Lekker voor hemquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-op-non-actief
De Koos van het Vermeerbordje is werkeloos.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een werkgever die niet snapt wat satire is, die jongen moet blij zijn dat hij daar weg is.
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Wendy van Dijk ook een echte Wendy?
In Zuid-Amerika hebben ze al bij de geboorte een misvormd hoofd. Iets meer respect graag :S.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Kinderen van twee jaar kunnen geen kankerbek hebben?
Dit soort vrouwen moet jou niet onbekend zijn als je in Katwijk woont.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ik kan niet naar dit soort vrouwen luisteren.
Nee maar Wendy is voor mij echt een tokkienaam en als ik deze meid hoor praten voldoet ze gelijk aan al mijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, want ze heet eigenlijk anders?
In Katwijk woont een man die Wilders doodwenst.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen moet jou niet onbekend zijn als je in Katwijk woont.
En terecht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
Ik krijg hier op de FOK! wel ergere pesterijen in de DM te verduren
Ik stelde je een vraag, Mani.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar Wendy is voor mij echt een tokkienaam en als ik deze meid hoor praten voldoet ze gelijk aan al mijn vooroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |