Dat staat hij anders toch ook? En tegen Excelsior moet dat wel kunnen imoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:09 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Met Viergever centraal? Jij bent gek!
Ja maar niet in zijn eentje. Ik zou het niet durven, maarja 433 met v. Rhijn is ook niks.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat hij anders toch ook? En tegen Excelsior moet dat wel kunnen imo
Natuurlijk neem je een risico, maar we hebben het wel over Tom van Weert hequote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ja maar niet in zijn eentje. Ik zou het niet durven, maarja 433 met v. Rhijn is ook niks.
Speltheorie zegt dan ook dat wisselen van strategie de beste strategie is. Geldt in het klein ook voor keepers en penalty nemers.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn ook vaak gewoon een stuk beter dan de tegenstander. Maar ze laten vooral zien dat waar Ajax zich regelmatig beklaagt over een vermeende muur van de tegenstander, zij die vrij eenvoudig slechten in de omschakeling. Daarom vroeg ik me ook af waarom je feitelijk op de counter gaat spelen tegen Groningen en dan Schöne in de basis zet.
Eerste helft was niet om aan te zien, joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Serieus, hoe kom je hier nou bij?PSV controleerde de gehele wedstrijd
Lastig voetballen tegen zo'n muur. Maar PSV heeft wel verschillende speelwijzen die ze dan kunnen uitproberen en dat doen ze dan ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eerste helft was niet om aan te zien, joh.
Speltheoretische riedeltjes zijn natuurlijk niet heel makkelijk generiek toe te passen op specifieke situaties.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Speltheorie zegt dan ook dat wisselen van strategie de beste strategie is. Geldt in het klein ook voor keepers en penalty nemers.
Alleen counteren.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lastig voetballen tegen zo'n muur. Maar PSV heeft wel verschillende speelwijzen die ze dan kunnen uitproberen en dat doen ze dan ook.
En met succes.
yeah u mad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. We counterde Ajax ook helemaal kapot in de Arena.
hehehequote:Op zondag 14 februari 2016 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel mad. Doe je goed man. Verdorie, heb je me weer goed te pakken.
Nee want 1 pass , dus het is niet de Cruijff - Olsen penalquote:Op zondag 14 februari 2016 22:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is dit het goede topic voor een zojuist gescoorde penalty a la Cruijff-Olsen?
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5178
Toch een leuke versie.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want 1 pass , dus het is niet de Cruijff - Olsen penal
Die herinner ik me ook nog ja. Viel een beetje tegen toen. Slecht uitgevoerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan die van Henry en Pires
Hebben trouwens nog meer spelers dit geprobeerd ?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog ja. Viel een beetje tegen toen. Slecht uitgevoerd.
Ajax voetbalt nooit tegen een muur?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lastig voetballen tegen zo'n muur. Maar PSV heeft wel verschillende speelwijzen die ze dan kunnen uitproberen en dat doen ze dan ook.
En met succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |