Zeldzaam koekoekje van de enige man van MVV die er wat van kan wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Sked het volgende:
Het is trouwens toch een grapje dat Roda - Twente morgen de hoofdwedstrijd is op FOX?
Hoop ik toch?
Ik overweeg ook nog Juventus-Napoli te kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik houd een FS3 avondje, prima duels
Wel slecht gekeept.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeldzaam koekoekje van de enige man van MVV die er wat van kan wel.
Ik ga kijken hoe Foppe Rob Maas koekoek tiktquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overweeg ook nog Juventus-Napoli te kijken
Lekker allebei tegelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe Foppe Rob Maas koekoek tikt
Dus ik moet in die tyfuskou om 20.45 naar Vitesse - Heerenveen, terwijl dat de hoofdwedstrijd is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik houd een FS3 avondje, prima duels
0-3.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus ik moet in die tyfuskou om 20.45 naar Vitesse - Heerenveen, terwijl dat de hoofdwedstrijd is?
TeringFOX.
Want NAC heeft veel goede spelers inderdaad!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Die Dijkhuizen doet het niet eens bijzonder goed
Ohja RKC is goedquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want NAC heeft veel goede spelers inderdaad!
Ronnie Stam vindt Ronnie Stam anders een hele goede aanwinstquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want NAC heeft veel goede spelers inderdaad!
Ijskoude motherfuckerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen toen ze degradeerden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen toen ze degradeerden.
Die kwam wel lekker uit dat interview met Maxim vorige week ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Sked het volgende:
Ayoub kan zich weer eens niet beheersen.
Walgelijke gozer.
Maar een goede speler.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Sked het volgende:
Ayoub kan zich weer eens niet beheersen.
Walgelijke gozer.
Past wel bij Utrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kwam wel lekker uit dat interview met Maxim vorige week ook
Ik heb Boerrigter ook op zo'n manier uit zien blinkenquote:
C zou genot zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer degradeert Cambuur?
A. in de reguliere ronde
B. In de tweede ronde play-offs
C. In de derde ronde play-offs
A.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer degradeert Cambuur?
A. in de reguliere ronde
B. In de tweede ronde play-offs
C. In de derde ronde play-offs
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
#Neverforget toen FOX uit het niets een massale fap op Tissoudali hield bij de bekeravond.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 20:28:56Bij #Telstar - #Ajax... Witte leeuwen na 30 minuten verrassend met 2-0 voor. @PRsportman reageer retweet
Enige passende karma daarvoor is ontvreemding van al je bezittingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Karma voor Stam dat hij Nouri linksbuiten zet
Jong PSV doet het de laatste tijd niet slecht. Niet onderschatten dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan maandag thuis tegen Jong PSV.
Het kan slechter verkeren
Zal wel weer een ideetje van Frank zijn, middenvelders op de buitenpositiesquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Enige passende karma daarvoor is ontvreemding van al je bezittingen.
Het is dat ie in Rome zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:31 schreef Sked het volgende:
Laten we wat minder vijandig doen, jongens
Maandag eerste schooldag. RIPquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ie in Rome zit.
Beide Jong-teams zijn heel goed bezigquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:31 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Jong PSV doet het de laatste tijd niet slecht. Niet onderschatten dus.
Ik zag het, vond het een beetje sneu eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO krijgt Juve shirts volgend seizoengenot.
Huh?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het, vond het een beetje sneu eigenlijk...
pics?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben we al eerder gehad hoor. In 07'08.
Pak iets van in/rond de stad. Niet een grote club waar je een 'vriendschapsband' mee hebt.quote:
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pak iets van in/rond de stad. Niet een grote club waar je een 'vriendschapsband' mee hebt.
Past niet echt bij dat groen/gele logo, maar mooi shirtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 20:35:1234. Jinty Caenepeel neemt hij zelf en neemt hem onberispelijk! #almFCE #dertiendedoelpunt reageer retweet
quote:
quote:
Zo ongeveer geloof ik ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk
Nooit van mijn leven niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo is dat Haags laat je niet gek maken
Roda JC speelde eens in het shirt van de Arnhemse Boysquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven niet.
Hopelijk maken ze bij ADO niet de blunder dat wanneer ze uit spelen bij Heracles dat ze die zwart-witte shirts meenemen
Ik zag Heracles-De Graafschap. Zwart wit vs lichtblauw/wit tering dan zie je van afstand haast geen verschilquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven niet.
Hopelijk maken ze bij ADO niet de blunder dat wanneer ze uit spelen bij Heracles dat ze die zwart-witte shirts meenemen
Ja, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Roda JC speelde eens in het shirt van de Arnhemse Boys
Dat was grappig
Ja ergerlijk is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag Heracles-De Graafschap. Zwart wit vs lichtblauw/wit tering dan zie je van afstand haast geen verschil
niks mis meequote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk
Real Madrid.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie eigenlijk?
Een paar jaar geleden had je PSV - Utrecht met PSV in rood/wit/zwart en Utrecht in roze/zwart/wit, dat was echt kut op tv.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag Heracles-De Graafschap. Zwart wit vs lichtblauw/wit tering dan zie je van afstand haast geen verschil
Hij is toch zeker Sinterklaas niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ten Hag wordt boos.
Hij wordt bozer
Hij spat bijna uit elkaar.
Wow.quote:
Onder #HenkDeJong werden er geen veldslagen gespeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Waar is je sympathie voor SCC heen?
En werd er ook niet verdedigd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder #HenkDeJong werden er geen veldslagen gespeeld.
Wat wil je als je je spits verkooptquote:
Clausule door M. Keizer erin gezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je als je je spits verkoopt
Walgelijke man. Weg ermee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Henri van der Vegt is ook gewoon een gedrocht van een technisch manager.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walgelijke man. Weg ermee.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 20:55:35Van den Belt krijgt van Derksen de schuld van de puinzooi bij Cambuur. Zelfs van t ontslag van V d heide. Maar waar werkte hij toen? reageer retweet
Derksenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik lees dat Derksen weer eens onzinnig bezig is.twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 20:55:35Van den Belt krijgt van Derksen de schuld van de puinzooi bij Cambuur. Zelfs van t ontslag van V d heide. Maar waar werkte hij toen? reageer retweet
Rot is op Henkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Pascalus het volgende:
Henk de Jong zit nu serieus bij VI tegen Simon te vertellen dat hij nog nooit met z'n hele gezin op vakantie is geweest en dat nu voor het eerst gaat doen.
man man man
Derksen gaat net zo hard achteruit als de rest van het programmaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik lees dat Derksen weer eens onzinnig bezig is.twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 20:55:35Van den Belt krijgt van Derksen de schuld van de puinzooi bij Cambuur. Zelfs van t ontslag van V d heide. Maar waar werkte hij toen? reageer retweet
Van den Belt is al sinds begin vorig jaar weg ook. Heerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Derksen gaat net zo hard achteruit als de rest van het programma
Daar is niets aan gelogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Derksen noemde net alle dartfans idioten.
Gelukkig vind ik mezelf af en toe ook een tikje idiootquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Derksen noemde net alle dartfans idioten.
Wat een idiote man.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfkennis is het begin van alle wijsheidquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik mezelf af en toe ook een tikje idioot
Beetje zelfspot erbij en je bent al een heel eind onderwegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
Dat was vorig seizoen al duidelijk te zien, alleen het onderscheid maken is blijkbaar lastig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Rijswijk: ''Haller maakt niet zoveel doelpunten meer de laatste tijd''
Goh. Als er een heel groot percentage penanties is.
Ze speelden Heracles en Utrecht ook helemaal weg. En bij NEC waren ze ook sterker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen tien man vorige week en dat tegen kaartenhuis Heerenveen, not surprised.
Vind je het gek dat ze Heracles wegspeelden. Als je met zeeën van ruimte niet fatsoenlijk op kunt bouwen, Heracles zijnde, vind ik het niet gek dat je dan verliest.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze speelden Heracles en Utrecht ook helemaal weg. En bij NEC waren ze ook sterker.
Zo kun je elke overwinning wel bagatelliseren in Nederlandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze Heracles wegspeelden. Als je met zeeën van ruimte niet fatsoenlijk op kunt bouwen, Heracles zijnde, vind ik het niet gek dat je dan verliest.
Utrecht speelt altijd bagger tegen de laaggeklasseerde ploegen, tel uit je winst.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente wint morgen simpel en ook AZ.
Laatste vijf ontmoetingen:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit baseer je ook weer nergens op.
AZ is in vorm, Heracles kan alleen maar op de defensie leunen maar AZ heeft getoond vaak wel aardig te zijn tegen dat soort teams.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit baseer je ook weer nergens op.
Heracles leunt op Bel Hassani.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is in vorm, Heracles kan alleen maar op de defensie leunen maar AZ heeft getoond vaak wel aardig te zijn tegen dat soort teams.
Morgen Juve-Napoliquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg om naar Benfica - Porto te zappen om 21.30
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
20.45 wordt er ook in het Gelredome 'gevoetbald', dus die kan ik niet live zien
Ik neem 'm op, kijk gewoon als ik thuis kom. Krijg toch geen spoilers als ik zelf niet op zoek ga.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Mooiste kraker van dit weekend wel
God.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem 'm op, kijk gewoon als ik thuis kom. Krijg toch geen spoilers als ik zelf niet op zoek ga.
Gelukkig hoeft Hafc niet meer op vrijdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik begin langzaam te vrezen voor de vrijdagavondbesteding van Sked
Zijn toch niet de mooiste avonden om voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Hafc niet meer op vrijdag.
Ik ook, en dat terwijl iedereen dacht dat 0-0 uitgesloten wasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik begin langzaam te vrezen voor de vrijdagavondbesteding van Sked
Ook net als Cambuur eigenlijk een JL ploegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Kowet valt ook niet meer serieus te nemen
Waarom is Cambuur een JL-ploeg?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook net als Cambuur eigenlijk een JL ploeg
Op langere termijn wel, al had ik iets meer dan plek 5-7 verwachtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook net als Cambuur eigenlijk een JL ploeg
Heracles is ook een JL-ploeg, maar als je dat zou zeggen wordt ie boos.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is Cambuur een JL-ploeg?
Nu zit het stadion nog vol. Raken ze zo ook snel kwijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op langere termijn wel, al had ik iets meer dan plek 5-7 verwacht
Dan zijn ze weer allemaal voor Heerenveenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zit het stadion nog vol. Raken ze zo ook snel kwijt.
Heracles eerst wel. Inmiddels wel ontwikkeld tot een stabiele factor. NAC en Sparta horen er idd in. VVV waar basseer je dat nou weer opquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles is ook een JL-ploeg, maar als je dat zou zeggen wordt ie boos.
Net als Cambuur, Excelsior en de Graafschap. En dan zouden Sparta, NAC, VVV er nog in horen. Geen idee wat nog een goeie 4e optie is.
Mex is de eerste die afhaakt die gloryhunter.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zijn ze weer allemaal voor Heerenveen
Limburg heeft wel draagvlak voor 2 verenigingen in de Eredivisie. Maar MVV, die er wat mij betreft het meest in horen, heeft het niveau niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles eerst wel. Inmiddels wel ontwikkeld tot een stabiele factor. NAC en Sparta horen er idd in. VVV waar basseer je dat nou weer op
Maar dan kijk je naar de provincie i.p.v. de club zelf. MVV lijkt me met dat ouwe stadion ook kansloos om ooit een stabiele factor te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Limburg heeft wel draagvlak voor 2 verenigingen in de Eredivisie. Maar MVV, die er wat mij betreft het meest in horen, heeft het niveau niet.
Heracles is wel de meest eredivisiewaardige van die 4.
Weekendje Jupiler League voor Bassiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En anders rood voor doorgebroken wat een kerel
Die is vast niet objectief.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:39 schreef Sked het volgende:
Mexicanobakker is de enige die hands zag volgens mij
Wel heerlijke soepquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben hier sinds kort een Lidl, maar ik vind het maar ietsje beter dan de Aldi, zelfde goedkope uitstraling.
Ondanks het imago vind ik er (over het algemeen) kwalitatief werkelijk waar niets mis meequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben hier sinds kort een Lidl, maar ik vind het maar ietsje beter dan de Aldi, zelfde goedkope uitstraling.
Laaidol.quote:
Wel baas van die scheidsrechterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Je tweede geel krijgen voor een schwalbe
Nog altijd beter dan 2e geel voor shirtje uittrekken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Je tweede geel krijgen voor een schwalbe
Tuurlijk, geel hoor je te geven in zo'n geval. Maakt in het algemeen nooit uit of een speler al geel heeft of nietquote:
Volgens mij bestaat daar nog wel een aardig gifje vanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan 2e geel voor shirtje uittrekken.
WormKoedetti
Van Persie kreeg in Camp Nou een tweede gele kaart voor doorspelen na een onduidelijk fluitsignaalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan 2e geel voor shirtje uittrekken.
WormKoedetti
Ah ja dat was ook genieten, buitenspel was hetquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Persie kreeg in Camp Nou een tweede gele kaart voor doorspelen na een onduidelijk fluitsignaal![]()
inderdaad, wat een op hol geslagen zooitje.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een helft lang als een bezetene tekeer gaat.
Dat was lachwekkend ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Persie kreeg in Camp Nou een tweede gele kaart voor doorspelen na een onduidelijk fluitsignaal![]()
van Koemanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat daar nog wel een aardig gifje van
Doe maar Godselaarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de 0-3 van Utrecht.
Graag van Haller of Ramselaar.
NAC had in de eerste helft op een moment ook 81% balbezitquote:
Heb jij nog dat plaatje van Barca - Sjeltik?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NAC had in de eerste helft op een moment ook 81% balbezit
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij nog dat plaatje van Barca - Sjeltik?
is dit ekt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
Ik kan er nog steeds van genietenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
Wel gedomineerd, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds van genieten
Dat was in de baggerperiode van Barca.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel gedomineerd, zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |