Ik denk/hoop dat het een afgerond verhaal blijft. Er is ook maar 1 seizoen van 9 afleveringen aangekondigd, dus volgens mij is het een miniserie a la The Outsider.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Veelbelovend! Word dit gewoon het hele verhaal in een serie of gaan ze het nog uitmelken met meerdere seizoenen en verhaallijnen? (ben op die manier wel gestopt met under the dome)
Ik ben bij boek 4 of 5, maar geen idee meer waar ik benquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef Le1390achim het volgende:
Ben de Donkere Toren reeks aan het herlezen. Inmiddels bij Tovenaarsglas aanbeland. Roland begint zo met zijn verhaal over vroegah!
Ja ja ja ja ja ja ja!!! Deze serie is geniaal vind ik, ik heb zelf alleen boek acht nog niet gelezen!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben bij boek 4 of 5, maar geen idee meer waar ik ben![]()
Was afgehaakt omdat het wel heel langdradig werd, maar wel de moeite om weer op te pakken?
Zal tijd wordenquote:» Er is al 208 dagen niet in dit topic gepost.
Later is een prima boek, Lisey's Story viel mij erg tegen, ben er mee gestopt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zal tijd worden
Zag dat er een nieuwe tv-serie is
Lisey's Story (TV Mini Series 2021) - IMDb
en een nieuw boek
https://stephenking.com/new-releases/?scroll=later
Ben vooral benieuwd naar die laatste
Sinds 13 december staat de serie op Ziggo movies& seriesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Er schijnt op een bepaalde zender in Amerika een (mini?)serie te zijn gemaakt over het verhaal 'Jerusalem's Lot', de prequel van 'Salem's Lot' die onderdeel is van 'Satanskinderen'. Hopelijk zal deze serie die 'Chapelwaite' heet (naar een plaats die in dit verhaal wordt genoemd) ook ergens in Nederland te zien zijn (maar ik vrees het ergste)!
Tof dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Sinds 13 december staat de serie op Ziggo movies& series
Ik snap je!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Elke keer dat dit topic een kick krijgt ben ik bang dat hij overleden is.
Hij is nog niet overleden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Elke keer dat dit topic een kick krijgt ben ik bang dat hij overleden is.
Ik heb hem wel meteen gekocht, maar ben er nog niet aan begonnen. Zit een beetje in een lees-sleur, komt wel weer goed, maar dan vind ik het zonde van het boek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:07 schreef HiZ het volgende:
Helemaal niks over fairy tale?
Ik vond het redelijk geslaagd, hoewel minder origineel.
Misery, Pet Sematary, The Green Mile, the Shining, Laterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:59 schreef roos94 het volgende:
Sommige boeken zijn top en anderen zijn echt helemaal kut. Zoals It en under the dome wat een draken.maar 22.11.63 is een van mijn lievelingsboeken aller tijden en ik vond joyland ook heel tof
It een draak van een boek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:59 schreef roos94 het volgende:
Sommige boeken zijn top en anderen zijn echt helemaal kut. Zoals It en under the dome wat een draken.maar 22.11.63 is een van mijn lievelingsboeken aller tijden en ik vond joyland ook heel tof
Redelijk boek, maar het sprookjeswereldthema spreekt me iets minder aan. Ben nu bezig met Dr. Sleep, had ik nog nooit gelezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:07 schreef HiZ het volgende:
Helemaal niks over fairy tale?
Ik vond het redelijk geslaagd, hoewel minder origineel.
Oh echt wat erg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zojuist Cujo binnen gekregen. Ben al bang voor honden en vrees dat dit erger wordtFairy Tale heb ik net besteld
Wel grappig op zich, als kind mocht ik absoluut geen Stephen King lezen. We woonden tegenover de bieb dus ik las daar uit dwarsheid King boeken of verstopte ze in mijn kamer(en zij denken dat ik lekker buiten speelde). Zonder haar verbod was ik nooit van horror gaan houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |