Verdiende FC Groningen het wel dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:27 schreef Ramboetan het volgende:
Oei wat was dit slecht. Zo onverdiend ook, maar 3 punten.
Oogaids.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dus het was weer stront ?
Geweldig
Ik begin moeite te hebben met het omschrijven van het gebrek aan niveau. Iedere keer weer zeggen dat het niet minder kan wordt toch ook ongeloofwaardigquote:Op zondag 14 februari 2016 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dus het was weer stront ?
Geweldig
Nu nog dat ene zinnetje hier :" Snel vergeten deze wedstrijd "quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begin moeite te hebben met het omschrijven van het gebrek aan niveau. Iedere keer weer zeggen dat het niet minder kan wordt toch ook ongeloofwaardig
Mocht dat weer op serieuze wijze geplaatst worden blijf ik uit dit topic een paar dagen wegquote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog dat ene zinnetje hier :" Snel vergeten deze wedstrijd "
Idd, blijft het iedere week weer een verassing hoe kut Ajax is.quote:
Gelukkig weet ik van jou dat dit een stukje satire isquote:
Visuele pest?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Loserkid het volgende:
Kunnen we iig stoppen met het oogaids noemen? dat is echt niet grappig meer.
Wees eens origineel.
Omdat onze spelers >>>>>>> spelers tegenstanderquote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op een of andere manier speelt Ajax elke wedstrijd toch dodelijk effectief. Er wordt echt niets gecreëerd, maar de eerste de beste kans vliegt meestal meteen de kruising in.
Kijken of dat toch een titel gaat opleveren.
Het dekt de lading prima.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Loserkid het volgende:
Wees eens origineel.
Lenslepra dan maar.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Loserkid het volgende:
Wees eens origineel.
Voor dit Ajax is iedere uitwedstrijd lastigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kampioen is ook nog heel goed mogelijk. Moeten alleen nog PSV uit als lastige wedstrijd.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor dit Ajax is iedere wedstrijd lastig
Om even een boze psv supporter te quoten: Kampioenschap? Jongen toch.. Denken gij nou serieus dat wij nog kampioen gaan worre nou? Met die mongolen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kampioen is ook nog heel goed mogelijk. Moeten alleen nog PSV uit als lastige wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |