Die Duitse malloten zouden nog meegerend hebben om mee te delen dat z'n voorsprong met 2,8 seconde geslonken was, dat z'n schoten rechtsboven en linksboven mis waren en dat hij vol gas moet geven.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou Fourcade diskwalificeren omdat zijn team gewoon midden op het parcours stond
Ik keek pas voor de lol eens op Eurosport en daar klinken de Duitse coaches stiekem gewoon net zo hard als de Noren, Tsjechen of Italianen. Niks aan de hand dusquote:Op zondag 6 maart 2016 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Duitse malloten zouden nog meegerend hebben om mee te delen dat z'n voorsprong met 2,8 seconde geslonken was, dat z'n schoten rechtsboven en linksboven mis waren en dat hij vol gas moet geven.
groepje temporiseert ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef heywoodu het volgende:
Laura is al op de brommer en de laatste ronde moet nog beginnen...als dat maar goed gaat bij het schieten
gaat hildebrand niet redden voor bronsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat deden Wierer en Dorin Habert nou
Hildebrand naar 3
Eckhoff![]()
opportunistquote:Op zondag 6 maart 2016 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag niet zo verdrietig om
quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:08 schreef DeLuna het volgende:
Het is dus vanmiddag niet te zien op Eurosport doordat het eerder begint?
twitter:CoolHerbert twitterde op woensdag 09-03-2016 om 12:02:57We gaan LIVE (en voor iedereen te zien!) met de 15km dames rond 12:45u. Ik ga voor Hildebrand, Wierer en Soukalova. #oslo2016 #biathlon reageer retweet
Oh, dan heb ik die tweet gemist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:CoolHerbert twitterde op woensdag 09-03-2016 om 12:02:57We gaan LIVE (en voor iedereen te zien!) met de 15km dames rond 12:45u. Ik ga voor Hildebrand, Wierer en Soukalova. #oslo2016 #biathlon reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |