Dat kon nog net ja, maar als politicus moet je wel dubbel oppassen he.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat als hij het bij eerste had gelaten? Alleen die tweet over Wilders met een hartaanval tussen de benen van een kamerlid.
Dat zou toch nog gewoon kunnen als grap?
Als Twitter een rechtstreekse link krijgt met het brein van de Kamerleden, al hun brainfarts direct op twitter, krijg je echt de meest gore tweets te lezen. Wat een volk!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat als hij het bij eerste had gelaten? Alleen die tweet over Wilders met een hartaanval tussen de benen van een kamerlid.
Dat zou toch nog gewoon kunnen als grap?
Allemaal potentiėle moordenaars..quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Twitter een rechtstreekse link krijgt met het brein van de Kamerleden, al hun brainfarts direct op twitter, krijg je echt de meest gore tweets te lezen. Wat een volk!
Tot Morgenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ik vind hier geen kont aan. Ik taai af.
Mee eensquote:
De prikkelfluit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef Aaltje je paarse paaltje
Maar we gaan het nog over de 90s hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ik vind hier geen kont aan. Ik taai af.
Zal ik doen Hans.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef Aaltje je paarse paaltje
Ik heb mijn housebroek aangetrokken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar we gaan het nog over de 90s hebben
90's weet ik niks meer van. Zat alleen maar aan de wiet, pep, coke, drank en pillen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar we gaan het nog over de 90s hebben
Ho ho Weening had wipe-out.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Gers Pardoel heeft maar liefst 1 hit. Dennis Weening 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |