is goed voor zequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie megatalenten waren gisteravond op stap geweest ofzo?
PSV a1 heeft Ajax a1 vernederd. Het vertrek van Jonk laat sporen na.
Denk ik dus ook, Milik zou overal in Nederland goed zijn behalve bij Ajax.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je Milik bij Utrecht neer zet rendeert hij ook.
Megatalenten? Een paar debielen hier op het forum roepen dat, het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, dat is heel mooi voor ze omdat het de Atjes zijn. Zelfs als ze hadden gewonnen zou het mij en natuurlijk vele anderen hier weinig boeien dus laat staan verliezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
precies mijn gedachtequote:
waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Megatalenten? Een paar debielen hier op het forum roepen dat, het zal allemaal wel meevallen.
Die deden weer met Jong Ajax mee volgens mij. Na een Europese wedstrijd deden ze het even wat rustiger aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, dat is heel mooi voor ze omdat het de Atjes zijn. Zelfs als ze hadden gewonnen zou het mij en natuurlijk vele anderen hier weinig boeien dus laat staan verliezen.
[..]
precies mijn gedachte
[..]
waarschijnlijk wel ja.
Het dementietopic is even verderop.quote:
Daarom JanCees4mod.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een waardeloze topicreeks is dit geworden door de instroom van allerlei trolls. Ik reageerde zelf al nooit op die kneuzen, maar inmiddels moet ik zoveel bagger doorspitten als ik bij wil blijven dat de lol er wel af is.
Wat moet je eigen club toch ontzettend kut zijn als je je plezier moet zoeken in het janken over dat van 'n ander.
Ja dit viel me ook al opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een waardeloze topicreeks is dit geworden door de instroom van allerlei trolls. Ik reageerde zelf al nooit op die kneuzen, maar inmiddels moet ik zoveel bagger doorspitten als ik bij wil blijven dat de lol er wel af is.
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Brammess het volgende:
Ik heb een idee.
Het Topic Ajax of AFC, sunaids, badderharring en dergelijken zijn volledig uitgesloten en we bespreken enkel Ajax zonder nutteloze inbrengen van die trollertjes.
Dan zou hier niets meer te beleven zijn en zou binnen de kortste keren vd Hoorn nog de nieuwe Stam genoemd worden. Nee, het is beter dan er realisten zoals ik en Badder hier zich begeven. Dat houdt jullie met beide voetjes op de grond en het neusje een beetje de goede richting in.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Brammess het volgende:
Ik heb een idee.
Het Topic Ajax of AFC, sunaids, badderharring en dergelijken zijn volledig uitgesloten en we bespreken enkel Ajax zonder nutteloze inbrengen van die trollertjes.
Ik vond hem niet onverdienstelijk spelenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Schřne morgen weer bankt.
Juist daarom, te goed volgens Frankquote:Op zondag 14 februari 2016 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem niet onverdienstelijk spelen
Het zou wel handig zijn om vleugels te hebben die het goed breed kunnen houden vandaag gezien FC Groningen.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem niet onverdienstelijk spelen
ik heb Groningen al een tijd niet zien spelen op een samenvatting na, dus geen idee, maar vorige week maakte hij goed ruimte voor Veltmanquote:Op zondag 14 februari 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn om vleugels te hebben die het goed breed kunnen houden vandaag gezien FC Groningen.
FC Groningen verandert niet in een paar wedstrijden. Die staan met heel veel man voor de zestien meter geparkeerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Groningen al een tijd niet zien spelen op een samenvatting na, dus geen idee, maar vorige week maakte hij goed ruimte voor Veltman
Groningen gaat lekker voor een puntje spelen vandaag. Ajax zal het spel moeten maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen verandert niet in een paar wedstrijden. Die staan met heel veel man voor de zestien meter geparkeerd.
verdedigend zal het allemaal nog wel lukken, al zijn beiden een stuk minder met ruimte in hun rug dan Riedewald en Veltman, maar meer dan mandekkers zijn het beide niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is Viergever goed genoeg om het de komende weken achterin dicht te houden trouwens? In Hoorn heb ik wel vertrouwen, vind ik echt niet zo'n slechte speler.
Lange ballen kan weleens verfrissend werken, krijgen we misschien een iets boeiender wedstrijd dan de afgelopen weken.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigend zal het allemaal nog wel lukken, al zijn beiden een stuk minder met ruimte in hun rug dan Riedewald en Veltman, maar meer dan mandekkers zijn het beide niet.
Dus wat gaat het worden, lange ballen van Cillessen en hopen op de afvallende bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |