abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160018954
Super LP! *O*

En Cararo; :* Volgende keer beter! (Denk om jezelf hè.. gewoon aangeven!)
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:05:09 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160019213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:54 schreef caroro het volgende:
Goed zo Lpf!! En HJM, wat snakelady zegt idd, lekker masseren met olie ofzo! Je blijft het altijd zien natuurlijk maar het trekt nog wel bij hoor!

Ik kom weer een beetje bij de mensen, heb me maar lekker rustig gehouden van de week. Echt balen dat van een paar uur op een verkeerde stoel de hele week erna naar de knoppen is. Goeie leer voor de volgende keer!
Balen dat idd je week dan naar de knoppen is, volgende keer lekker op de bank zitten dus ;)
pi_160020228
Even klagen hoor..

Voel me zo zwak! :r
Al sinds de Kerst aan het afbouwen met m'n kalmeringsmiddelen, met alle gevolgen van dien. Flinke afkickverschijnsels waar je beroerd van wordt, bah. Morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen, het lukt me niet om te stoppen.
Zodra ik pijn krijg grijp ik al gauw weer naar een pil om er maar van af te zijn.

Vanmiddag sterke Valeriaan gekocht bij de drogist, hopelijk verlicht het de klachten wat.

Gigantische opvliegers, zweten, stinken, koud/warm, wazig zien (lekker met autorijden..) en enorm gammel op de maag.

Ik heb het ook veel te druk gehad dit weekend, ben nog steeds aan het bijkomen :@ Rond negen uur, half tien, lig ik wel op bed ;(
pi_160021600
Niet helemaal bijgelezen maar ik begrijp wel dat over de eigen grenzen gaan "beloond" wordt met een week straf en dat afkicken van medicatie lastiger blijkt te zijn dan gedacht. :(

Afkicken van medicijnen heb ik (nog) niet mee te maken maar ik verwacht dat het bij mij wel mee zal vallen, als ik een echt goede dag heb heb ik er totaal geen moeite mee om géén oxy te nemen.
Gelukkig maar want ik had begrepen dat je aardig afhankelijk van die zooi kan worden.

Over grenzen heen gaan krijg ik morgen mee te maken, dan ga ik namelijk mijn auto ophalen.
Dat zou eerst zaterdag gebeuren en had al vervoer en alles geregeld.
Krijg ik vandaag pas te horen dat ze op zaterdag niet aan overschrijvingen doen want dan zou het te druk zijn of zo.....
Lulverhaal natuurlijk maar ik ben ondertussen meer dan klaar met die lui maar die akkefietjes horen hier niet.

Waar het op neerkomt is dat ik morgen dan maar met het OV er heen ga en daar zie ik enorm tegenop!
Ga daar geheid spijt van krijgen maar ik zie geen andere mogelijkheid.
Hopelijk maakt het thuis uit het raam kunnen kijken naar de auto een hoop goed.....
pi_160021695
Ik ga je alvast sterkte wensen vannelle, dit komt niet goed zo te horen :@
pi_160021958
Dank je. :)
Ik verwacht zelf ook wel moeilijkheden maar het kan gewoon niet anders.
Volgende week ga ik naar revalidatie en dan MOET ik gewoon een auto hebben, dit moet ik er dan maar voor over hebben.
pi_160021965
Sterkte alvast Vannelle!! Ik hoop dat het meevalt! En jij sterkte poes, duimen dat de valeriaan je helpt! Gebruik je ook vitamine b en d?
En ik ga echt heel goed mijn grenzen bewaken, en anders heeft mijn man opdracht om op de "stop"knop te drukken :) .
pi_160022032
Vannelle; ja de revalidatie moet nu toch wel echt beginnen hoor! Was al kut dat je vertraging opliep..

Caro; Vit B12 wel (vegetariër), verder multivitamine. Dit zijn echt klachten van het medicijngebruik, daarom ben ik ook gaan afbouwen. Alleen zijn de afkickverschijnsels dus 3x erger dan de bijwerkingen :{ Ja hoi, dáár ben ik niet voor gestopt! :{w
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:30:41 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160022121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:06 schreef vannelle het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar ik begrijp wel dat over de eigen grenzen gaan "beloond" wordt met een week straf en dat afkicken van medicatie lastiger blijkt te zijn dan gedacht. :(

Afkicken van medicijnen heb ik (nog) niet mee te maken maar ik verwacht dat het bij mij wel mee zal vallen, als ik een echt goede dag heb heb ik er totaal geen moeite mee om géén oxy te nemen.
Gelukkig maar want ik had begrepen dat je aardig afhankelijk van die zooi kan worden.

Over grenzen heen gaan krijg ik morgen mee te maken, dan ga ik namelijk mijn auto ophalen.
Dat zou eerst zaterdag gebeuren en had al vervoer en alles geregeld.
Krijg ik vandaag pas te horen dat ze op zaterdag niet aan overschrijvingen doen want dan zou het te druk zijn of zo.....
Lulverhaal natuurlijk maar ik ben ondertussen meer dan klaar met die lui maar die akkefietjes horen hier niet.

Waar het op neerkomt is dat ik morgen dan maar met het OV er heen ga en daar zie ik enorm tegenop!
Ga daar geheid spijt van krijgen maar ik zie geen andere mogelijkheid.
Hopelijk maakt het thuis uit het raam kunnen kijken naar de auto een hoop goed.....
Sterkte!
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:31:53 #170
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160022146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Even klagen hoor..

Al sinds de Kerst aan het afbouwen met m'n kalmeringsmiddelen, met alle gevolgen van dien. Flinke afkickverschijnsels waar je beroerd van wordt, bah. Morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen, het lukt me niet om te stoppen.
Zodra ik pijn krijg grijp ik al gauw weer naar een pil om er maar van af te zijn.

Vanmiddag sterke Valeriaan gekocht bij de drogist, hopelijk verlicht het de klachten wat.

Gigantische opvliegers, zweten, stinken, koud/warm, wazig zien (lekker met autorijden..) en enorm gammel op de maag.

Ik heb het ook veel te druk gehad dit weekend, ben nog steeds aan het bijkomen :@ Rond negen uur, half tien, lig ik wel op bed ;(
Klinkt niet fijn! Sterkte!
pi_160023670
Het thema van deze week: over grenzen gaan. We weten allemaal wat er dan gebeurt en toch ontkom je er soms niet aan.

Sterkte allemaal.

Door privégebeuren heb ik afgelopen dagen te veel auto gereden en teveel in huis gedaan. Gelukkig hoefde ik niet te werken. Ik had geen keuze of ik had veel hulp moeten vragen. En laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn. Ik doe het liever zelf.
Het gevolg: weer plat met rugpijn :(
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:53:56 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160024474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Even klagen hoor..

Welkom bij het afkickverschijnselsclubje *O* belachelijk herkenbaar.
Bedoel je stinken als in muf/zweterig? Gaf m'n deo en dekbed de schuld :').
Ben je ook onrustig of valt dat mee?
Ik ben van pure ellende goede nachtrust thee gaan drinken, misschien een placebo-effect maar werd er wel rustiger door :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160024713
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Welkom bij het afkickverschijnselsclubje *O* belachelijk herkenbaar.
Bedoel je stinken als in muf/zweterig? Gaf m'n deo en dekbed de schuld :').
Ben je ook onrustig of valt dat mee?
Ik ben van pure ellende goede nachtrust thee gaan drinken, misschien een placebo-effect maar werd er wel rustiger door :Y
Bleh, high five :{

Ik begon erg te zweten van de pillen, daarom na een tijdje gaan afbouwen. Nu zweet ik nog véél meer, en het stinkt enorm! Ik douche me elke ochtend, elke dag schone kleding aan, maar bij het minste geringste begin ik te zweten en stinken.

Zelfs m'n laptop heeft er onder te lijden, m'n touchpad werkt geregeld niet omdat m'n handen te nat zijn :r

Plus de opvliegers, zo ineens gigantisch warm worden en gaan zweten :r

Ik krijg nu richting het eind van de middag zenuwpijn in m'n armen, pijnstillers helpen niet. Dus pak ik maar weer een pilletje omdat ik anders van de pijn niet kan slapen.

(Ik ben sowieso een PykjePaniekje, 24/7 onrustig en angstig. PTSS. Is nu wel erger geworden.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 20:02:01 ]
pi_160025446
Succes met afkicken voor degenen die daar mee bezig zijn :*
En het niet over je grenzen heen gaan is lastig idd. Veel mensen die daar moeite mee hebben zo te lezen. Rustig aan doen nu dus ;)

Hier vandaag brief gekregen dat ik vanaf aanstaande dinsdag weer met de 3-daagse deeltijd (di-wo-vr) kan beginnen ^O^
Sinds augustus op gewacht, dus heel blij dat het nu eindelijk zo ver is. Maar toch ook ff bezinken dat het nu dinsdag al is en ook wel spannend toch. Ook al heb ik het eerder gedaan, het is wel met een nieuwe groep mensen nu en dat is toch altijd een beetje eng ;)
Maar hopelijk valt het mee en kan ik weer stappen vooruit zetten ^O^
En weer 3 dagen in de week structuur hebben helpt hopelijk ook voor mn stemming. Al zal het de eerste weken wel zwaar zijn om weer in het ritme te komen. Totaal niet meer gewend om vroeg op te staan.
pi_160025791
Super Sylvana! ^O^
Deeltijd GGZ?
pi_160026327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Super Sylvana! ^O^
Deeltijd GGZ?
Jup, thnx. Vorig jaar ook deze groep al gedaan maar toen noodgedwongen gestopt na het ongeluk van mn vriend. Daarna individuele PMT gehad, tot afgelopen januari. In augustus al aangegeven dat ik terug naar groep wilde maar nu dus pas aan de beurt...
pi_160026812
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, thnx. Vorig jaar ook deze groep al gedaan maar toen noodgedwongen gestopt na het ongeluk van mn vriend. Daarna individuele PMT gehad, tot afgelopen januari. In augustus al aangegeven dat ik terug naar groep wilde maar nu dus pas aan de beurt...
Fijn dat je dan nu eindelijk weer terecht kunt! Ik hoop dat je weer een leuke groep treft :*
pi_160026956
Fijn Sylvana! Dat zal wel weer even wennen worden inderdaad!
Afkicken hoop ik toch echt ook eens te gaan meemaken, ben vooral de lyrica zo zat! De bijwerkingen van dat medicijn beginnen me steeds meer tegen te staan, maar ik moet wachten tot mijn neurostimulator vervangen is en de revalidatie op gang is. Nog even doorslikken dan maar :P .
pi_160027003
Dankjullie Poesopstokje en caroro :*
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:44:57 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160027955
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Succes met afkicken voor degenen die daar mee bezig zijn :*
En het niet over je grenzen heen gaan is lastig idd. Veel mensen die daar moeite mee hebben zo te lezen. Rustig aan doen nu dus ;)

Hier vandaag brief gekregen dat ik vanaf aanstaande dinsdag weer met de 3-daagse deeltijd (di-wo-vr) kan beginnen ^O^
Sinds augustus op gewacht, dus heel blij dat het nu eindelijk zo ver is. Maar toch ook ff bezinken dat het nu dinsdag al is en ook wel spannend toch. Ook al heb ik het eerder gedaan, het is wel met een nieuwe groep mensen nu en dat is toch altijd een beetje eng ;)
Maar hopelijk valt het mee en kan ik weer stappen vooruit zetten ^O^
En weer 3 dagen in de week structuur hebben helpt hopelijk ook voor mn stemming. Al zal het de eerste weken wel zwaar zijn om weer in het ritme te komen. Totaal niet meer gewend om vroeg op te staan.
Fijn voor je!
pi_160031957
Poes, veel succes met afkicken. Daarvoor moet je sterk in je schoenen staan, maar volgens mij doe jij dat wel. De afkickverschijnselen zijn erg vervelend, maar leef naar het moment toe dat ze weg zijn en jij medicijnvrij bent! Je zult het ongetwijfeld wel gezegd hebben, maar welke middelen zeg je gedag?

Caroro, sterkte. Kater en later, je weet.

LPFAN, vervelend wat er gebeurd is. Maar fijn dat de bloeduitslagen positief zijn, toch?

Houdjemond, prachtig lijf :D . Het litteken ziet er echt mooi uit. Geef het de tijd on te genezen. Heb geduld, want er kan zelfs meer dan een jaar nodig zijn voor het definitieve resultaat! En natuurlijk succes met het afkicken :') . You go, girl!

Sylvana, spannende periode, of niet? Ik wil je veel succes wensen.

Vannelle, volgens mij is de boel redelijk rustig bij jou. Houden zo.

Fripsel, hoe gaat het vandaag?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten!
pi_160032047
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef Skeletor. het volgende:
Poes, veel succes met afkicken. Daarvoor moet je sterk in je schoenen staan, maar volgens mij doe jij dat wel. De afkickverschijnselen zijn erg vervelend, maar leef naar het moment toe dat ze weg zijn en jij medicijnvrij bent! Je zult het ongetwijfeld wel gezegd hebben, maar welke middelen zeg je gedag?

Caroro, sterkte. Kater en later, je weet.

LPFAN, vervelend wat er gebeurd is. Maar fijn dat de bloeduitslagen positief zijn, toch?

Houdjemond, prachtig lijf :D . Het litteken ziet er echt mooi uit. Geef het de tijd on te genezen. Heb geduld, want er kan zelfs meer dan een jaar nodig zijn voor het definitieve resultaat! En natuurlijk succes met het afkicken :') . You go, girl!

Sylvana, spannende periode, of niet? Ik wil je veel succes wensen.

Fripsel, hoe gaat het vandaag?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten!
Bloedbad much :') En verdorie dat merk je toch wel naderhand zo'n eendenbbek :@ en zware werkdag gehad. Vriendje heeft me net de trap op getild als een ecte baas. ;( O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 23:50:29 ]
pi_160033108
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef Skeletor. het volgende:

Was het maar zo, laatste tijd veel (extra) pijn.
Maar er zijn zo veel dingen te doen en sommige dingen moeten gewoon.
Dan maar extra au, voldoening achteraf is ook veel waard.
pi_160033236
Lees het topic met veel interesse telkens mee. Wilde even op onderstaande reageren, ben na 20 jaar tramadol onlangs gestopt.
Wat een herkenning met dat zweten, ben helemaal niet gewend om mijzelf te ruiken of in de winter te zweten! Had daarbij een week koorts, moest heel veel niezen, veel honger, ontzettend wazig, moe, intern moe. Eerste week ook gewoon moe, viel op de bank zo in slaap. Maar sliep ook nauwelijks vanwege onrust als in opkomende spierspanning in mijn armen en benen. Die ik telkens weg moest schudden en dan begon het opnieuw.
Pijn in lichaam ging flink omhoog, maar is nu gaan stabilisseren naar een meer haalbaar nivo.
Het leek alsof mijn lichaam zich moest resetten, die wist even niet wat hij met de nieuwe pijninformatie aan moest.
En ineens, na een week of 4, merkte ik dat het qua energie weer beter ging, sinds het stoppen. Ik kon weer langer op blijven en meedoen.

Ik ben zooo enorm blij dat ik daar in ieder geval van af ben! Heb nog andere medicatie, maar daar ben ik niet lichamelijk afhankelijk van. En ondanks alle pijnmedicatie, en dus ook de tramadol, had ik nog veel pijn. Merk juist nu ik gestopt ben dat ik minder lichamelijk moe ben, ik lijk mijn grens eerder te voelen.

Goed dat je bezig bent met stoppen! Enorm knap!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bleh, high five :{

Ik begon erg te zweten van de pillen, daarom na een tijdje gaan afbouwen. Nu zweet ik nog véél meer, en het stinkt enorm! Ik douche me elke ochtend, elke dag schone kleding aan, maar bij het minste geringste begin ik te zweten en stinken.

Zelfs m'n laptop heeft er onder te lijden, m'n touchpad werkt geregeld niet omdat m'n handen te nat zijn :r

Plus de opvliegers, zo ineens gigantisch warm worden en gaan zweten :r

Ik krijg nu richting het eind van de middag zenuwpijn in m'n armen, pijnstillers helpen niet. Dus pak ik maar weer een pilletje omdat ik anders van de pijn niet kan slapen.

(Ik ben sowieso een PykjePaniekje, 24/7 onrustig en angstig. PTSS. Is nu wel erger geworden.)
pi_160035347
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:52 schreef Coraline het volgende:
Lees het topic met veel interesse telkens mee. Wilde even op onderstaande reageren, ben na 20 jaar tramadol onlangs gestopt.
-knip-
Dit is een wens van mij. Als mijn studie klaar is zal ik nog vaak hieraan denken. Dankjewel. ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 09:05:56 #186
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160035790
"Morgenstond is een chagrijnige Houdjemond"

Lucy is vanaf gistermiddag kei-krols dus hop naar de dierenarts zo, ben ik niet de enige met wond op het buikje :')
-Scorpion_17
pi_160035816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:05 schreef houdjemond het volgende:
"Morgenstond is een chagrijnige Houdjemond"

Lucy is vanaf gistermiddag kei-krols dus hop naar de dierenarts zo, ben ik niet de enige met wond op het buikje :')
Jonge poes? :D Wij hebben ook een Lucy die binnekort wel voor het eerst krols zal worden.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:17:08 #188
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160036635
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jonge poes? :D Wij hebben ook een Lucy die binnekort wel voor het eerst krols zal worden.
10 maandjes nu, broertje was afgelopen december aan de beurt,denk dat het door het laffe wintertje komt dat ze nu zo vroeg al krols is..
Was wel heel zielig, maar ik had nooit gedacht dat ik ooit nooit hardop zou mogen roepen " Hej niet je zusje n**ken :D "
-Scorpion_17
pi_160037231
Dankje LPFAN en Skeletor. Ja het is idd weer een spannende periode (duurt 6-9 maanden) En ik hoop echt dat ik het een beetje volhoud allemaal. Omdat ik thuis ook nog alles in mn eentje draaiende moet houden. Goed plannen dus en hopen dat mn vriend de komende maanden ook steeds meer kan gaan doen.
pi_160037253
Skeletor; Ik slikte sinds september Alprazolam, een kalmeringsmiddel. Ben van 5 tabletten per dag terugggegaan naar 1/2 's avonds (tegen de pijn).

Coraline; Welkom hier! En enorm knap dat je hebt doorgezet, nu ik nog ;(
pi_160037436
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

10 maandjes nu, broertje was afgelopen december aan de beurt,denk dat het door het laffe wintertje komt dat ze nu zo vroeg al krols is..
Was wel heel zielig, maar ik had nooit gedacht dat ik ooit nooit hardop zou mogen roepen " Hej niet je zusje n**ken :D "
OMG _O-
Noem ze Jaime en Cersei :7
pi_160037708
Dat zweten ken ik. Soms was het zo erg dat de mama zei dat ik luchtop in de wind stonk.

Ik heb nu speciale "deo" tegen het zweten.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:43:37 #193
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038080
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef sararaats het volgende:
Dat zweten ken ik. Soms was het zo erg dat de mama zei dat ik luchtop in de wind stonk.

Ik heb nu speciale "deo" tegen het zweten.
Van het afkicken van medicijnen?
-Scorpion_17
pi_160038132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Van het afkicken van medicijnen?
Nee, van de Cymbalta.

Als ik zou afkicken kun je me met een ambulance afvoeren.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:23 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

OMG _O-
Noem ze Jaime en Cersei :7
Ik moest googlen, kijk geen GoT, maar hilarisch :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zwaar offtopic :X
Vind het ergens "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die momenteel zo aan het sukkelen is met afkicken en alle bijbehorende ellende, voel ik me toch een stukje minder alleen wat dat betreft.

En welkom Caroline, :W "fijn" dat je hier bent, en wat ontzettend goed van je ! _O_
-Scorpion_17
pi_160038283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik moest googlen, kijk geen GoT, maar hilarisch :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zwaar offtopic :X
Vind het ergens "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die momenteel zo aan het sukkelen is met afkicken en alle bijbehorende ellende, voel ik me toch een stukje minder alleen wat dat betreft.

En welkom Caroline, :W "fijn" dat je hier bent, en wat ontzettend goed van je ! _O_
Oedipus is het moedercomplex :+

Ja het is toch een beetje dat we ''samen'' aan het afkicken zijn. De herkenning is ook wel prettig, als mijn huisarts vanmiddag goede adviezen heeft zal ik dat hier ook delen :Y
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:33:07 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oedipus is het moedercomplex :+

Ja het is toch een beetje dat we ''samen'' aan het afkicken zijn. De herkenning is ook wel prettig, als mijn huisarts vanmiddag goede adviezen heeft zal ik dat hier ook delen :Y
SPOILER
Oeh ben benieuwd, hoelaat mag je?

Geen idee of het samenhangt trouwens maar ik heb de afgelopen tijd veel sneller "dode vingers" als in ijskoud en wit en precies altijd mijn wijs en middelvinger aan de rechterhand terwijl ik het niet koud heb, brr, rotgevoel :(
-Scorpion_17
pi_160038997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

SPOILER
Oeh ben benieuwd, hoelaat mag je?

Geen idee of het samenhangt trouwens maar ik heb de afgelopen tijd veel sneller "dode vingers" als in ijskoud en wit en precies altijd mijn wijs en middelvinger aan de rechterhand terwijl ik het niet koud heb, brr, rotgevoel :(
Nu snap ik hem :') :@

He bah, dat klinkt naar! Ben jij al bij de (huis)arts geweest voor je afkickverschijnsels?
Ik mag 15.20 :) Nu even wat poetsen in huis, redelijk geslapen vannacht dus nu wat energie over :)
pi_160040425
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:17 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit is een wens van mij. Als mijn studie klaar is zal ik nog vaak hieraan denken. Dankjewel. ^O^
Wouw, goed dat je al de plannen hebt om te gaan stoppen! Dan komt de volgende stap ook ooit!
pi_160040459
Succes zo bij de huisarts Poesopstokje ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 19-02-2016 13:54:30 ]
pi_160040460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Skeletor; Ik slikte sinds september Alprazolam, een kalmeringsmiddel. Ben van 5 tabletten per dag terugggegaan naar 1/2 's avonds (tegen de pijn).

Coraline; Welkom hier! En enorm knap dat je hebt doorgezet, nu ik nog ;(
Dank je, Poesopstokje en Houdjemond. En Poes, succes alvast bij de huisarts!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:50:57 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160040539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nu snap ik hem :') :@

He bah, dat klinkt naar! Ben jij al bij de (huis)arts geweest voor je afkickverschijnsels?
Ik mag 15.20 :) Nu even wat poetsen in huis, redelijk geslapen vannacht dus nu wat energie over :)
Moet er even doorheen van de huisarts, moet ook toegeven dat ik inmiddels een stuk rustiger ben, heb nog wel af en toe zo'n scherp randje als de inneem-tijd nadert en soms de neiging om tussendoor een snelwerkende snel te pakken ookal heb ik geen pijn, dus puur voor de geestelijk reactie, maar ik doe het niet :D
-Scorpion_17
pi_160040607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Moet er even doorheen van de huisarts, moet ook toegeven dat ik inmiddels een stuk rustiger ben, heb nog wel af en toe zo'n scherp randje als de inneem-tijd nadert en soms de neiging om tussendoor een snelwerkende snel te pakken ookal heb ik geen pijn, dus puur voor de geestelijk reactie, maar ik doe het niet :D
_O_ Stoer!

Als jullie het kunnen moet het mij ook lukken!
pi_160040661
Ik heb afspraken binnengekregen voor het tweede slaaponderzoek en de uitslag bij de long-/ en kno-arts 2 weken later. Alleen is het natuurlijk uitgerekend op therapiedagen. Net al gebeld om te kijken of het verzet kan worden, maar telefoon blijft maar overgaan. Zou toch niet dat ze maar halve dagen werken op vrijdag? :{ Werd wel gewoon doorverbonden.

Als het onderzoek zelf op de andere locatie van het zkh kan dan lukt het nog wel. Want daar heb ik ook mn therapie. Om 9 uur afkoppelen en om half 10 therapie moet ik hopelijk net redden dan. Maarja zo nog maar proberen en anders maandag weer. Maar wil niet meteen in de eerste weken al van alles moeten missen op therapie :N
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:57:44 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160040719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O_ Stoer!

Jij kan dit!
Wat ik al zei ik had dan veel aan die (placebo) rustgevende thee, en verder maar even aan mijn omgeving uitgelegd dat ik af en toe narrig kon zijn en dat dit niks persoonlijks was.
Ben wel aardig tekeer gegaan tegen mensen, maar aangezien dit ook meteen de mensen waren waarvan ik inmiddels weet waar ik wat aan heb na alle ellende ( bizar trouwens hoe weinig "echte" vrienden er overblijven als het slecht met je gaat en het interessante daarvan af is ) is het allemaal goed gekomen.

Ga maandag bellen of/wanneer ik van de 2x5 af mag, heb in principe als ik geen gekke dingen doe ook geen pijn meer dus waarom die troep nog langer slikken dan nodig..
-Scorpion_17
pi_160040957
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bloedbad much :') En verdorie dat merk je toch wel naderhand zo'n eendenbbek :@ en zware werkdag gehad. Vriendje heeft me net de trap op getild als een ecte baas. ;( O+
Klote, zeg. Ik hoop dat het gauw over gaat! Zo'n onderzoek is zeker belastend...beterschap! Ik hoop dat de werkdag in positieve zin zwaar was! Enneh, jouw vriend IS een echte baas :D .
pi_160040972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Was het maar zo, laatste tijd veel (extra) pijn.
Maar er zijn zo veel dingen te doen en sommige dingen moeten gewoon.
Dan maar extra au, voldoening achteraf is ook veel waard.
Nee toch! Wat vervelend. Overvraag jezelf alsjeblieft niet...
pi_160041192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O_ Stoer!

Het gaat jou ook lukken. Lukt het nu niet, dan is dat geen falen maar een generale repetitie. Dan lukt het de volgende keer wel. Stoppen met verslavende medicatie is iets waar jezelf doorheen moet, ookal zijn er tig anderen die jou willen en/ of kunnen helpen.
Ik wilde al lange tijd stoppen, maar afbouwen lukte niet. Ineens was daar het moment, de tijd voor de volgende tramadol, dat ik bedacht dat ik de komende week geen feestdagen, verjaardagen of halve dagen weg op de agenda had staan en dat nu het moment was om te stoppen.
En elke keer als ik een verschijnsel voelde wilde ik juist geen tramadol, want dan moest ik weer een keer hier doorheen komen.

Je hebt al 1 voet gezet in de juiste richting gezet omdat je wil stoppen. Pak je eigen ritme, je eigen moment. Zoals ik zie hoe je schrijft gaat het jou lukken om te stoppen. Kan me alleen voorstellen dat als ik dit schrijf, jij denkt " Ja, maar je kent mij niet, dit zijn alleen geschreven woorden."
Klopt. Daarom wil ik duidelijk maken dat als je met je geest al bezig bent met willen stoppen, de uitvoering echt wel komt!
pi_160041271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jij kan dit!
Wat ik al zei ik had dan veel aan die (placebo) rustgevende thee, en verder maar even aan mijn omgeving uitgelegd dat ik af en toe narrig kon zijn en dat dit niks persoonlijks was.
Ben wel aardig tekeer gegaan tegen mensen, maar aangezien dit ook meteen de mensen waren waarvan ik inmiddels weet waar ik wat aan heb na alle ellende ( bizar trouwens hoe weinig "echte" vrienden er overblijven als het slecht met je gaat en het interessante daarvan af is ) is het allemaal goed gekomen.

Ga maandag bellen of/wanneer ik van de 2x5 af mag, heb in principe als ik geen gekke dingen doe ook geen pijn meer dus waarom die troep nog langer slikken dan nodig..
Fijn dat je geen/ nauwelijks pijn voelt als je geen gekke dingen doet! Heb je wel een alternatief als je een dag over je grenzen heen ( moet ) gaaan?
pi_160041424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:18 schreef Coraline het volgende:

[..]

Dankjewel voor je inspirerende woorden! :*
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:38:52 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160041608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:21 schreef Coraline het volgende:

[..]

Fijn dat je geen/ nauwelijks pijn voelt als je geen gekke dingen doet! Heb je wel een alternatief als je een dag over je grenzen heen ( moet ) gaaan?
Dan grijp ik nu toch nog naar een snelwerkende oxy van 5mg, is vooral als ik heb stofgezogen of toch enthousiast wat heb getild.
Woon op 3-hoog en heb 2 katten dus ik ontkom niet aan stofzuigen en de kattenbak verschonen, als ik het rustig verdeel over de dag of 2 dagen gaat het gelukkig inmiddels wel weer.

Ik wil heel graag weer heel snel wat van sport op gaan pakken, maar ben bang dat ik daar nog te snel in wilt gaan.
Werkte voor deze ellende bij de Post, bezorgen, dus ik liep 5 dagen per week een uur of 3 met minimaal 150 kilo.
Merk heel erg dat ik door het niks kunnen doen de afgelopen 2 maanden onwijs veel spiermassa ben kwijt geraakt, luxeprobleem, was bijna afgetraind, maar ik was er trots op :(
-Scorpion_17
pi_160041842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankjewel voor je inspirerende woorden! :*
😘
pi_160042067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dan grijp ik nu toch nog naar een snelwerkende oxy van 5mg, is vooral als ik heb stofgezogen of toch enthousiast wat heb getild.
Woon op 3-hoog en heb 2 katten dus ik ontkom niet aan stofzuigen en de kattenbak verschonen, als ik het rustig verdeel over de dag of 2 dagen gaat het gelukkig inmiddels wel weer.

Ik wil heel graag weer heel snel wat van sport op gaan pakken, maar ben bang dat ik daar nog te snel in wilt gaan.
Werkte voor deze ellende bij de Post, bezorgen, dus ik liep 5 dagen per week een uur of 3 met minimaal 150 kilo.
Merk heel erg dat ik door het niks kunnen doen de afgelopen 2 maanden onwijs veel spiermassa ben kwijt geraakt, luxeprobleem, was bijna afgetraind, maar ik was er trots op :(
Klopt, bij topsporters zie je dit probleem al na 2 weken bedlegerigheid.
Hoe lang werkte je bij de Post? Want zo'n conditie bouw je niet ineens op, lijkt mij.
En ja, dat je niet op het nivo bent, en misschien niet meer op het nivo kan komen, van voor je uitval is iets wat ik bij mij en velen anderen als frustratie bespeur.
Het voelt bij mij heel dubbel. Ik zie waar ik doorheen ben gekomen, geworsteld en waar ik nu sta. En ergens vind ik dat knap. Maar ik wil ook weer vanalles kunnen, conditie door kunnen zetten, hele dagen volhouden, ondanks de dingen waar ik last van heb.
Ik tel mijn zegeningen maar ik zoek naar nieuwe. Of juist de oude.

Je hebt wel perspectieven om weer aan het werk te kunnen?
Als ik zo lees waar je met je lichamelijke problemen vandaan komt en waar je nu staat, zie ik dat al als topsport.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:00:53 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160042190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef Coraline het volgende:

[..]

Klopt, bij topsporters zie je dit probleem al na 2 weken bedlegerigheid.
Hoe lang werkte je bij de Post? Want zo'n conditie bouw je niet ineens op, lijkt mij.
En ja, dat je niet op het nivo bent, en misschien niet meer op het nivo kan komen, van voor je uitval is iets wat ik bij mij en velen anderen als frustratie bespeur.
Het voelt bij mij heel dubbel. Ik zie waar ik doorheen ben gekomen, geworsteld en waar ik nu sta. En ergens vind ik dat knap. Maar ik wil ook weer vanalles kunnen, conditie door kunnen zetten, hele dagen volhouden, ondanks de dingen waar ik last van heb.
Ik tel mijn zegeningen maar ik zoek naar nieuwe. Of juist de oude.

Je hebt wel perspectieven om weer aan het werk te kunnen?
Ruim 2 jaar :).

En ik ben ook onwijs trots aan de andere kant, ik mag verre van klagen qua lichaam, maar het voelt voor mij persoonlijk inderdaad nog niet goed genoeg.

Aan de hele andere kant hebben ze de eerste weken na mijn eerste SEH-opname maar even verzwegen dat ik hartstikke dood had kunnen zijn (mams wist dit uiteraard wel,maar als ze me dat hadden verteld op dat moment was ik geflipt, goed bedoeld en zeker het juiste geweest )
en dát besef tyft je echt heel erg hard met je beide voetjes weer op de grond hoor.
-Scorpion_17
pi_160042370
Nou ik heb gebeld en iemand te pakken gekregen, maar het kan helaas niet verzet worden naar de andere locatie van het zkh :(
Hopelijk doen ze bij mn therapie niet al te moeilijk dan dat ik het eerste blok die dag mis.
Ik mag dit keer wel gewoon thuis slapen met het kastje omdat het nu alleen zuurstofonderzoek is en ik niet weer allerlei plakkers ophoef. Dus dat scheelt alweer ^O^
pi_160042612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ruim 2 jaar :).

En ik ben ook onwijs trots aan de andere kant, ik mag verre van klagen qua lichaam, maar het voelt voor mij persoonlijk inderdaad nog niet goed genoeg.

Aan de hele andere kant hebben ze de eerste weken na mijn eerste SEH-opname maar even verzwegen dat ik hartstikke dood had kunnen zijn (mams wist dit uiteraard wel,maar als ze me dat hadden verteld op dat moment was ik geflipt, goed bedoeld en zeker het juiste geweest )
en dát besef tyft je echt heel erg hard met je beide voetjes weer op de grond hoor.
Zo, heftig! Lijkt me sowieso heel die periode als een behoorlijke strijd, ook nadat het wat beter ging.
Dan ben je van ver gekomen!

En dat je dan toch verder wil dan je lichaam nu aangeeft, dat herken ik. Mijn geest heeft heel veel leuke ideeën. Als ik ergens aan begin dan word ik vaak geïnspireerd om weer iets erbij te gaan doen en zo komen de mooiste dingen. Heb in de kinderopvang gewerkt, bij dreumessen die elke 10 minuten wel iets anders wilde gaan doen. Heerlijk, want ik begon bij het ene activiteit en eindigde met heel iets anders. Daar zat en zit mijn kracht. Niet plannen maar doen en laten ontstaan.
Maar pijn en slecht functionerende ledematen zorgen ervoor dat dat niet in die mate kan die ik wil.
En dat haalt een stuk van wie ik ben weg, een stuk enthousiasme.
Ik moet dus de momenten pakken dat het beter gaat en dan na een uurtje stoppen. Zo, dat geeft een hoop rommel, want de volgnde dag ben ik een stuk minder gemotiveerd. Dus miet ik gedisciplineerder worden, iets wat niet zo in mij zit.

De pijn en het proces ervoor maakt dat ik mij als persoon mij miet aanpassen naar iets wat mij niet zo ligt. En daar ben ik het niet altijd mee eens.
pi_160043255
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:02:59 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160043584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.

Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
goed zo *O* fijn dat je trots bent op jezelf!
pi_160043669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

goed zo *O* fijn dat je trots bent op jezelf!
Iedereen heeft een reden om trots te zijn op zichzelf,zeker de mensen die hier posten!
Ik zie enorm veel doorzettingsvermogen en opgeheven koppies.
Het zijn veel moeilijke verhalen maar ik nog van niemand gelezen dat hij/zij het koppie laat hangen.
Vandaag was mijn momentje maar ik ben ook echt trots op jullie allemaal!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:52:07 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160044819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Iedereen heeft een reden om trots te zijn op zichzelf,zeker de mensen die hier posten!
Ik zie enorm veel doorzettingsvermogen en opgeheven koppies.
Het zijn veel moeilijke verhalen maar ik nog van niemand gelezen dat hij/zij het koppie laat hangen.
Vandaag was mijn momentje maar ik ben ook echt trots op jullie allemaal!
O+ Ik ook!
pi_160044841
Goed zo Vannelle!! Bevalt de auto? Zal je wel weer wat vrijheid geven.

Welkom Coraline!
pi_160044905
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:04:15 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160045132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
Balen dat je niks aan de huisarts had... Hopelijk helpt die lotion wat!
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 17:07:36 #224
137949 Disana
pi_160045211
quote:

Maar wát een armoe.

Ik ben verheugd te lezen dat je je reis met het OV succesvol hebt volbracht. Oké, je gaat het nog voelen, maar het is je dus niet boven het hoofd gestegen. Goed gedaan ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:09:56 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160045263
quote:

Maar wát een armoe.

Zei toch al dat je op avontuur ging :D

Een wijs iemand op Twitter zei ooit eens;

"Er zijn 2 dingen die ik haat aan het openbaar vervoer:
1- het vervoer
2- het is openbaar "

Moet wel onwijs lachen om je schrijfstijl, lekker handig zo'n lift.
Misschien een rare vraag maar word je soms niet raar aangekeken, zo van " ah gosh kijk die arme man nou.."?

Lekker uitrusten nu dan, ik ben óók trots op jou *O*
Ik mis wel even de clou, je HEBT de auto nu ook toch? :D
-Scorpion_17
pi_160045319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:52 schreef caroro het volgende:
Goed zo Vannelle!! Bevalt de auto? Zal je wel weer wat vrijheid geven.
Tot nu toe bevalt ie prima maar omdat ik em nog maar net heb zal het vertrouwen nog moeten groeien natuurlijk.
Het waren maar een paar autoloze dagen maar dan merk je pas hoe afhankelijk je eigenlijk bent van zo'n ding.
Ik zou niet graag nog een keer autoloos willen zijn.
De vrijheid die het geeft is echt onbetaalbaar.

quote:
Psies, gewoon gedaan. :)
Er is mij verteld dat wát ik ook doe ik mijn lijf niet verder stuk kan maken dus dat is wel mooi op zich.
Die extra pijn moet dan maar.....
Heb ik oxy voor en inderdaad, afbouwen zit er voorlopig nog niet in, hopelijk in de toekomst wel

quote:

Oftewel nog even door de zure appel heen bijten.
Hoe lang zouden die ontwenningsverschijnselen normaal duren of is dat niet gezegd?
Hopelijk werkt de lotion en heb je ook baat bij de fysio, sterkte iig!
pi_160045324
quote:

Jammer dat de huisarts verder niets kon doen. Nu maar dat afbouwschema volgen en hopelijk gaat dat goed. En lief van die apothekersassistente, hopelijk helpt dat ook ^O^

Ik heb geen chronische pijn, dus ik kan niet echt meepraten over die medicatie en afbouwen etc. Maar ik wil jullie wel heel veel succes ermee wensen, want het beste is toch om het zonder medicijnen te doen als dat kan natuurlijk.

Vannelle, dat is idd een hele onderneming geweest. Maar als het goed is heb je nu je auto toch? ^O^

Ik heb vandaag wel een goede dag. Het lukte vandaag om op tijd uit bed te komen, heb een goede balans gevonden tussen inspanning (naar de stad, afstoffen en stofzuigen) en ontspanning en mn stemming is ook beter dan de afgelopen dagen. Alsof dat ik dinsdag met de deeltijd kan beginnen toch meteen weer voor een stukje hoop zorgt ofzo :)
Alleen dat van die ziekenhuisafspraken onder therapietijd vind ik dan wel weer balen, maarja, niks aan te doen. Dus moet dat maar proberen los te laten.
pi_160045488
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben verheugd te lezen dat je je reis met het OV succesvol hebt volbracht. Oké, je gaat het nog voelen, maar het is je dus niet boven het hoofd gestegen. Goed gedaan ^O^
Nee, niet boven het hoofd gestegen omdat ik wel wist dat het k*t zou zijn maar sommige dingen moeten gewoon gebeuren, dan maar au.
Ik had me er dus al op ingesteld en had ook oxy meegenomen maar die durfde ik eigenlijk niet te nemen omdat ik ook nog moest rijden.
Ach, het is gelukt en ik ben tevreden. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zei toch al dat je op avontuur ging :D

Een wijs iemand op Twitter zei ooit eens;

"Er zijn 2 dingen die ik haat aan het openbaar vervoer:
1- het vervoer
2- het is openbaar "

Moet wel onwijs lachen om je schrijfstijl, lekker handig zo'n lift.
Misschien een rare vraag maar word je soms niet raar aangekeken, zo van " ah gosh kijk die arme man nou.."?

Lekker uitrusten nu dan, ik ben óók trots op jou *O*
Ik mis wel even de clou, je HEBT de auto nu ook toch? :D
Het was idd een avontuur op zich, ga dat niet snel nóg een keer doen. :N
Maar het was doordacht, kwam niet als een verrassing. Dus als ik nu zeg dat ik enorm veel pijn heb (en dat is ook zo) is dat geen klacht maar puur informatief. :)

En ja, deze Quasimodo werd hier en daar wel raar aangekeken inderdaad.
Het viel duidelijk op dat eea niet echt soepel ging, mensen deden zelfs deuren voor me open!
Zo moet het leven van een mooie vrouw er ongeveer uitzien dacht ik nog, iedereen wil je helpen. :P

Maar de clou is idd dat de auto nu hier voor de deur staat, heb het em maar mooi geflikt!
pi_160045546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Vannelle, dat is idd een hele onderneming geweest. Maar als het goed is heb je nu je auto toch? ^O^

Ik heb vandaag wel een goede dag. Het lukte vandaag om op tijd uit bed te komen, heb een goede balans gevonden tussen inspanning (naar de stad, afstoffen en stofzuigen) en ontspanning en mn stemming is ook beter dan de afgelopen dagen. Alsof dat ik dinsdag met de deeltijd kan beginnen toch meteen weer voor een stukje hoop zorgt ofzo :)
Alleen dat van die ziekenhuisafspraken onder therapietijd vind ik dan wel weer balen, maarja, niks aan te doen. Dus moet dat maar proberen los te laten.
Was zeer zeker een hele onderneming en het resultaat is goed dus ik ben tevreden. :)

Leuk om te lezen dat jij een goede dag hebt en wat balans hebt kunnen vinden, hopelijk werkt die balans in de toekomst ook en maakt het je leven wat makkelijker. :*
pi_160045607
Om 13.45 uit bed komen, productief ten top ^O^ ach, na een werkweek mag het :P
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:27:57 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160045620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Om 13.45 uit bed komen, productief ten top ^O^ ach, na een werkweek mag het :P
Ach dan had je het nodig ;)
pi_160045654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ach dan had je het nodig ;)
Ik sliep rond 4.30, dus denk het wel :D
Maar heb nog best wat gedaan ook vandaan :+ boodschappen, trainen, keuken + badkamer gepoetst, en m'n kamer weer eens wat opgeruimd en de boel wat verplaatst.
pi_160045823
Vannelle; *O* voor je auto! Hoe ging de terugweg? Kon je dat wat handelen?

Toto; Fijn om te horen dat je weer werkt, traint en poetst :D Gaat de goede kant op of niet?

Sylvana; Jammer dat de afspraken niet verzet konden worden.. Therapie heeft er vast wel begrip voor, het hoort toch bij je algehele herstel.

Vannelle; ik ben al sinds de kerst aan het afbouwen, om de week een pil er af. Zit nu al weken op 1mg per dag (ipv 2.5mg). Ik neem ze ook pas als ik pijn krijg. Huisarts wist niet hoe snel het zou overgaan, heeft nu het afbouwschema op 8wk gezet, dus we zullen het zien.
pi_160045847
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik sliep rond 4.30, dus denk het wel :D
Maar heb nog best wat gedaan ook vandaan :+ boodschappen, trainen, keuken + badkamer gepoetst, en m'n kamer weer eens wat opgeruimd en de boel wat verplaatst.
Dan ben je idd nog best productief geweest ja ^O^
Ik kwam van de week ook steeds om 2 uur/half 3 uit bed, maar was dan niet zo productief als jij helaas daarna ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:

Sylvana; Jammer dat de afspraken niet verzet konden worden.. Therapie heeft er vast wel begrip voor, het hoort toch bij je algehele herstel.

Ja idd dat hoop ik dan maar.
pi_160045855
quote:

Maar wát een armoe.

Ik ben ook trots op jou. Wat een onderneming is dat geweest. Ov-reisjes gaan nooit zonder hobbels
pi_160045867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; *O* voor je auto! Hoe ging de terugweg? Kon je dat wat handelen?

Toto; Fijn om te horen dat je weer werkt, traint en poetst :D Gaat de goede kant op of niet?

Vannelle; ik ben al sinds de kerst aan het afbouwen, om de week een pil er af. Zit nu al weken op 1mg per dag (ipv 2.5mg). Ik neem ze ook pas als ik pijn krijg. Huisarts wist niet hoe snel het zou overgaan, heeft nu het afbouwschema op 8wk gezet, dus we zullen het zien.
Oh, dat doe ik eigenlijk al bijna een half jaar, woon alweer bijna een half jaar in Tilburg bedenk ik me net :o al heb ik het hier wel enigszins gezien..
Qua wond blijft het eigenlijk kut met peren, ding is zeker 5-6 cm groot vermoed ik dus ik vrees dat ik gewoon door blijf lopen met verband voor etc :+ Ah well.
pi_160045881
quote:

Maar wát een armoe.

NS :r
Goed bezig tho ^O^
pi_160045905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik eigenlijk al bijna een half jaar, woon alweer bijna een half jaar in Tilburg bedenk ik me net :o al heb ik het hier wel enigszins gezien..
Qua wond blijft het eigenlijk kut met peren, ding is zeker 5-6 cm groot vermoed ik dus ik vrees dat ik gewoon door blijf lopen met verband voor etc :+ Ah well.
Ik kan er niet goed over oordelen (haal de info uit je topic) maar zoals ik je nu hoor praten KLINKT het wel beter te gaan.
pi_160045924
quote:

pi_160045950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kan er niet goed over oordelen (haal de info uit je topic) maar zoals ik je nu hoor praten KLINKT het wel beter te gaan.
Ik maak er het beste van :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')