Ja verdorie, alsof ik elke vlag van elk land ken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post ook al tijden niet meer in dat topic, probeer het ietwat los te latenmaar kan er altijd nog op terugvallen.
Ja, mijn UI + ondertitel geven weer welk land en welke stad het wordt. Vliegticket net geboekt, 29 maart vlieg ik
Heeft iedereen begrip voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef Adriane het volgende:
Ik wil graag ook op anderen reageren, over het afkicken, maar mijn hoofd is te wazig.
Je hebt helemaal gelijk iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja verdorie, alsof ik elke vlag van elk land ken.
En je hebt gelijk hoor, je hoeft niet constant of elke dag stil te staan bij je "handicap/beperking".
Doe ik ook niet, pak gewoon een pilletje en ga verder met wat ik aan het doen was.
Meestal is dat lezen, tv kijken of achter de pc want veel meer zit er niet in helaas.
Maar ik ben er van overtuigd dat als je er heel veel over nadenkt dat je jezelf op een gegeven moment zielig gaat vinden en dat is nou net níet de bedoeling.
Dat was een algemene opmerking want daar heb ik niemand in dit topic op kunnen betrappen.![]()
Dus loslaten is wel een goed plan, toekomst is belangrijker dan alle andere dingen toch?
Veel succes in je nieuwe baan!
Wat ga je eigenlijk doen?
Ik kamp ook met PTSS, daar zit veel onrust, angst en spanning. Ik moet straks eerst naar het autisme team (8 maart intake) voor ik daarvoor behandeld kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:58 schreef vannelle het volgende:
Lichamelijk dus.
Da's alleen maar mooi denk ik, als het geestelijk zou zijn zou je er denk ik veel langer over doen om er helemaal van af te komen.
Maar als je helemaal zonder pillen gaat, hoe ga je dat dan doen als je later op de dag weer zenuwpijn in je armen krijgt?
Uit ervaring weet ik dat zenuwpijn NIET te harden is, daar moet iets aan gedaan worden.
Welke angst/zenuwen heb je het hier over? Het "afkicken"?
Dan gaan we geen last van elkaar krijgen want ik heb geen Paypal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk idd
Het antwoord is overigens Belfast, Noord Ierland.
Bedankt
En ik ga daar werken voor de klantenservice van PaypalWerk nu voor Ziggo, dus kleine verandering
PTSS wist ik eigenlijk wel. Achteraf....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kamp ook met PTSS, daar zit veel onrust, angst en spanning. Ik moet straks eerst naar het autisme team (8 maart intake) voor ik daarvoor behandeld kan worden.
Door het afkicken heb ik die pijn gekregen, en ik kan daar niet zo best mee dealen![]()
Hopelijk helpt het als ik de meds nu preventief neem en afbouw.
Hehe, de troubles zijn long gone gelukkigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan gaan we geen last van elkaar krijgen want ik heb geen Paypal.
Ga je daar ook met stenen gooien?
Thanks! Moet vast ooit weer goedkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
PTSS wist ik eigenlijk wel. Achteraf....
Ik hoop echt voor je dat de behandeling gunstig voor je uitpakt!
Nog heel ff wachten en aftellen en dan is het al zo ver.
Gelukkig wel idd, al schijnt er nog wel 1x per jaar een mars te zijn die nogal wat spanningen oproept.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, de troubles zijn long gone gelukkig
En daar moet je in blijven geloven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Thanks! Moet vast ooit weer goedkomen
Tijdens die mars pak ik gewoon de trein naar Dublin, twee uurtjes maarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, al schijnt er nog wel 1x per jaar een mars te zijn die nogal wat spanningen oproept.
Maarreuh.....ik had het over mijn avontuur van vandaag maar jij gaat pas écht op avontuur!
Gaaf!
Doe ons een plezier en maak daar een apart topic voor aan en geef ons de link naar dat topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tijdens die mars pak ik gewoon de trein naar Dublin, twee uurtjes maarof even de boot/het vliegtuig naar Liverpool/Londen
Ja heb er veel zin in, lijkt me heel gaaf. En eindelijk Engels kunnen spreken
Jaquote:
Zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en maak daar een apart topic voor aan en geef ons de link naar dat topic.
Ik zelf wil iig graag je avontuur volgen!
KAA is idd nogal doods en daar ga jij met onze hulp iets aan doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JaWel eens geweest Lien?
[..]
Zal er over nadenkenKAA is niet heel erg levend, dus misschien is zo'n topic wel leuk, maar het duurt nog 5.5 weken dus dan is het wel erg ver van te voren
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
KAA is idd nogal doods en daar ga jij met onze hulp iets aan doen!
Maar 5,5 week van tevoren is idd wel erg vroeg.
Zou je het wel willen doen tzt? Wil het echt graag horen en op afstand meemaken.
Thanks! How's you?quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:01 schreef caroro het volgende:
Wat leuk Toto!! Ben ook wel benieuwd naar je Ierse avonturen!
Net gezellig uit eten geweest, vanmiddag goed uitgerust zodat ik vanavond even wat langer aan tafel kon zitten. Was leuk! Nu lekker mn mandje in.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:01 schreef caroro het volgende:
Wat leuk Toto!! Ben ook wel benieuwd naar je Ierse avonturen!
Net gezellig uit eten geweest, vanmiddag goed uitgerust zodat ik vanavond even wat langer aan tafel kon zitten. Was leuk! Nu lekker mn mandje in.
Nice!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Lekker Caro, en goed op je grenzen gepastLekker slapen!
Ik ben ook wel benieuwd naar een reisblog Toto!
Mooie bak vannelle
en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen?quote:
Hahah moet je wel lang karren ;pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen?
Als ik een hond zou hebben hoef ik geen rek, de riem kan ook aan de trekhaak.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef caroro het volgende:
Mooie kar Vannelle!! Een station is handig, heb ik ook, met hondenrek zodat er geen 40 kilo natte labrador op de achterbank hoeft. Op goeie dagen loop ik graag met peuter en hond in de polder of grienden hier vlakbij, gelukkig lukt me dat nog zo'n 1à2x per week!
Maar dat kan ik wel! Denk ik....quote:
Hij is moooooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen?
Lichamelijk wel maar financieel niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij is moooooi!
Als je ons allemaal wilt ophalen wordt het een rondje Nederland ben ik bang.
Vind het trouwens ergens wel jammer dat we waarschijnlijk nooit een meet kunnen houden omdat we allemaal zo.. nouja.. "zielig" zijn, Let op de aanhalingstekens! Denk dat het voor niemand echt te doen is?
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lichamelijk wel maar financieel niet.
Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
Peuzjoo! Veel plezier ermee, rij voorzichtig! Mooi bakkie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:
[ afbeelding ]
Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Tootsquote:
thanksquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Toots.
Misschien een gekke vraag maar is het een optie om daar ook naar je wond te laten kijken? Ander land is andere geneeskunde..?
Assen! Andere provincie, hier zijn we minder gek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lichamelijk wel maar financieel niet.
Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
Top!quote:
Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Top!
En vannelle ik bedoelde ook niet van we MOETEN meeten, zat er meer overna te denken dat het prolly nooit gaat lukken.
Haha ja, als we allemaal even een weekje uitzieken, aspirine's erin en op met z'n alle naar de Ardennen!
Was ook meer een grapje, maar dromen mag nietwaar?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 07:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.
Mooi man Ierland. En dat van naar je wond laten kijken ging ook door mijn hoofd. Anderen postten het ook al hier: een ander land is ook medisch anders bezig. Als je iets mindervoorkomends hebt, kun je ook een keer geluk hebben. Het is je gegund.
Dan nu lekker de boel laten en rusten!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Arme poesen arm baasje! (Of ben jij ook een mama?
) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?
Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen![]()
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.
Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer
Mamaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Arme poesen arm baasje! (Of ben jij ook een mama?
) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?
Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen![]()
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.
Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer
Ook al zo eigenwijsje.. maar nogmaals snap het wel hoor, doe het zelf ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ook ik heb weer teveel gedaan, dacht dat ik wel zelf en alleen kon douchen en een wasje draaien![]()
. Verga van de pijn
![]()
* weethetevennietmeer plat gaat
Ik ben ook de mama van mijn kat hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mamaen mijn mams is uiteraard oma van de kleinbeejbies
( crazy catlady much?
)
Nee geen idee eigenlijk, heb nu wel alles in huis voor een paar dagen, en dan halverwege de week zelf maar een wandelingetje wagen denk, moet het toch eens gaan opbouwen. Of ik vraag m'n buurmeisje met scooter, kan ook altijd nog.
Het is misschien nog geen 10 minuutjes wandelen maar toch.
En dat teveel gedaan heerst hier ook, eigenwijs zijn we ook he.
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag, behalve lekker koken vanavond.
Wel fijn dat je hulp hebt, scheelt toch een stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |