Ik ben 23, werk in de horeca.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe oud ben je?
Wat voor sector werk je?
Dit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:55 schreef loni55 het volgende:
Ik zou eerst bij haar vader gaan en vertellen wat je met haar dochter wil. Dat waardeert zij heel erg.
Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:53 schreef Taks999 het volgende:
Wanneer ik flirt met haar, ene keer flirt ze terug
Gisterenavond om ff een voorbeeld te noemen, ik stond met beide handen vol met borden om te serveren, terwijl ze zich tussen mij en de bar door wurmt, kijkt ze me diep in de ogen aan en wrijft ze met dr hand net onder m'n borst langs zegmaar. Sta je daar met je handen vol naast jequote:Op donderdag 11 februari 2016 23:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies en wat doet zij dan terug?
Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef George_Zina het volgende:
Het kan helpen als je redelijk Turks leert spreken. De vraag is wil je zoveel tijd / moeite / geld in steken om die taal onder de knie te krijgen?! Hoe serieus is het!? Deze Nederlandse man in dit clipje spreekt haast vloeiend een Berberdialect en houdt gewoon een hele conversatie met een tweetal eerstegeneratie Marokkanen die haast nooit met NL'ers in contact komen maar ze vinden die blonde man meteen bij het allereerste contact symphatiek simpelweg omdat hij hun taal spreekt.![]()
Mensen, wat zijn we godverdomme simpel.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
LOL.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Turkije ligt duizenden kilometers van Marokko, dus je had ook een filmpje kunnen plaatsen van een Hollander die vloeiend Zweeds kan praten....
Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok Hansquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, die twee bevolkingsgroepen worden vaak in een zin genoemd omdat het de twee grootste minderheden zijn in NL. Het heeft niks met afstand te maken.
Ja maar die hebben meer broersquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:12 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk oprecht dat je vrij weinig kans maakt. het is een zeer gesloten groep. Bij een Marokkaanse had je waarschijnlijk meer kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |