abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159849565
Dames, heren,

Ik heb via m'n werk een meid leren kennen, Turkse. Moet zeggen dat ik dr wel heel erg leuk vind O+

Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug, de andere dag kan ze weer super afstandelijk zijn. Kan dat komen door haar afkomst, of wordt er vanuit hun cultuur verwacht dat de man meer initiatief toont?

En hoe staan Turkse families over het algemeen tegenover een Nederlandse jongen? Misschien dat ik er daarom weinig hoogte van krijg? Heb wel het idee dat ze aardig verwesterd zijn.
pi_159849625
Ik zou eerst bij haar vader gaan en vertellen wat je met haar dochter wil. Dat waardeert zij heel erg.
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:55:54 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159849636
Ze gedraagt zich gewoon als een wijf.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159849646
Hoe oud ben je?
Wat voor sector werk je?
pi_159849669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe oud ben je?
Wat voor sector werk je?
Ik ben 23, werk in de horeca.
  Forum Admin donderdag 11 februari 2016 @ 22:58:50 #6
35723 crew  GGMM
pi_159849708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef loni55 het volgende:
Ik zou eerst bij haar vader gaan en vertellen wat je met haar dochter wil. Dat waardeert zij heel erg.
Dit. :)

Initiatief tonen is erg belangrijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159849756
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:53 schreef Taks999 het volgende:
Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug
Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?
pindazakje
pi_159849821
Pas maar op voor haar broer. Voor je het weet lig je brandend in een berm naar lucht te snakken.
U MAD?
pi_159849839
Als je haar wil zul je moeten bekeren.
Ура для россии
pi_159849911
Ik ken een Turkse waarvan de zus met een hoogblonde Nederlandse man is getrouwd. Ze vertelde dat haar ouders grote moeite mee hadden maar na een tijdje hebben ze hem geaccepteerd en weer een tijd later begonnen ze gesteld op hem te raken en uiteindelijk hebben ze hem liefkozend een Turkse bijnaam gegeven omdat ze die Nederlandse naam maar niks vonden. Maar goed, dat is volgens mij een uitzondering op de regel. Het komt niet heel vaak voor.
pi_159849959
Ik denk dat je weinig kans maakt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_159850254
Niet doen. Ze zijn allemaal gek en daarnaast zit je ook nog eens met die familie, is niets voor een kaaskop. Gewoon een nachtje neuken..bloedgeil kunnen ze zijn.
pi_159850274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?
Gisterenavond om ff een voorbeeld te noemen, ik stond met beide handen vol met borden om te serveren, terwijl ze zich tussen mij en de bar door wurmt, kijkt ze me diep in de ogen aan en wrijft ze met dr hand net onder m'n borst langs zegmaar. Sta je daar met je handen vol naast je :')

Maar ff later toont ze totaal geen interesse meer lijkt het en is het heel kortaf allemaal.
pi_159850487
Het kan helpen als je redelijk Turks leert spreken. De vraag is wil je zoveel tijd / moeite / geld in steken om die taal onder de knie te krijgen?! Hoe serieus is het!? Deze Nederlandse man in dit clipje spreekt haast vloeiend een Berberdialect en houdt gewoon een hele conversatie met een tweetal eerstegeneratie Marokkanen die haast nooit met NL'ers in contact komen maar ze vinden die blonde man meteen bij het allereerste contact symphatiek simpelweg omdat hij hun taal spreekt. :') _O- Mensen, wat zijn we godverdomme simpel.

pi_159850943
Hangt een beetje van haar opvoeding af. Waarschijnlijk wel lastig, en zul je moeten bewijzen dat je echt serieus bent. Veel Turken doen niet aan vriendjes/vriendinnetjes (althans niet openbaar naar hun ouders) en is het meteen serieus. Maar dat kun je beter haar vragen.
know'm sayin?
word? word.
pi_159850989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef George_Zina het volgende:
Het kan helpen als je redelijk Turks leert spreken. De vraag is wil je zoveel tijd / moeite / geld in steken om die taal onder de knie te krijgen?! Hoe serieus is het!? Deze Nederlandse man in dit clipje spreekt haast vloeiend een Berberdialect en houdt gewoon een hele conversatie met een tweetal eerstegeneratie Marokkanen die haast nooit met NL'ers in contact komen maar ze vinden die blonde man meteen bij het allereerste contact symphatiek simpelweg omdat hij hun taal spreekt. :') _O- Mensen, wat zijn we godverdomme simpel.

Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
5 Ferrari's op videoband!
pi_159851497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159851606
quote:

[..]

LOL.
pi_159851621
quote:

[..]

Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.
pi_159851701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.
Ok Hans
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:33:59 #21
224960 highender
Travellin' Light
pi_159852013
In het algemeen komt het weinig voor, maar het kan wel. Ik was de enige Nederlander danwel niet-Turk binnen een erg grote familie Bergturken verspreid over Nederland, Duitsland en Turkije. Ik werd wel altijd uiterst hartelijk ontvangen door anne en baba :) . Zij waren overigens alevieten, die zijn wat vrijer, en mijn ex had een behoorlijke status binnen de familie, dat maakte het wel makkelijker denk ik (er werd voorafgaand aan de relatie wel overlegd met broers en zussen). Er word veel over je geluld, de familierelaties zijn allemaal wat intenser dan wat ik gewend was. Het is ook een huwelijks- en voortplantingscultuur, dus daar moet je dan wel zin in hebben. Verder vond ik het geweldig om binnen een andere cultuur te 'verblijven' dus zeker geen spijt van die periode.
pi_159853762
Heb je het er voor over om meermaals per week naar de moskee te gaan voordat je haar mag neuken? Zo ja, go for it.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:04:05 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159853919
Ik ken dan weer drie Turkse zussen waarvan er twee een relatie hebben met een Nederlanse man en eentje met een Nederlandse vrouw. En alledrie prima contact met hun eigen familie.
Ligt er dus maar net aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:12:46 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159854013
Ik denk oprecht dat je vrij weinig kans maakt. Het is een zeer gesloten groep. Bij een Marokkaanse had je waarschijnlijk meer kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 12-02-2016 09:22:10 ]
pi_159854032
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk oprecht dat je vrij weinig kans maakt. het is een zeer gesloten groep. Bij een Marokkaanse had je waarschijnlijk meer kans.
Ja maar die hebben meer broers ;(
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')