Lekker op z'n Amerikaans afgebeuld worden. Wat een zegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hudson Bay dreigt V&D over te nemen.
Wat een suggestief, dom taalgebruik. Als V&D wordt gered, is dat voor duizenden werknemers een zegen.
Dat zou ik een goed plan vinden!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zou Jort de talkshow moeten doen. Noem het Kelder. Jort stelt in tegenstelling tot Eva wel eens een kritische vraag.
Het hoeft dan ook niet in een dure studio.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zou Jort de talkshow moeten doen. Noem het Kelder. Jort stelt in tegenstelling tot Eva wel eens een kritische vraag.
En het topic erover komt dan in KEL.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Wilders is blij dat hij maar twee lokale partijleiders heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja eh wiens lokale partijleiders bedreigen nu andere politici dan?
Onbegrijpelijk inderdaad. Maar mediatechnisch natuurlijk slim.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:13 schreef DrDentz het volgende:
O deze man die met zijn hele gezin op tv moest na de bedreiging, weet je precies welke dochter je moet ontvoeren.
Er zijn ook genoeg weerzinwekkende PVV-tweets op het web te vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha.. die tweets. Ik blijf er om lachen.. wat een ontzettende debiel is die vent.
Wat als hij het bij eerste had gelaten? Alleen die tweet over Wilders met een hartaanval tussen de benen van een kamerlid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha.. die tweets. Ik blijf er om lachen.. wat een ontzettende debiel is die vent.
Voor iemand met zo'n functie kan dat nog steeds gewoon echt nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat als hij het bij eerste had gelaten? Alleen die tweet over Wilders met een hartaanval tussen de benen van een kamerlid.
Dat zou toch nog gewoon kunnen als grap?
Dat vind ik bij links wel meevallen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij nader inzien hebben zowel links als rechts een zure en arrogante rotkop.
Dat kon nog net ja, maar als politicus moet je wel dubbel oppassen he.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat als hij het bij eerste had gelaten? Alleen die tweet over Wilders met een hartaanval tussen de benen van een kamerlid.
Als Twitter een rechtstreekse link krijgt met het brein van de Kamerleden, al hun brainfarts direct op twitter, krijg je echt de meest gore tweets te lezen. Wat een volk!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Allemaal potentiële moordenaars..quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Twitter een rechtstreekse link krijgt met het brein van de Kamerleden, al hun brainfarts direct op twitter, krijg je echt de meest gore tweets te lezen. Wat een volk!
Tot Morgenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ik vind hier geen kont aan. Ik taai af.
Mee eensquote:
De prikkelfluit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef Aaltje je paarse paaltje
Maar we gaan het nog over de 90s hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ik vind hier geen kont aan. Ik taai af.
Zal ik doen Hans.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef Aaltje je paarse paaltje
Ik heb mijn housebroek aangetrokken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar we gaan het nog over de 90s hebben
90's weet ik niks meer van. Zat alleen maar aan de wiet, pep, coke, drank en pillen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar we gaan het nog over de 90s hebben
Ho ho Weening had wipe-out.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Gers Pardoel heeft maar liefst 1 hit. Dennis Weening 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |