SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
das echt pure aids jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
Wati s dat spul teringsmerig zeg
jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik nam vandaag bij het boodschappen per ongeluk een flesje AA van iemand anders mee![]()
De groene AA is lekker, maar die heb je niet in de supermarkt. En ze hadden ooit een AA met ijstheesmaak die niet zo zoet was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Bij de eerste slok voel je j tanden al zowat los gaan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
up there met energydrank
ahahahhahaha.quote:Haase: tactisch speelde ik heel goed
Tegen wie?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Haase verloor in Rotterdam.
2e set 1-6 eraf.
[..]
ahahahhahaha.
Naja oke.quote:
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.quote:
Nee dat nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 6-1 eraf gaat heb je tactisch nooit goed gespeeld.
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachenquote:
Is me wat te Amerikaans.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zat gister allereerste seizoen er van te kijken, vond het wel lachen
Ja, dat welquote:
Sommige waren best wel leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
het echte grapje is hoe ruttekop ons land regeerd!! schandalig, klootzak en maar lachen ter wijl de ouderen wegrotten in het verzorging huis ..quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit ondertussen Ruttes grapjes te kijken.
Wat slecht, wat erg.
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenxquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Ik wil dus deze zomer in NL naar een strand en daar paar cocktails drinken, moeilijk kijken naar mensen enz. Maar welke strand is het leukste om heen te gaan? Druk zal het overal wel zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is overal even druk en overal evenveel zand en strandtentenx
Dat sowiesoquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
De grapdichtheid is ook veel te hoog.
Maar ja, Scheveningen, Kijkduin of Noordwijk ergens zou ik kiezen danquote:
Snap ook niet waarom Nederland zich als nep-Amerika moet gedragen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar dat hoort ook wel beetjevolgesn mij
Is er niet één de leukste? Of is het echt allemaal het zelfde?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, Scheveningen, Kijkduin of Noordwijk ergens zou ik kiezen dan
Als het zoals alle drukke stranden hier is, dan is het allemaal extreem kut.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er niet één de leukste? Of is het echt allemaal het zelfde?
Hmm. Straks is het zo druk dat ik niet eens ergens kan zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het zoals alle drukke stranden hier is, dan is het allemaal extreem kut.
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Straks is het zo druk dat ik niet eens ergens kan zitten.
ze hebben weinig kleren aanquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.
Oh ik vind de zee enz ook leuk hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je alleen mensen wil kijken zou ik ook niet weten waarom je dat op een strand moet doen.
Dat is bij de gemiddelde strandgast niet smakelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze hebben weinig kleren aan
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is bij de gemiddelde strandgast niet smakelijk
Volgens mij is Scheveningen van alle3 wel toppunt van drukte in ieder gevalquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind de zee enz ook leuk hoor
je kunt mager zijn zelfs met hoge bfquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stel dan ook een strand voor met een maximaal bf%
Plan is/was eigenlijk ook Scheveningen, maar vooral omdat dat het eerste was wat in mij op kwamquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is Scheveningen van alle3 wel toppunt van drukte in ieder geval
Klopt, erg onsmakelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt mager zijn zelfs met hoge bf
15% voor mannen 20% voor vrouwenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Aan welk maximum zit je dan te denken?
Pff jeetje. 20 voor vrouwen is wel streng vind ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
15% voor mannen 20% voor vrouwen
maakt niet uit als ze lelijk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
Een strand vol met ecto twinks lijkt me wel wat
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar 25% is vaak al viesdik
er zijn maar weinig mensen die op die manier genetics hebbenquote:
Ja dat is wel een puntje nogquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt niet uit als ze lelijk zijn
Ik had ook 25% maar vond ik echt niet viesdik, hoogstens een beetje mollig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn maar weinig mensen die op die manier genetics hebben
Wat is roids?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen ook niet halen zonder roids.
Ik verveel me vooral snel op strand.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet te dik voor strand, alleen te doorschijnend wit en te preuts.
Thais verlaten strandje sowieso heel wat beter dan in NLquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me vooral snel op strand.
ook niet zoveel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thais verlaten strandje sowieso heel wat beter dan in NL
dat is ook saai, alleenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen dineren op strand is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |