hebt gegeten - verveelt?
een trainingspak?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Mijn haar zit voor geen meter en bovendien heb ik een trainingspak aan, dus eer dat ik weg kan zijn we weer een uur verder. Weer iets te veel moeite voor een stukje vis. Zo eens even kijken naar wat anders, begin een beetje honger te krijgen van dit gesprek.
Heb ik vaak aan in het weekend en ik niet de deur uit hoef.quote:
Maar u liep wel in trainingspak door het bosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik vaak aan in het weekend en ik niet de deur uit hoef.
Jazeker. In een Arsenal-trainingspak om preciezer te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar u liep wel in trainingspak door het bos
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. In een Arsenal-trainingspak om preciezer te zijn.
Met adidas slippers en witte sokken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:39 schreef Parawan het volgende:
[..]
Met adidas slippers en witte sokken?
Witte sokkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:39 schreef Parawan het volgende:
[..]
Met adidas slippers en witte sokken?
Ik draag alleen zwarte kousen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:41 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zomer 2016 wordt het jaar van rode sokken
oooh kijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spannendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwarte kousen.
1-3 voor Leicesterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
belangrijke wedstrijd dit weekend...
Dat Leicester moet een dezer dagen toch eens een vrije val gaan maken denk ik. Zondag is daar een prima dag voor om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
belangrijke wedstrijd dit weekend...
Dat denkt iedereen al weken, maar in dit soort wedstrijden dat de thuisploeg het spel moet maken zijn ze het beste. Zeker met die waardeloze verdediging van Arsenal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat Leicester moet een dezer dagen toch eens een vrije val gaan maken denk ik. Zondag is daar een prima dag voor om mee te beginnen.
Gwn blakaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:41 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zomer 2016 wordt het jaar van rode sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |