abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159849565
Dames, heren,

Ik heb via m'n werk een meid leren kennen, Turkse. Moet zeggen dat ik dr wel heel erg leuk vind O+

Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug, de andere dag kan ze weer super afstandelijk zijn. Kan dat komen door haar afkomst, of wordt er vanuit hun cultuur verwacht dat de man meer initiatief toont?

En hoe staan Turkse families over het algemeen tegenover een Nederlandse jongen? Misschien dat ik er daarom weinig hoogte van krijg? Heb wel het idee dat ze aardig verwesterd zijn.
pi_159849625
Ik zou eerst bij haar vader gaan en vertellen wat je met haar dochter wil. Dat waardeert zij heel erg.
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:55:54 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159849636
Ze gedraagt zich gewoon als een wijf.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159849646
Hoe oud ben je?
Wat voor sector werk je?
pi_159849669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe oud ben je?
Wat voor sector werk je?
Ik ben 23, werk in de horeca.
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:58:50 #6
35723 crew  GGMM
pi_159849708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef loni55 het volgende:
Ik zou eerst bij haar vader gaan en vertellen wat je met haar dochter wil. Dat waardeert zij heel erg.
Dit. :)

Initiatief tonen is erg belangrijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159849756
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:53 schreef Taks999 het volgende:
Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug
Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?
pindazakje
pi_159849821
Pas maar op voor haar broer. Voor je het weet lig je brandend in een berm naar lucht te snakken.
U MAD?
pi_159849839
Als je haar wil zul je moeten bekeren.
Ура для россии
pi_159849911
Ik ken een Turkse waarvan de zus met een hoogblonde Nederlandse man is getrouwd. Ze vertelde dat haar ouders grote moeite mee hadden maar na een tijdje hebben ze hem geaccepteerd en weer een tijd later begonnen ze gesteld op hem te raken en uiteindelijk hebben ze hem liefkozend een Turkse bijnaam gegeven omdat ze die Nederlandse naam maar niks vonden. Maar goed, dat is volgens mij een uitzondering op de regel. Het komt niet heel vaak voor.
pi_159849959
Ik denk dat je weinig kans maakt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_159850254
Niet doen. Ze zijn allemaal gek en daarnaast zit je ook nog eens met die familie, is niets voor een kaaskop. Gewoon een nachtje neuken..bloedgeil kunnen ze zijn.
pi_159850274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?
Gisterenavond om ff een voorbeeld te noemen, ik stond met beide handen vol met borden om te serveren, terwijl ze zich tussen mij en de bar door wurmt, kijkt ze me diep in de ogen aan en wrijft ze met dr hand net onder m'n borst langs zegmaar. Sta je daar met je handen vol naast je :')

Maar ff later toont ze totaal geen interesse meer lijkt het en is het heel kortaf allemaal.
pi_159850487
Het kan helpen als je redelijk Turks leert spreken. De vraag is wil je zoveel tijd / moeite / geld in steken om die taal onder de knie te krijgen?! Hoe serieus is het!? Deze Nederlandse man in dit clipje spreekt haast vloeiend een Berberdialect en houdt gewoon een hele conversatie met een tweetal eerstegeneratie Marokkanen die haast nooit met NL'ers in contact komen maar ze vinden die blonde man meteen bij het allereerste contact symphatiek simpelweg omdat hij hun taal spreekt. :') _O- Mensen, wat zijn we godverdomme simpel.

pi_159850943
Hangt een beetje van haar opvoeding af. Waarschijnlijk wel lastig, en zul je moeten bewijzen dat je echt serieus bent. Veel Turken doen niet aan vriendjes/vriendinnetjes (althans niet openbaar naar hun ouders) en is het meteen serieus. Maar dat kun je beter haar vragen.
know'm sayin?
word? word.
pi_159850989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef George_Zina het volgende:
Het kan helpen als je redelijk Turks leert spreken. De vraag is wil je zoveel tijd / moeite / geld in steken om die taal onder de knie te krijgen?! Hoe serieus is het!? Deze Nederlandse man in dit clipje spreekt haast vloeiend een Berberdialect en houdt gewoon een hele conversatie met een tweetal eerstegeneratie Marokkanen die haast nooit met NL'ers in contact komen maar ze vinden die blonde man meteen bij het allereerste contact symphatiek simpelweg omdat hij hun taal spreekt. :') _O- Mensen, wat zijn we godverdomme simpel.

Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
pi_159851497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159851606
quote:

[..]

LOL.
pi_159851621
quote:

[..]

Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.
pi_159851701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.
Ok Hans
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:33:59 #21
224960 highender
Travellin' Light
pi_159852013
In het algemeen komt het weinig voor, maar het kan wel. Ik was de enige Nederlander danwel niet-Turk binnen een erg grote familie Bergturken verspreid over Nederland, Duitsland en Turkije. Ik werd wel altijd uiterst hartelijk ontvangen door anne en baba :) . Zij waren overigens alevieten, die zijn wat vrijer, en mijn ex had een behoorlijke status binnen de familie, dat maakte het wel makkelijker denk ik (er werd voorafgaand aan de relatie wel overlegd met broers en zussen). Er word veel over je geluld, de familierelaties zijn allemaal wat intenser dan wat ik gewend was. Het is ook een huwelijks- en voortplantingscultuur, dus daar moet je dan wel zin in hebben. Verder vond ik het geweldig om binnen een andere cultuur te 'verblijven' dus zeker geen spijt van die periode.
pi_159853762
Heb je het er voor over om meermaals per week naar de moskee te gaan voordat je haar mag neuken? Zo ja, go for it.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:04:05 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159853919
Ik ken dan weer drie Turkse zussen waarvan er twee een relatie hebben met een Nederlanse man en eentje met een Nederlandse vrouw. En alledrie prima contact met hun eigen familie.
Ligt er dus maar net aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:12:46 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159854013
Ik denk oprecht dat je vrij weinig kans maakt. Het is een zeer gesloten groep. Bij een Marokkaanse had je waarschijnlijk meer kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 12-02-2016 09:22:10 ]
pi_159854032
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk oprecht dat je vrij weinig kans maakt. het is een zeer gesloten groep. Bij een Marokkaanse had je waarschijnlijk meer kans.
Ja maar die hebben meer broers ;(
Lambo of Rekt
pi_159855422
Valt weinig nuttigs over te zeggen, omdat er veel zaken meespelen.

Je zal vooral te maken hebben met de ouders. Zijn haar ouders religieus? Zo ja, is het hoogstwaarschijnlijk iets anders dan waar jij in gelooft. Als ze religieus zijn, zijn ze conservatief? Zijn ze praktiserend? Of zijn ze religieus, maar progressief? Of speelt geloof weinig/geen rol in hun leven?

En dan heb je de omgeving. De omgeving speelt ook een belangrijke rol. Zo kan het zijn dat de ouders zich zorgen kunnen/zullen maken over wat de omgeving ervan vindt. Dat kan in jouw nadeel werken.

Cultuur is een ander probleem. Het kan zijn dat je een beetje moet aanpassen, aan jou hoeveel je daarin mee wil gaan. Als je je Nederlands gedraagt (dus met Nederlandse waarden en normen en zo), kan dat misschien botsen. Het simpelste voorbeeld die ik kan geven: niet in huis rondlopen met schoenen. Iets anders dat een probleem kan opleveren is bijvoorbeeld alcohol. Maar dat ligt allemaal aan de familie van dat meisje. Het kan ook zo zijn dat ze 'modern' zijn en dat je juist wel heel goed bij haar past.

Als je het slecht treft, heb je straks een vader die zich gaat bekommeren om je onbesneden penis. Als je het goed treft, heb je ouders die openstaan voor een niet-Turk.

Waar je in ieder geval rekening mee moet houden is dat het tijd kan kosten voordat de ouders je vertrouwen. Ligt trouwens ook allemaal aan het damesmeisje: heeft ze een eigen wil en doet ze waar ze zin in heeft, of luistert ze vooral naar haar ouders en wil zij hen niet teleurstellen? Even twee uitersten...

Samenvatting: het kan prima, maar ook niet. Te veel factoren om daar iets nuttigs over te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 10:49:15 ]
pi_159856072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:48 schreef zarGon het volgende:
Valt weinig nuttigs over te zeggen, omdat er veel zaken meespelen.

Je zal vooral te maken hebben met de ouders. Zijn haar ouders religieus? Zo ja, is het hoogstwaarschijnlijk iets anders dan waar jij in gelooft. Als ze religieus zijn, zijn ze conservatief? Zijn ze praktiserend? Of zijn ze religieus, maar progressief? Of speelt geloof weinig/geen rol in hun leven?

En dan heb je de omgeving. De omgeving speelt ook een belangrijke rol. Zo kan het zijn dat de ouders zich zorgen kunnen/zullen maken over wat de omgeving ervan vindt. Dat kan in jouw nadeel werken.

Cultuur is een ander probleem. Het kan zijn dat je een beetje moet aanpassen, aan jou hoeveel je daarin mee wil gaan. Als je je Nederlands gedraagt (dus met Nederlandse waarden en normen en zo), kan dat misschien botsen. Het simpelste voorbeeld die ik kan geven: niet in huis rondlopen met schoenen. Iets anders dat een probleem kan opleveren is bijvoorbeeld alcohol. Maar dat ligt allemaal aan de familie van dat meisje. Het kan ook zo zijn dat ze 'modern' zijn en dat je juist wel heel goed bij haar past.

Als je het slecht treft, heb je straks een vader die zich gaat bekommeren om je onbesneden penis. Als je het goed treft, heb je ouders die openstaan voor een niet-Turk.

Waar je in ieder geval rekening mee moet houden is dat het tijd kan kosten voordat de ouders je vertrouwen. Ligt trouwens ook allemaal aan het damesmeisje: heeft ze een eigen wil en doet ze waar ze zin in heeft, of luistert ze vooral naar haar ouders en wil zij hen niet teleurstellen? Even twee uitersten...

Samenvatting: het kan prima, maar ook niet. Te veel factoren om daar iets nuttigs over te zeggen.
Goh, dit zou dus ook voor Nederlanders en Nederlanders gelden als je het zo leest.

Behalve de vader die zich bekommert om de man's penis :')
pi_159856280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Behalve de vader die zich bekommert om de man's penis :')
Dat was een beetje gechargeerd, maar het zou weleens een probleempunt kunnen zijn. Vooral als je iemand treft die van elk klein dingetje (hahaha!) een probleem wil maken.
pi_159857214
Hoe moeten wij ruiken hoe haar ouders gaan reageren? Denk je niet dat die mensen allemaal verschillend zijn?
pi_159865431
Turken zijn volgens mij juist heel open. Ligt natuurlijk aan of ze gelovig zijn of niet. Ook al komt ze uit een moderne Turkse familie, ze zullen nog steeds heel traditioneel zijn. Stel het wordt wat met jullie........De eerst komende "jaren" zal ze jou niet introduceren bij haar familie. Dus als ze met jou op pad is, is ze met een "vriendin". Daar moet je tegen kunnen. Om haar geheimpje te zijn. Succes:)
pi_159865716
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:53 schreef Taks999 het volgende:
Dames, heren,

Ik heb via m'n werk een meid leren kennen, Turkse. Moet zeggen dat ik dr wel heel erg leuk vind O+

Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug, de andere dag kan ze weer super afstandelijk zijn. Kan dat komen door haar afkomst, of wordt er vanuit hun cultuur verwacht dat de man meer initiatief toont?

En hoe staan Turkse families over het algemeen tegenover een Nederlandse jongen? Misschien dat ik er daarom weinig hoogte van krijg? Heb wel het idee dat ze aardig verwesterd zijn.
Waarschijnlijk ga je fucking hard vermoord worden als haar pa en 7 broers erachter komen :D

Pas op met dat soort volk
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159867162
Allemaal onzin. Maar meeste Turkse families zijn traditioneel. En dus wordt er verwacht dat je met haar trouwt, als je haar familie ontmoet.
pi_159867288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:43 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ga je fucking hard vermoord worden als haar pa en 7 broers erachter komen :D

Pas op met dat soort volk
Dat soort volk?
pi_159867847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat soort volk?
Turken

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
Allemaal onzin. Maar meeste Turkse families zijn traditioneel. En dus wordt er verwacht dat je met haar trouwt, als je haar familie ontmoet.
dit dus, friends with benefits vinden ze niet leuk daaro ;P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159867862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:06 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Turken

[..]

dit dus, friends with benefits vinden ze niet leuk daaro ;P
Kom uit jouw gat en zie meer.
pi_159867894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom uit jouw gat en zie meer.
Ik spreek uit de ervaring die ik met turken heb en wat ik erover hoor en lees

Zullen vast wel zijn die het minder boeit maar over het algemeen heersen dit soort normen en waarden bij dat volk
pi_159867934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:07 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik spreek uit de ervaring die ik met turken heb en wat ik erover hoor en lees

Zullen vast wel zijn die het minder boeit maar over het algemeen heersen dit soort normen en waarden bij dat volk
Want jouw volk keurt fwb praktijken allemaal goed, toch?
pi_159867968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Want jouw volk keurt fwb praktijken allemaal goed, toch?
Naja over het algemeen zijn die mensen er wat minder streng is. Eerwraak en zo komt nou eenmaal niet zo vaak voor
pi_159868056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Naja over het algemeen zijn die mensen er wat minder streng is. Eerwraak en zo komt nou eenmaal niet zo vaak voor
Nee, dan wordt er idd gesproken over psychische stoornissen die hebben gezorgd voor het vermoorden van kids en vrouw ja.

:)

Hey laat verder maar.
pi_159868072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, dan wordt er idd gesproken over psychische stoornissen die hebben gezorgd voor het vermoorden van kids en vrouw ja.

:)

Hey laat verder maar.
Het is in ieder geval minder vaak door geloofsovertuiging ja
pi_159868106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het is in ieder geval minder vaak door geloofsovertuiging ja
Eerwraak wordt niet gepleegd uit geloofsovertuiging.
pi_159868117
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Eerwraak wordt niet gepleegd uit geloofsovertuiging.
echt wel
pi_159868236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

echt wel
Ow, kun je mij een vers uit de Koran laten zien die dat goedkeurt?
pi_159880875
Vers 331, bladzijde 24!
pi_159880886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow, kun je mij een vers uit de Koran laten zien die dat goedkeurt?
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=quran+marrying+a+non+muslim
pi_159881032
Eerwraak heeft meer iets te maken met imago en normen en waarden. Misschien dat die uit de Koran komen.
pi_159881576
quote:
Jij hebt het hier over het trouwen met een niet moslim, je hebt het niet over eerwraak?

Heb jij een vers dat ingaat op eerwraak?

Google gaat je daar niet bij hel;pen hoor. Het bestaat niet.
pi_159881593
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:10 schreef DoucheBagXL het volgende:
Eerwraak heeft meer iets te maken met imago en normen en waarden. Misschien dat die uit de Koran komen.
Nee, die achterlijkheid komt uit cultuur. Zo bestaat het ook in India en die zijn over het algemeen niet islamitisch. Eerwraak komt ook voor in niet islamitische landen.
pi_159881611
Volgens mij is wel een groot deel van India moslim toch?

Misschien staat eerwraak niet letterlijk in de bijbel maar toch heeft al die achterlijkheid wel wat met elkaar te maken
pi_159881654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:56 schreef Baas_bas het volgende:

Misschien staat eerwraak niet letterlijk in de bijbel maar toch heeft al die achterlijkheid wel wat met elkaar te maken
:')
pi_159881671
quote:

Eerwraak is net zo goed een islamitische aangelegenheid als een christelijke en joodse aangelegenheid.
FR1908
pi_159881686
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:01 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Eerwraak is net zo goed een islamitische aangelegenheid als een christelijke en joodse aangelegenheid.
Vind christenen altijd wat luchter reageren als hun dochter een vriendje heeft waar ze niet mee is getrouwd dan moslims.

Waarom dit ontkennen :')
pi_159881705
quote:

Ah. Ik merk het al, we hebben hier iemand die de feiten niet kent, maar afgaat op onderbuikgevoelens op basis van die gevoelens en wellicht één of twee slechte ervaringen met allochtonen een mening denkt te vormen.

FIjn.

80 procent van India is hindoe blijkt uit een zeer snel zoekopdrachtje via google. Dus het heeft ook niet veel te maken met de bijbel of koran.
pi_159881716
quote:
Het overgrote deel is afgesplitst in Pakistan destijds, waardoor moslims in India een minderheid zijn van nog geen 15%.

quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerwraak
pi_159881718
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:02 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Vind christenen altijd wat luchter reageren als hun dochter een vriendje heeft waar ze niet mee is getrouwd dan moslims.

Luchtiger bedoel je.

Er wordt niets ontkent, maar eerwraak is niet iets wat volgt puur uit de islam.
pi_159881741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ah. Ik merk het al, we hebben hier iemand die de feiten niet kent, maar afgaat op onderbuikgevoelens op basis van die gevoelens en wellicht één of twee slechte ervaringen met allochtonen een mening denkt te vormen.

FIjn.

80 procent van India is hindoe blijkt uit een zeer snel zoekopdrachtje via google. Dus het heeft ook niet veel te maken met de bijbel of koran.
15%, dat is een groot aantal gezien het feit dat bij 5% je al flinke problemen hebt met moslims in je samenleving

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Luchtiger bedoel je.

Er wordt niets ontkent, maar eerwraak is niet iets wat volgt puur uit de islam.
Luchtiger ja, typo

Dan vraag ik me af wat dan wel de samenhang ervan is
  zaterdag 13 februari 2016 @ 11:08:18 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159881768
Kunnen we weer even terug naar de vraagstelling, ipv er allerlei randzaken bij te halen?
Bedankt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159881919
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:02 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen is dat eerwraak noch christelijk noch islamitisch noch joods is. Het kan in alle religies voorkomen, en men doet alsof ze vanuit de religie handelen -- maar dat is het niet. Dat denken en presenteren ze zo helaas wel. Het ligt er aan watvoor soort gedachtengang de schoonouders in kwestie hebben. Als ze met dezelfde mindset uit 1970 leven toen ze net uit de bergen/woestijn hier naar toe emigreerden, ja, dan heb je kans op dat soort dingen.
FR1908
pi_159882130
Ik heb bijna tien jaar samengewoond met een Turkse, nooit ook maar een seconde over haar afkomst nagedacht eigenlijk, viel me gewoonweg niet op buiten het feit dat ze oogverblindend mooi en tres élégance was, grote amandelvormige ogen, een olijfkleurige huid en ravenzwarte haren had en zelf een hekel aan haar afkomst had terwijl/omdat/ondanks/gezien/ ze een adoptiekindje was :')
pi_159882493
Waarom denk je meteen dat dit iets te maken heeft met haar cultuur / afkomst?

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 13-02-2016 12:27:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:06:11 #61
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159882520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef George_Zina het volgende:

Turkse berbers?

Van die Turken die naar Marokko zijn verhuisd om daar als expat in de bergen geiten te hoeden?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_160022575
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef Taks999 het volgende:

[..]

Gisterenavond om ff een voorbeeld te noemen, ik stond met beide handen vol met borden om te serveren, terwijl ze zich tussen mij en de bar door wurmt, kijkt ze me diep in de ogen aan en wrijft ze met dr hand net onder m'n borst langs zegmaar. Sta je daar met je handen vol naast je :')

Maar ff later toont ze totaal geen interesse meer lijkt het en is het heel kortaf allemaal.
Jij geeft aan dat ze in een var werkt. Dus je moet niet verwachten dat haar ouders je 3 keer niks zullen vinden. Geloof me als ze zo streng waren lieten ze hen dichter daar niet werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')