abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159878219
De ganzen vliegen naar het noorden.
Ja doei.
pi_159878227
Oh ik wilde net vragen wanneer er iets gedaan wordt aan die irritante trollen, maargoed die discussie is al flink gaande zie ik.
Lambo of Rekt
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:53:22 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159878241
Never ending

Truste!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159878251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
De ganzen vliegen naar het noorden.
Kijk dit maakt het tenminste duidelijk nu de geiten gemolken zijn!

Nu slapen! vind btw dat het prima gaat. deel 2 en 3 gaat het prima :) (oke 2 is een beetje stil, maar tenminste niet offtopic)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159878376
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Re het volgende:

[..]

je wil een moeilijk antwoord?
Voor in een topic als dit toch op zijn minst een serieus en inhoudelijk antwoord. Het enige wat ik van jullie mods lees zijn wat bijdehante grappig bedoelde opmerkingen.
pi_159878421
De discussie is ook wel al gevoerd. Dat het voor nu beslissende antwoord je niet aan staat, wil niet zeggen dat het ineens niet meer het voor nu beslissende antwoord is.

Dan kunnen we (ik zeg we, want ik zou het zelf ook banders doen) wel eindeloos in andere bewoordingen blijven herhalen wat wij vinden, in de hoop dat er ineens een ander bantwoord komt, maar zo werkt de wereld helaas niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878522
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De discussie is ook wel al gevoerd. Dat het voor nu beslissende antwoord je niet aan staat, wil niet zeggen dat het ineens niet meer het voor nu beslissende antwoord is.

Dan kunnen we (ik zeg we, want ik zou het zelf ook banders doen) wel eindeloos in andere bewoordingen blijven herhalen wat wij vinden, in de hoop dat er ineens een ander bantwoord komt, maar zo werkt de wereld helaas niet.
Nouja.. dat 2 personen het hele forum vergallen gaat natuurlijk wel erg ver, daar mag discussie over gevoerd worden, ongeacht of er wat aan gaat veranderen ja of nee. Goed, ze hebben er zelf ook zat werk aan met slotjes en opschoningen, dus ja... ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Lambo of Rekt
pi_159878526
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja.. dat 2 personen het hele forum vergallen gaat natuurlijk wel erg ver, daar mag discussie over gevoerd worden, ongeacht of er wat aan gaat veranderen ja of nee. Goed, ze hebben er zelf ook zat werk aan met slotjes en opschoningen, dus ja... ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Het is maar 1 persoon :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159878547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is maar 1 persoon :D
2. ook Syndroom doet er goed aan mee.

Dat soort topics zullen alleen maar offtopic reacties uit gaan lokken, flames en meer. Dus dat die gasten hier niet op de vingers getikt worden is vrij onhandig.
Lambo of Rekt
pi_159878578
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

2. ook Syndroom doet er goed aan mee.

Dat soort topics zullen alleen maar offtopic reacties uit gaan lokken, flames en meer. Dus dat die gasten hier niet op de vingers getikt worden is vrij onhandig.
Ik ben er van overtuigd dat 1 persoon, onder twee nicks, een heerlijke afleiding van zijn tragische leven heeft.
pi_159878583
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat 1 persoon, onder twee nicks, een heerlijke afleiding van zijn tragische leven heeft.
Kan, maar dat maakt het nog triester eigenlijk, en de mods zouden dat moeten kunnen zien. Tenzij hij er écht veel werk in steekt en ook via proxies en alles post, Fiebel.
Lambo of Rekt
pi_159878598
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan, maar dat maakt het nog triester eigenlijk, en de mods zouden dat moeten kunnen zien. Tenzij hij er écht veel werk in steekt en ook via proxies en alles post, Fiebel.
Hoe meer werk, hoe meer afleiding, hoe meer hij er zelf in kan geloven.
pi_159878612
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe meer werk, hoe meer afleiding, hoe meer hij er zelf in kan geloven.
Op een gegeven moment laat je steken vallen, met account wisselen/proxies enz.
Lambo of Rekt
pi_159879242
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Voor in een topic als dit toch op zijn minst een serieus en inhoudelijk antwoord. Het enige wat ik van jullie mods lees zijn wat bijdehante grappig bedoelde opmerkingen.
de discussie is net zoals die reeksen een herhaling van zetten, ik weet ook niet meer wat ik er nog meer over kan zeggen. Het blijft lastig, en zelfs al zouden we het met jullie eens zijn (áls) dan zijn er forumregels waar dif allemaal binnen valt, dus bannen vanwege algehele triestigheid (van iemands situatie) gebeurt niet. Nogmaals is het ook een kwestie van blijven voeren. Als ik de keus had had ik die posters links laten liggen hoor! Helaas moet ik de topics lezen, en door posten blauwe aanwezigheid ook wat laten zien, maar anders... In fora waar ik niet mod negeer ik mensen die me niet aanstaan gewoon compleet, onafhankelijk van hoe actief ze posten Werkt verdomd goed.
Ja doei.
pi_159885666
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 02:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de discussie is net zoals die reeksen een herhaling van zetten, ik weet ook niet meer wat ik er nog meer over kan zeggen. Het blijft lastig, en zelfs al zouden we het met jullie eens zijn (áls) dan zijn er forumregels waar dif allemaal binnen valt, dus bannen vanwege algehele triestigheid (van iemands situatie) gebeurt niet. Nogmaals is het ook een kwestie van blijven voeren. Als ik de keus had had ik die posters links laten liggen hoor! Helaas moet ik de topics lezen, en door posten blauwe aanwezigheid ook wat laten zien, maar anders... In fora waar ik niet mod negeer ik mensen die me niet aanstaan gewoon compleet, onafhankelijk van hoe actief ze posten Werkt verdomd goed.
Ja binnen de regels, maar er is toch iets als forumbederf of wat... of kan ik ook allerlei topics gaan zitten spammen voor de lol?
Lambo of Rekt
pi_159885821
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja binnen de regels, maar er is toch iets als forumbederf of wat... of kan ik ook allerlei topics gaan zitten spammen voor de lol?
De genoemde namen laat ik standaard al links (of rechts) liggen. Ben het wel met EggsTC c.s. eens. Noem het fair play policy whatsoever, of pas de regels aan. Ook regels kunnen wel eens een opfrisbeurtje gebruiken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:51:36 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159887857
Die regels zijn dus net aangepast
pi_159888326
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:51 schreef Re het volgende:
Die regels zijn dus net aangepast
He wat? :?
pi_159888360
De banregels, etc met ingang van 1 januari jl.
Ja doei.
pi_159889924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
De banregels, etc met ingang van 1 januari jl.
Ow ik, ik dacht dat jullie net, nu, vandaag nieuwe regels hadden gemaakt. Ik kon al niks vinden in MED _O- :@
pi_159897313
Jullie hebben Deezertje trouwens toch al eens tijdelijk geband zodat hij aan zijn scriptie kon werken, of deed iemand anders dat?
  zondag 14 februari 2016 @ 04:14:56 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159902272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Bananenpap het volgende:
Jullie hebben Deezertje trouwens toch al eens tijdelijk geband zodat hij aan zijn scriptie kon werken, of deed iemand anders dat?
Modjes kunnen niet bannen. Nu niet, morgen niet, nooit niet!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 14 februari 2016 @ 09:45:54 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159903148
Die reeks is weer open, nou verwacht ik er niet al te veel van, maar wie weet gaat het ooit goedkomen
  zondag 14 februari 2016 @ 09:54:11 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159903224
quote:
3s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:45 schreef Re het volgende:
Die reeks is weer open, nou verwacht ik er niet al te veel van, maar wie weet gaat het ooit goedkomen
gelujkig zijn er ook nog mensen die hun dag met een positief gevoel kunnen beginnen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159904914
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 04:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Modjes kunnen niet bannen. Nu niet, morgen niet, nooit niet!
Zoals ik al zei: Deezertje was eens een middag geband om te werken aan zijn scriptie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')