SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
das echt pure aids jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
Wati s dat spul teringsmerig zeg
jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
De groene AA is lekker, maar die heb je niet in de supermarkt. En ze hadden ooit een AA met ijstheesmaak die niet zo zoet was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Bij de eerste slok voel je j tanden al zowat los gaan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
up there met energydrank
ahahahhahaha.quote:Haase: tactisch speelde ik heel goed
Tegen wie?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Haase verloor in Rotterdam.
2e set 1-6 eraf.
[..]
ahahahhahaha.
Naja oke.quote:
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.quote:
Nee dat nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachenquote:
Is me wat te Amerikaans.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachen
Ja, dat welquote:
Sommige waren best wel leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
het echte grapje is hoe ruttekop ons land regeerd!! schandalig, klootzak en maar lachen ter wijl de ouderen wegrotten in het verzorging huis ..quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenxquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Ik wil dus deze zomer in NL naar een strand en daar paar cocktails drinken, moeilijk kijken naar mensen enz. Maar welke strand is het leukste om heen te gaan? Druk zal het overal wel zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenx
Dat sowiesoquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
De grapdichtheid is ook veel te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |