En jij snapt niks van sarcasme!quote:Op zondag 14 februari 2016 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Want Hennie is een bewezen topcoach.. Goede conclusie man!
Sjongod uit de mottenballenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:57 schreef Catch22- het volgende:
Hoorny
Volgende week helemaal geen verdedigers meer over.
Ons aller Ricca, hoewel hij wel bij de selectie zou kunnen zittenquote:
Excelsior geloof ik, moet kunnenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moeten we volgende week eigenlijk?
Excelsiorquote:Op zondag 14 februari 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moeten we volgende week eigenlijk?
Die noteer ik evenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis ook nog toch? Als we het dan niet kunnen winnen moeten ze Ajax opheffen
Snap toch al niet waarom je Veltgod RB zetquote:Op zondag 14 februari 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ons aller Ricca, hoewel hij wel bij de selectie zou kunnen zitten
Ach, hij doet het lang niet slecht, en VdH ook nietquote:Op zondag 14 februari 2016 14:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Snap toch al niet waarom je Veltgod RB zet
Doet hij goed.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Snap toch al niet waarom je Veltgod RB zet
Klopt, maar zo slecht is Rhijn niet hoor. even slecht als Horney om dan je meest steady verdediger een ander plek te geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hij doet het lang niet slecht, en VdH ook niet
Is ook zo, mij is het ongeveer om het even. Ligt er ook een beetje aan wat voor type linksbuiten er staatquote:Op zondag 14 februari 2016 14:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Klopt, maar zo slecht is Rhijn niet hoor. even slecht als Horney om dan je meest steady verdediger een ander plek te geven.
Je weet maar nooit met al die trolls hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |