abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160052440
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:

pi_160052657
Lekker Caro, en goed op je grenzen gepast ^O^ Lekker slapen!

Ik ben ook wel benieuwd naar een reisblog Toto!

Mooie bak vannelle ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:22:51 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160052783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:

[ afbeelding ]
Nice!
pi_160053449
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Lekker Caro, en goed op je grenzen gepast ^O^ Lekker slapen!

Ik ben ook wel benieuwd naar een reisblog Toto!

Mooie bak vannelle ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nice!
en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen? :+
pi_160053669
Mooie kar Vannelle!! Een station is handig, heb ik ook, met hondenrek zodat er geen 40 kilo natte labrador op de achterbank hoeft. Op goeie dagen loop ik graag met peuter en hond in de polder of grienden hier vlakbij, gelukkig lukt me dat nog zo'n 1à2x per week!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:34:57 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160055732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

[..]

en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen? :+
Hahah moet je wel lang karren ;p
pi_160056102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef caroro het volgende:
Mooie kar Vannelle!! Een station is handig, heb ik ook, met hondenrek zodat er geen 40 kilo natte labrador op de achterbank hoeft. Op goeie dagen loop ik graag met peuter en hond in de polder of grienden hier vlakbij, gelukkig lukt me dat nog zo'n 1à2x per week!
Als ik een hond zou hebben hoef ik geen rek, de riem kan ook aan de trekhaak. :+
Nee, natuurlijk niet!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah moet je wel lang karren ;p
Maar dat kan ik wel! Denk ik....
Woon je zo ver weg dan?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:51:30 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160056311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

[..]

Hij is moooooi!
Als je ons allemaal wilt ophalen wordt het een rondje Nederland ben ik bang.

Vind het trouwens ergens wel jammer dat we waarschijnlijk nooit een meet kunnen houden omdat we allemaal zo.. nouja.. "zielig" zijn, Let op de aanhalingstekens! Denk dat het voor niemand echt te doen is?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:12:59 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160057080
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hij is moooooi!
Als je ons allemaal wilt ophalen wordt het een rondje Nederland ben ik bang.

Vind het trouwens ergens wel jammer dat we waarschijnlijk nooit een meet kunnen houden omdat we allemaal zo.. nouja.. "zielig" zijn, Let op de aanhalingstekens! Denk dat het voor niemand echt te doen is?
Lichamelijk wel maar financieel niet.

Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:48:41 #285
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160058325
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Amsterdam }:|
-Scorpion_17
pi_160058408
Tilburg hier
pi_160059051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:

[ afbeelding ]
Peuzjoo! Veel plezier ermee, rij voorzichtig! Mooi bakkie.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:25:45 #288
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160059435
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Tilburg hier
Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Toots *O* .
Misschien een gekke vraag maar is het een optie om daar ook naar je wond te laten kijken? Ander land is andere geneeskunde..?
-Scorpion_17
pi_160059502
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Toots *O* .
Misschien een gekke vraag maar is het een optie om daar ook naar je wond te laten kijken? Ander land is andere geneeskunde..?
En ja :)
pi_160059740
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Assen! Andere provincie, hier zijn we minder gek. :P
Meet zit er misschien niet in, was daar ook niet helemaal serieus over al lijkt het me wel leuk. :Y
Maar als't niet kan...tsja, dan kan het gewoon niet.

Ooit op een dag als we allemaal in topvorm zijn gaan we een survivaltocht doen, dat kunnen we dan ook nog wel aan toch?
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:39:16 #291
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160059793
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En ja :)
Top!

En vannelle ik bedoelde ook niet van we MOETEN meeten, zat er meer overna te denken dat het prolly nooit gaat lukken.

Haha ja, als we allemaal even een weekje uitzieken, aspirine's erin en op met z'n alle naar de Ardennen! :')
-Scorpion_17
pi_160062541
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Top!

En vannelle ik bedoelde ook niet van we MOETEN meeten, zat er meer overna te denken dat het prolly nooit gaat lukken.

Haha ja, als we allemaal even een weekje uitzieken, aspirine's erin en op met z'n alle naar de Ardennen! :')
Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.

Mooi man Ierland. En dat van naar je wond laten kijken ging ook door mijn hoofd. Anderen postten het ook al hier: een ander land is ook medisch anders bezig. Als je iets mindervoorkomends hebt, kun je ook een keer geluk hebben. Het is je gegund.
pi_160063792
Goed om te lezen dat er doelen zijn behaald.. Groot en klein. Positief
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:54:53 #294
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160063963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 07:31 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.

Mooi man Ierland. En dat van naar je wond laten kijken ging ook door mijn hoofd. Anderen postten het ook al hier: een ander land is ook medisch anders bezig. Als je iets mindervoorkomends hebt, kun je ook een keer geluk hebben. Het is je gegund.
Was ook meer een grapje, maar dromen mag nietwaar? :)
Gisteren met m'n kat naar de dierenarts dan, vannacht waren allebei haar oogjes ontstoken leek wel, ik helemaal janken en in paniek, kan het gelukkig komen door oogdruppels die ze krijgen tijdens de narcose omdat ze hun oogjes open hebben tijdens de ingreep.
Vandaag is mevrouw weer haar eigen diva-zelfje en ik een slapeloze nacht rijker :') .

Straks even boodschappen doen voor een paar dagen want m'n mams is er aankomende week niet, word een spannende week voor me dus :@
-Scorpion_17
pi_160065725
HJM; Arme poes :o en arm baasje! (Of ben jij ook een mama? :+ ) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?

Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen :@
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.

Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer ;(
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:51:31 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160065911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Arme poes :o en arm baasje! (Of ben jij ook een mama? :+ ) Gelukkig viel het allemaal mee.

Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen :@
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.

Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer ;(
Dan nu lekker de boel laten en rusten!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:29:54 #297
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160066586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:

Mama :@ en mijn mams is uiteraard oma van de kleinbeejbies :') ( crazy catlady much? O+ )

Nee geen idee eigenlijk, heb nu wel alles in huis voor een paar dagen, en dan halverwege de week zelf maar een wandelingetje wagen denk, moet het toch eens gaan opbouwen. Of ik vraag m'n buurmeisje met scooter, kan ook altijd nog.
Het is misschien nog geen 10 minuutjes wandelen maar toch.

En dat teveel gedaan heerst hier ook, eigenwijs zijn we ook he.
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag, behalve lekker koken vanavond.
Wel fijn dat je hulp hebt, scheelt toch een stuk!
-Scorpion_17
pi_160066610
Ook ik heb weer teveel gedaan, dacht dat ik wel zelf en alleen kon douchen en een wasje draaien :'( :%. Verga van de pijn }:| -O- * weethetevennietmeer plat gaat
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:10:25 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160067360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ook ik heb weer teveel gedaan, dacht dat ik wel zelf en alleen kon douchen en een wasje draaien :'( :%. Verga van de pijn }:| -O- * weethetevennietmeer plat gaat
Ook al zo eigenwijsje.. maar nogmaals snap het wel hoor, doe het zelf ook :').
Ook stress van m'n kattepoes dan, maar toch nog even 2 boodschappentassen tillen en een zak kattenkorrels van 10 liter :@
-Scorpion_17
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:46:16 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160067894
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mama :@ en mijn mams is uiteraard oma van de kleinbeejbies :') ( crazy catlady much? O+ )

Nee geen idee eigenlijk, heb nu wel alles in huis voor een paar dagen, en dan halverwege de week zelf maar een wandelingetje wagen denk, moet het toch eens gaan opbouwen. Of ik vraag m'n buurmeisje met scooter, kan ook altijd nog.
Het is misschien nog geen 10 minuutjes wandelen maar toch.

En dat teveel gedaan heerst hier ook, eigenwijs zijn we ook he.
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag, behalve lekker koken vanavond.
Wel fijn dat je hulp hebt, scheelt toch een stuk!
Ik ben ook de mama van mijn kat hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')