SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
das echt pure aids jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
Wati s dat spul teringsmerig zeg
jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
De groene AA is lekker, maar die heb je niet in de supermarkt. En ze hadden ooit een AA met ijstheesmaak die niet zo zoet was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Bij de eerste slok voel je j tanden al zowat los gaan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
up there met energydrank
ahahahhahaha.quote:Haase: tactisch speelde ik heel goed
Tegen wie?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Haase verloor in Rotterdam.
2e set 1-6 eraf.
[..]
ahahahhahaha.
Naja oke.quote:
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.quote:
Nee dat nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachenquote:
Is me wat te Amerikaans.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachen
Ja, dat welquote:
Sommige waren best wel leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
het echte grapje is hoe ruttekop ons land regeerd!! schandalig, klootzak en maar lachen ter wijl de ouderen wegrotten in het verzorging huis ..quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenxquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Ik wil dus deze zomer in NL naar een strand en daar paar cocktails drinken, moeilijk kijken naar mensen enz. Maar welke strand is het leukste om heen te gaan? Druk zal het overal wel zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenx
Dat sowiesoquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
De grapdichtheid is ook veel te hoog.
Maar ja, Scheveningen, Kijkduin of Noordwijk ergens zou ik kiezen danquote:
Snap ook niet waarom Nederland zich als nep-Amerika moet gedragen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar dat hoort ook wel beetjevolgesn mij
Is er niet één de leukste? Of is het echt allemaal het zelfde?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, Scheveningen, Kijkduin of Noordwijk ergens zou ik kiezen dan
Als het zoals alle drukke stranden hier is, dan is het allemaal extreem kut.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er niet één de leukste? Of is het echt allemaal het zelfde?
Hmm. Straks is het zo druk dat ik niet eens ergens kan zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het zoals alle drukke stranden hier is, dan is het allemaal extreem kut.
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Straks is het zo druk dat ik niet eens ergens kan zitten.
ze hebben weinig kleren aanquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.
Oh ik vind de zee enz ook leuk hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.
Dat is bij de gemiddelde strandgast niet smakelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze hebben weinig kleren aan
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is bij de gemiddelde strandgast niet smakelijk
Volgens mij is Scheveningen van alle3 wel toppunt van drukte in ieder gevalquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind de zee enz ook leuk hoor
je kunt mager zijn zelfs met hoge bfquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stel dan ook een strand voor met een maximaal bf%
Plan is/was eigenlijk ook Scheveningen, maar vooral omdat dat het eerste was wat in mij op kwamquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is Scheveningen van alle3 wel toppunt van drukte in ieder geval
Klopt, erg onsmakelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt mager zijn zelfs met hoge bf
15% voor mannen 20% voor vrouwenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Aan welk maximum zit je dan te denken?
Pff jeetje. 20 voor vrouwen is wel streng vind ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
15% voor mannen 20% voor vrouwen
maakt niet uit als ze lelijk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
Een strand vol met ecto twinks lijkt me wel wat
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar 25% is vaak al viesdik
er zijn maar weinig mensen die op die manier genetics hebbenquote:
Ja dat is wel een puntje nogquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt niet uit als ze lelijk zijn
Ik had ook 25% maar vond ik echt niet viesdik, hoogstens een beetje mollig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn maar weinig mensen die op die manier genetics hebben
Wat is roids?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen ook niet halen zonder roids.
Ik verveel me vooral snel op strand.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet te dik voor strand, alleen te doorschijnend wit en te preuts.
Thais verlaten strandje sowieso heel wat beter dan in NLquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me vooral snel op strand.
ook niet zoveel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thais verlaten strandje sowieso heel wat beter dan in NL
dat is ook saai, alleenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen dineren op strand is wel lekker
age of empiresquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
Ik ben local co-op games binnen aan het hengelen voor op de pc.
LEGO: Harry Pottergenot.
zeg het eensquote:
ben je ook tegen de verwijdering van 500 euro biljetten als ze tegen elk teruggenomen biljet 10x 50 printenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg het eens
overigens heb ik de AoE:2 HD remake al op steam
Nee man, ben daar niet erg in thuis. Waarom geen utorrent?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en weet jij een lightweight torrent client buiten utorrent
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je ook tegen de verwijdering van 500 euro biljetten als ze tegen elk teruggenomen biljet 10x 50 printen
Ik gebruik Bitlord, die vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en weet jij een lightweight torrent client buiten utorrent
Ik moet van een private tracker dingen binnenhalen die utorrent in de blacklist heeft staanquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
Nee man, ben daar niet erg in thuis. Waarom geen utorrent?
Ja eens.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
Dat denk ik niet.
Maar dat gaat niet gebeuren denk ik, het is gewoon de volgende stap. 200 is daarna aan de beurt.
Geeen idee man, vraag reddit, weet je het zo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet van een private tracker dingen binnenhalen die utorrent in de blacklist heeft staan
Ook in de blacklist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik Bitlord, die vind ik wel fijn.
Mijn domein verloopt ook bijna.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:41 schreef Typisch het volgende:
Kenker, mijn domein verloopt bijna. En ik vind de naam leuk maar ik heb nog geen zin om er content voor te maken.
Hmmm hmmm
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatst al mijn oude pokemon kaarten weggegooid
wist niet wat ik er mee moet.quote:
Wat is de betekenis ervan?quote:
begin van de vastquote:
Dat vasten is er bij de meeste alleen een beetje ingeschotenquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begin van de vast
en een van de soberste samen met goede vrijdag
in west-europa wel jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vasten is er bij de meeste alleen een beetje ingeschoten
Doe je aan vasten ja nu?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Netjes 1 maaltijd vandaag gegeten, en nog niet eens katholiek ingeschreven.
Doe wel mee aan aswoensdag en goede vrijdag.quote:
Ze gingen de laatste dag kroegentocht doen, dusja daar kan ik niet bij zijn. Helaas. ;')quote:
Je volvreten en weg biechten?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe wel mee aan aswoensdag en goede vrijdag.
Maar dat heb ik altijd wel gedaan.
Voor de rest is vasten niet zo moeilijk op zn katholieks
Oh ja dat valt inderdaad wel meequote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee die dingen die ik noemde.
Alleen aswoensdag en goede vrijdag altijd sober met 1 maaltijd op de dag.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat valt inderdaad wel mee
Als je moet trainen op zo`n dag lijkt dat m wel pittigquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen aswoensdag en goede vrijdag altijd sober met 1 maaltijd op de dag.
zo moeilijk is t toch nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Bestaat er geen handige handleiding voor dat Reddit ofzo
Reddit voor dummies
ja daar kijken ze heftig naar bij carnavalquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze gingen de laatste dag kroegentocht doen, dusja daar kan ik niet bij zijn. Helaas. ;')
Ik zou beide toch netjes afwijzenquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
In de regio van Antwerpen wordt er op Aswoensdag traditioneel pruimentaart gegeten, in Nederland haring (het zogenoemde haringhappen).
Interessante informatie, dit wist ik niet
http://www.elle.nl/lifest(...)tter-boek-deze-zomerquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou beide toch netjes afwijzen
Niet door rowling geschreven en een script.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/lifest(...)tter-boek-deze-zomer
Wist jij dit al?
Net gelezen jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/lifest(...)tter-boek-deze-zomer
Wist jij dit al?
Lekker uitmelken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net gelezen ja
Weet nog niet wat ik er van moet vinden
Zij gaat een boek maken van het script voor de musical staat er toch ?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet door rowling geschreven en een script.
die zich baseerde op een verhaal van J.K. Rowling, Thorne en John Tiffany.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij gaat een boek maken van het script voor de musical staat er toch ?
Nee het gaat over hem toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit toch niemand op te wachten, een verhaal over zn zoon.
Jawel echte fans kopen dit wel Warnerbros zit er ook op te wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit toch niemand op te wachten, een verhaal over zn zoon.
Jawel hoor, dit gaat ook weer kaskrakenquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik blijf zeggen
Een spin-off in de vorm van een serie over 1 aspect van de hele Harry Potter-wereld had echt heel goed aangeslagen. Dit niet
Nee joh, dat staat juist nog een beetje dicht tegen hoe het geeindigt is aan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En harry potter serie moet ik helemaal niet aan denken
Dat wordt echt pulp
Series zijn een afschuwelijke manier om verhalen te vertellen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, dat staat juist nog een beetje dicht tegen hoe het geeindigt is aan.
Dat hele 40-45 jaar later met andere acteurs en shit heeft niemand wat aan
Nee joh gek, rijkste vrouw van UKquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als rowling echt nog wat wilde doen moest ze gewoon weer een 400-500 bladzijden boek schrijven, niets play, film of serie.
Maarja, geld he.
Nou ja, geen idee. Maar ze heeft ook andere novels inmiddels geschreven, dus denk niet dat uitmelken echt nummer 1 reden is voor haar hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Want voor de lol ga je toch niet met 2 andere schrijvers JOUW wereld een toneelstuk EN halfbakken boek schrijven.
Hoe kan je een film nou beoordelen in 15 minutenquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig jaar kwam The Purge uit inmiddels staat deel 2 op netflix en dit is dus al weer de trailer voor deel 3.
Allemaal kut films (Heb 1 na 15 minuten afgezet)
Ik kan me het simpelweg niet anders voorstellen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee. Maar ze heeft ook andere novels inmiddels geschreven, dus denk niet dat uitmelken echt nummer 1 reden is voor haar hoor
Ik kan je zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je een film nou beoordelen in 15 minuten
Misschien kan ze zelf het hoofdstuk nog niet helemaal sluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee. Maar ze heeft ook andere novels inmiddels geschreven, dus denk niet dat uitmelken echt nummer 1 reden is voor haar hoor
Dit gok ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kan ze zelf het hoofdstuk nog niet helemaal sluiten.
Het was natuurlijk een groot deel van haar leven.
In de wereld van comics is het heel normaal dat auteurs de personages door anderen laten schrijven. Stan Lee heeft al jaren geen comic meer geschreven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gok ik.
Maar uitmelken is het natuurlijk wel.
Zie je Tolkien al iemand anders lord of the rings verder schrijven.
Comics zie ik dan ook niet als een kunst.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de wereld van comics is het heel normaal dat auteurs de personages door anderen laten schrijven. Stan Lee heeft al jaren geen comic meer geschreven.
Ja dat is wel waar ja, maar dan doet ze het niet voor het geldquote:Op donderdag 11 februari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Zulke werelden zijn voor veel schrijvers als kinderen.
Ook dat is een economische afweging.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar ja, maar dan doet ze het niet voor het geld
Haar eerste novel na Potter had ze ook een pseudoniem gebruikt. Wisselende kritieken. Toen kwam uit dat het Rowling was, meteen lovendquote:Op donderdag 11 februari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach. Ik vind het vooral doodzonde van d'r.
Want qua literatuur gaat ze nooit zo groot worden dan als verhalenverteller/werelden neerzetten. En dat maakt ze nu gewoon toch een stuk minder.
Genant toch.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar eerste novel na Potter had ze ook een pseudoniem gebruikt. Wisselende kritieken. Toen kwam uit dat het Rowling was, meteen lovend
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren voor t eerst in een coffeeshop gezeten. Dacht dat alleen tokkies dat deden enzo maar was oprecht gezellig
Lekkere koffie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren voor t eerst in een coffeeshop gezeten. Dacht dat alleen tokkies dat deden enzo maar was oprecht gezellig
Ik vind koffie al gauw goed, als het beetje smulkoffie is (opgeklopte melk oid) dan hmmquote:
Ik denk altijd hier aanquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou het meest van óf hele sterke koffie (standaard espresso vind ik al ja, vaak nee) of cappuccino shit of andere luxe dingen ohoho
IJskoffiequote:Op donderdag 11 februari 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Morgen ga ik ijskoffie drinken in de Hema
Hehehehehquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk altijd hier aan![]()
![]()
Ik was trouwens paar weken geleden in Italië, bestelde ik s'ochtends een café. Krijg je dus een minikopje espressoMoest meteen aan dat stukje denken
Inddquote:
1 slokquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heheheheh.
En, lukt het jou of is het bij jou ook binnen 2 sec weg
[..]
Indd.
quote:
Natuurlijk kun je datquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Zo sporten, ik hoop dat ik de zaal kan vinden enzo
Wat nog meer?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 van mijn favo zomer drankjes.
Ja goede vraag wel. Maar ik vind vitamin water ook lekker in de zomerquote:
why?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Deze zomer minder cola drinken, in ieder geval overdag niet.
Had gevoel dat ik mij daardoor niet heel erg top voelde afgelopen zomer.quote:
Ahh okequote:Op donderdag 11 februari 2016 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had gevoel dat ik mij daardoor niet heel erg top voelde afgelopen zomer.
Ga je ook minder blowen?quote:
Hoe veel blow je dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je ook minder blowen?
Ik wel hou te weinig geld over.
Laatste tijd een gram per dag.quote:
Dure aangelegenheid?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste tijd een gram per dag.
Ah, ja dat is nogal watquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste tijd een gram per dag.
Cola light hmquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink de laatste dagen weer veel cola light om cravings tegen te gaan.
Gewoon op je 30e kunstgebit, niks mee toch.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink de laatste dagen weer veel cola light om cravings tegen te gaan.
Ik was enkele weken terug bij de tandarts, en toen had ie mijn gebit in jaren niet zo goed gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon op je 30e kunstgebit, niks mee toch.
9 euro de gram ben pas verhuisd huisje voor mezelf en veel te veel vrije tijd.quote:
True, mn zus drinkt standaard cola en ice tea en alles met een rietjequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet goed voor de tanden helaas
Geloof dat dat ook niet werkt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, mn zus drinkt standaard cola en ice tea en alles met een rietje![]()
. Om die reden
Wel goed van der maar vind het echt niet meer te drinken dan
Jawelquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof dat dat ook niet werkt.
Dat is ook mijn gedachtequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh jawel, als je gelijk slikt.
Dat is toch niks.
In de zomer blow ik wel minder ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je ook minder blowen?
Ik wel hou te weinig geld over.
Probeer t eensquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je minder genieten door dat rietje.
drink jij maar eens wat en dan gelijk doorslikkenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je minder genieten door dat rietje.
Paar jointjes per dag. Maar ik gooi er niet heel veel in hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan nog?
Hoe veel blow je?
Nice!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was enkele weken terug bij de tandarts, en toen had ie mijn gebit in jaren niet zo goed gezien.
beetje dom elanquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Mijn kies doet zeer.Had eergisteren beetje sos gerookt heb ik blijkbaar 24 uur nonstop kauwgum gekauwd
Ik ook drink wel vaker rum dan en als het echt warm is drink ik zelfs bier.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de zomer blow ik wel minder ja.
Niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar jointjes per dag. Maar ik gooi er niet heel veel in hoor.
Ah.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drink jij maar eens wat en dan gelijk doorslikken
proef je niks
Oh ik word altijd nog stonedquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet?
Ik vind dat écht niet meer lekker als ik er niet genoeg in doe. Nog geen eens om lekker stoned te worden maar anders vind ik mn joint gewoon niet lekker. Maar ik rook ook niet, misschien vandaar.
Normaal doe ik twee dagen over een gram en draai er zo vijf uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe denk ik 2 gram per 3 dagen.. denk ik. Maar laatste twee weken ook veel vrije tijd, normaal wel langer.
Maar na zondag nog maar één keer in de week. ZUCHTIE
Bij mij voelt het dan alsof iemand mn keel dicht druktquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Draai wel eens per ongeluk een te sterke joint. Na iedere paar hijsen hoestenNee niet chill.
Ja, ik ook wel. Maar niet echt wat het ooit wasquote:
Ah, dat is opzich wel prima. Nee dat is het niet. Alsnog tyfus veel geldquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal doe ik twee dagen over een gram en draai er zo vijf uit.
Was kankinerveus. Hond wel blij 5 uur uitgelaten midden in de nacht.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Facebook blijft ook maar veranderen
beter welquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Was kankinerveus. Hond wel blij 5 uur uitgelaten midden in de nacht.
Wilde elke x weer bellen heb nummer weggehaald nu
Die joint die je rookt na je het een tijdje niet gedaan te hebben is het lekkerste.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:13 schreef Trollscience het volgende:
als ik langer dan een week iedere dag blow vind ik het niet meer leuk
zou ik doen als ik veel blowdequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
Waarom kweken jullie niet zelf dan. 5 tot 10 plantjes heb je mooie oogst van als je goed doet
Omdat ik daar geen plek voor hebquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
Waarom kweken jullie niet zelf dan. 5 tot 10 plantjes heb je mooie oogst van als je goed doet
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen plek voor heb
Heb ik gedaan paar jaar terug met huisgenoten. Maar ik vond de wiet niet lekker. En was veel gedoe want niemand had er echt zin in om te onderhoudenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
dan rook je niet genoeg of heb je pussywietquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit stoned van jonko.
Alleen iets rustiger in mn kop en scherpe randjes eraf.
Beetje saai.
dat sowiesoquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die joint die je rookt na je het een tijdje niet gedaan te hebben is het lekkerste.
Of dan rook je al 8 jaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Trollscience het volgende:
dan rook je niet genoeg of heb je pussywiet
Dat smaakt toch beetje naar stront!?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik gedaan paar jaar terug met huisgenoten. Maar ik vond de wiet niet lekker. En was veel gedoe want niemand had er echt zin in om te onderhouden![]()
Dus doen we nooit weer.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb wel wat beters geblowed dan wat de gemiddelde shoppa jullie mee oplicht.
Hoezo niet lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik gedaan paar jaar terug met huisgenoten. Maar ik vond de wiet niet lekker. En was veel gedoe want niemand had er echt zin in om te onderhouden![]()
Dus doen we nooit weer.
Shop bijzonder matig vaak als je niet opletquote:
Ik weet niet meer waar het naar smaakte. Maar heb het toen aan een huisgenoot gegeven in ruil voor paar pakjes lange vloei. Ik wil geen vieze wiet rokenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat smaakt toch beetje naar stront!?
Dat is waar. Ik zal ook niet meer weten welke soort we haddenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo niet lekker.
Je kan toch zelf vooraf kiezen welk zaad (hihi) je gebruikt.
Maar dan zit je wel in India.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
In India groeit wiet gewoon aan de kant van de weg
Wist je nog toen jij benzos ging kopen op internet met creditcard.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef Elan het volgende:
Via internet kun je growkits bestellen voor paddo's dat is ook wel chill.
Laatste jaar niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blow je al 8 jaar iedere dag of wat bedoel je?
etizo ofzo? dat is legaal namelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je nog toen jij benzos ging kopen op internet met creditcard.
Kapot fa2 was dat.
kwam nog binnen ook toch
quote:
nee een echt zware prescription.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
etizo ofzo? dat is legaal namelijk
Hahaquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Een Antilliaan die niet smoked is net zo'n leugen als het partijprogramma van de PvdA.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het naar smaakte. Maar heb het toen aan een huisgenoot gegeven in ruil voor paar pakjes lange vloei. Ik wil geen vieze wiet roken
[..]
Dat is waar. Ik zal ook niet meer weten welke soort we hadden
Ja klopt die Xanaxquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je nog toen jij benzos ging kopen op internet met creditcard.
Kapot fa2 was dat.
kwam nog binnen ook toch
vind hasj lekkerder voor de smaak.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Trollscience het volgende:
wiet is zelden echt lekker, meestal is het zo meh. ik rook het toch niet voor de smaak
digitale boksquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind hasj lekkerder voor de smaak.
Ik vind veel wiet wel lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Trollscience het volgende:
wiet is zelden echt lekker, meestal is het zo meh. ik rook het toch niet voor de smaak
kapot grappig was dat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja klopt die Xanax.
Was ook gewoon echt heb laten testen.
Maar was gewoon via apotheek in US denk mazzel met douane of zo
Ditquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind hasj lekkerder voor de smaak.
Zelfde hierquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dus net zeggen: Hasj is echt niet mijn ding.
Lijkt me echt kk smerig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar had ie t vorig jaar continu over
Vind wel fijn om te chillen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet zo bijzonder.
Het is best oke om wat te roken te hebben als je serietje of filmpje kijkt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind wel fijn om te chillen.
Verder blijft kinderdrug zoals je altijd zegt.
rotzooiquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens synthetische wiet gehad?
Met iemand bedoel ik, iemand die hier nu aanwezig is.
nee, ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier wel eens synthetische wiet gehad?
Met iemand bedoel ik, iemand die hier nu aanwezig is.
Was ook niet van plan het te kopen hoorquote:
https://www.erowid.org/experiences/subs/exp_JWH018.shtmlquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook niet van plan het te kopen hoorMaar was wel nieuwsgierig naar ervaring(en).
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker ruikenAls iemand hasj rookt.
ik dacht echt dat je veel ouder wasquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel hasj gerookt toen ik nog veel league speelde op me 15-16e
Nee joh. Bullshit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, daar ben ik veel te kinderachtig voor
Nee johquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Je komt echt heel erg volwassen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |