Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, precies op het enige moment dat ik ook werk had kunnen inplannen.
Maar dit is wel leuk en goed om de tijd van tevoren een beetje vol te krijgen.
Ik heb overduidelijk geld te veelquote:
Uni Utrecht, twee minuten van mijn huis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijk
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja echt super slecht voor je wasmachine.
Hoe kun je nou je schoenen in je wasmachine doen, dat doet echt NIEMAND
Niet goedkoopquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Zondag is mn mams jarig en gaan ik en mn zus met mn moeder stadje in en high tea en shit. High tea is 20 euro per persoon, wtf?Ik vind dat echt duuuurr
.
Maar ok, heb gewoon meegedaan want heb er opzich ook wel zin in en ik heb besloten dat ik gewoon geld ga lenen. Yolo fuck it alles.
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
2.5 jaar als onderhoudsmonteur bij Miele gewerkt.Dat gebonk wat je hoort slaat op de lagers van je machine.
Laat me raden, je centrifugeert de schoenen ook gewoon op 1400 toeren?
Maar aangezien je het toch denkt beter te weten vooral lekker zelf weten dan.
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uitetenquote:
De experience en loonkosten en de locatiequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat maakt een high tea zo duur?
Thee en een paar koekjes dan kom je toch nooit aan 20 euro p.p?
Ik denk niet dat je door hebt wat de high tea van de afgelopen jaren inhoudt, want daar zie je nog amper koekjes uberhauptquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high teaquote:Een overheerlijke, uitgebreide en verse lunch met: diverse soorten verse thee, vier mini sandwiches, soepje, muffin, koekjes, vers fruitspiesje, verse taart, slagroomsoesjes en een glas verse jus d'orange.
Prestaties, meh. Levensduurquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.
Net zoals dat je auto niet kapot zal gaan als je 'n uur rond rijdt met handrem omhoog etc etc etc.
Is het de bedoeling van het product? Nee
Zal je product er meteen kapot van gaan of zelfs meteen minder presteren? Nee ook niet.
[..]
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uiteten
Deze was dan wel luxe, met soepjes en jus d'orange en weet ik veel wat voor onzin
Je krijgt ook vaak broodjes en zo. En gebakjes. Taart is duur vaak.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh oke, wél koekjes excuses moi
[..]
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high tea
Als man kun je ook naar een high tea gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.
Ben wel blij dat ik geen vrouw ben.
Kijken wie er gelijk heeft met wat precies?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Prestaties, meh. Levensduur
Vraag anders je fabrikant even. Kijken wie er gelijk heeft.
Met een andere man jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.
Als je niks te zeggen hebquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.quote:
Nee dat lijkt me echt niks aan echt een vrouwen ding dat zou je Kaneel mee krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |