Opzich had er meer ingezeten, maar zijn prestaties mogen nou ook weer niet onderschat worden. Tot zijn 29ste draaide Raf nog op absoluut topniveau mee, gezien ook zijn 13 goals in zijn laatste seizoen bij Tottenham. Vergeet niet dat hij al op z'n 17de debuteerde, dan heeft hij toch 12 jaar meegedraaid in de top. (want Ajax was in de tijd van Raf ook echt nog wel Europese subtop)quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar ik de lat leg is afhankelijk van de speler. Één keer Wimbledon winnen in je carrière is prima als je het talent van Richard Krajicek hebt, maar niet als je dat van Federer hebt.
V/d Vaart was samen met Sneijder, v. Persie en Robben toch wel de top van zijn generatie, waar in mijn ogen Robben dan nog wel weer een stukje bovenuit stak. Kijk je naar zijn tijd bij Madrid, dan had hij een prima eerste seizoen, maar daarna ging het daar toch rap minder. Natuurlijk zijn de Spurs en HSV ook prima clubs in de subtop, maar ik heb echt het idee dat hij toch echt minimaal een paar jaar mee had moeten kunnen draaien bij een ploeg die wel serieus mee kon doen in de CL bijvoorbeeld.
Ik neem je echt niet meer serieus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vd vaart is iemand die ik snel kan vergeten. ietwat overschat, mede door zijn foute keuzes tijdens zijn carriere
Eerst maar eens dat old boys netwerk eruit flikkerenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:29 schreef Loserkid het volgende:
En Rijkaard moet de nieuwe TD worden met Jonk als hoofdtrainer, en sowieso een andere technische staf.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vd vaart is iemand die ik snel kan vergeten. ietwat overschat, mede door zijn foute keuzes tijdens zijn carriere
Dat laatste is zeker waar. Ik vind dat gelul over 'er alles uit moeten halen' ook zo'n bullshit. Alsof iedereen hier dat op zijn werk doet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]? Kan hij het helpen dat ie een blessuregevoelig lichaam heeft. Tuurlijk is Betis geen succes maar hij heeft nu al een prachtige carriere achter de rug.
Had beter voor zijn lichaam moeten zorgen als topsporterquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]? Kan hij het helpen dat ie een blessuregevoelig lichaam heeft. Tuurlijk is Betis geen succes maar hij heeft nu al een prachtige carriere achter de rug.
Van wie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had beter voor zijn lichaam moeten zorgen als topsporter
Dit is dan ook weer een beetje heel makkelijk gesteld Badder. Hij wil zelf ook serieus genomen worden als een van de beste Nederlandse voetballers (dat is altijd duidelijk gebleken uit z'n uitspraken) dan mag je ook verwachten dat hij er alles voor doet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Ik vind dat gelul over 'er alles uit moeten halen' ook zo'n bullshit. Alsof iedereen hier dat op zijn werk doet.
Gewoon lol hebben in wat je doet en het leven wat je leidt. Hij heeft op mooie plekken gewoond en gewerkt, prachtige prijzen gepakt, vrouwen gehad die ver boven zijn stand zouden zijn als hij geen top-voetballer was.
Alleen dat eerste wat je zegt kun je niet stellen. Misschien had hij wel minder blessures gehad als hij zijn sport serieuzer had genomen, zeker na zijn Madrid-tijd. En misschien was hij dan nu ook nog top geweest. Maar er is maar één iemand die mag oordelen of dat het waard was geweest en dat is hij zelf.
Dat denk ik ook. Maar misschien heeft hij er wel precies uitgehaald wat hij wilde.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van niemand hij moet niks , maar zo had ie wel meer uit zijn carriere kunnen halen.
Jij wilt toch ook serieus genomen worden op je werk? Ben jij daar 24/7 mee bezig en gooi je je hele leven daarvoor opzij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer een beetje heel makkelijk gesteld Badder. Hij wil zelf ook serieus genomen worden als een van de beste Nederlandse voetballers (dat is altijd duidelijk gebleken uit z'n uitspraken) dan mag je ook verwachten dat hij er alles voor doet.
(Nogmaals, ben altijd een groot fan geweest van de voetballer Van der Vaart en al zijn wonderdoelpunten. Maar natuurlijk had er nog veel meer in gezeten)
Hm... Maar als voetballer werk je niet alleen voor jezelf, maar ook voor je club en je fans. Daarnaast kunnen we wel weer beginnen over de bizarre salarissen die er in de voetballerij verdiend worden, maar als je je voor zulke bedragen nog niet wilt inzetten, dan is er toch ook wel iets mis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk belangrijk omdat het me op plaatsen brengt waar ik wil zijn en omdat ik er mensen mee ontmoet die ik wil ontmoeten. En omdat ik de dingen die ik interessant vind kan bestuderen. En ik wil daarin serieus genomen worden, sterker nog, ik wil daarin de beste zijn omdat me dat op nog meer plaatsen brengt. Ook internationaal.
Maar geef ik altijd 100%? Not even close, want dan zou ik geen tijd meer hebben voor wat dan ook. En als dat betekent dat ik niet de beste ben, dan is dat maar zo. Iedere professional maakt die afweging bewust of onbewust. Of je nu voetballer bent, piloot, makelaar of hartchirurg.
Cognitieve dissonantie. It's a bitch.
Nooit begrepen waarom Van Gaal hem in 1995 niet naar Ajax heeft gehaald.quote:
Had hij in dat team een basisplaats gekregen denk je?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom Van Gaal hem in 1995 niet naar Ajax heeft gehaald.
Voor Davids ? neequote:Op donderdag 11 februari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Had hij in dat team een basisplaats gekregen denk je?
Geen concurrentie meer van Bobald de Boerquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, hoewel. Bij Barca speelden Davids en Cocu samen op het middenveld:
[ afbeelding ]
Je kunt nog steeds met Cocu, Davids en Ronald de Boer samenspelenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen concurrentie meer van Bobald de Boer
Ja maar niet zonder Litmanenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds met Cocu, Davids en Ronald de Boer samenspelen
[ afbeelding ]
Cocu in de spits zetten. Cocu was altijd multi-inzetbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar niet zonder Litmanen
Kluivert en Kanu waren beter als spits . Litmanen ook trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cocu in de spits zetten. Cocu was altijd multi-inzetbaar.
Nederland - Zuid-Korea op het WK '98?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds met Cocu, Davids en Ronald de Boer samenspelen
[ afbeelding ]
In 1 keer goed. Cocu stond die wedstrijd dus ook in de spits. En met succes, scoorde een prachtige goal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nederland - Zuid-Korea op het WK '98?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |