abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159822067
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
pi_159822211
Bosz blijft maar voor mij de beste optie wat betreft de reële opties. Van Hazebrouck zou ik ook wel willen zien, maar dat is al minder realistisch volgens mij.
pi_159824225
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bosz blijft maar voor mij de beste optie wat betreft de reële opties. Van Hazebrouck zou ik ook wel willen zien, maar dat is al minder realistisch volgens mij.
Waarom zou je Bosz willen? Het voetbal was aardig (ook niet altijd goed) maar de resultaten waren zeker bij Vitesse niet echt heel indrukwekkend.
pi_159824301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
HVH is een grote calimero. Ze moeten gewoon Seedorf halen. :Y
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:16:30 #5
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_159824357
De enige trainer die zijn team probeert te laten voetballen op een manier die ik graag zie is Streppel en in iets mindere mate Van den Brom. Of dat ze de aangewezen personen maakt om coach te worden weet ik ook niet, maar verder zie ik in de Eredivisie niets wat ik bij Ajax zou willen zien
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_159824476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
De enige trainer die zijn team probeert te laten voetballen op een manier die ik graag zie is Streppel en in iets mindere mate Van den Brom. Of dat ze de aangewezen personen maakt om coach te worden weet ik ook niet, maar verder zie ik in de Eredivisie niets wat ik bij Ajax zou willen zien
Een buitenlandse coach kan best wel weer eens verfrissend zijn. Klopp was wellicht een optie geweest.
pi_159824522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Een buitenlandse coach kan best wel weer eens verfrissend zijn. Klopp was wellicht een optie geweest.
Net zo zeer als dat Pep en Mourinho opties waren. 0%
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:23:19 #8
446803 Tagliano
pi_159824597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopp was niet bepaald haalbaar geweest
pi_159824599
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Net zo zeer als dat Pep en Mourinho opties waren. 0%
Klopp gaat nu toch ook naar een puur middelmatig team als Liverpool? Ajax is op basis van de historie toch een net zo'n grote club als Liverpool en ik durf zelfs nog wel te beweren dat de selectie van Ajax op dit moment niet zo heel veel slechter is dan die van Liverpool.

(maar misschien ben ik dan te optimistisch)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:25:04 ]
pi_159824658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopp gaat nu toch ook naar een puur middelmatig team als Liverpool? Ajax is op basis van de historie toch een net zulke grote club als Liverpool en ik durf zelfs nog wel te beweren dat de selectie van Ajax op dit moment niet zo heel veel slechter is dan die van Liverpool.

En niet te betalen en de PL is niet te vergelijken met de ED he gast ;)
BFF met GGMM
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:25:05 #11
446803 Tagliano
pi_159824661
quote:

[..]

Klopp gaat nu toch ook naar een puur middelmatig team als Liverpool? Ajax is op basis van de historie toch een net zulke grote club als Liverpool en ik durf zelfs nog wel te beweren dat de selectie van Ajax op dit moment niet zo heel veel slechter is dan die van Liverpool.

Salaris, status van de competitie, mogelijkheden met transfers, noem maar op
pi_159824729
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En niet te betalen en de PL is niet te vergelijken met de ED he gast ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Salaris, status van de competitie, mogelijkheden met transfers, noem maar op
Het zou leuk zijn als Ajax de salarissfeer wat omhoog zou doen, want dan zou hij wellicht wel haalbaar geweest zijn. Maar de status van de competitie is inderdaad wel een dingetje ja.

Aan de andere kant, elk jaar rond plek 6 spelen of elk jaar kampioen worden en wellicht eindelijk weer wat neerzetten met Ajax in de CL. Klinkt toch ook niet onaantrekkelijk voor een trainer.
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:08:35 #13
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_159826728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[..]

Het zou leuk zijn als Ajax de salarissfeer wat omhoog zou doen, want dan zou hij wellicht wel haalbaar geweest zijn. Maar de status van de competitie is inderdaad wel een dingetje ja.

Aan de andere kant, elk jaar rond plek 6 spelen of elk jaar kampioen worden en wellicht eindelijk weer wat neerzetten met Ajax in de CL. Klinkt toch ook niet onaantrekkelijk voor een trainer.
Nee dan nog steeds niet . En hier kampioen worden stelt niks voor in het buitenland , en al helemaal niet in Engeland of Duitsland . Iemand die met Dortmund al een CL finale heeft gespeeld heeft geen zin in Excelsior of NEC
RED ONS HENNIEGOD
pi_159828419
Als je een heel jaar Premier League kan voetballen dan is 6 potjes CL met Ajax niet zo aantrekkelijk.

Bij buitenlandse coaches zou ik eerder denken aan Sampaoli (weet niet of die zou willen), Laudrup of Arvaladze (regelen we meteen die belastingzaakjes). Maar ik heb het idee dat Ajax graag een Nederlandse coach heeft en in dat geval verwacht ik Van de Brom.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_159828823
Stel je nou dat Klopp wel voor Ajax had willen kiezen als hij een beetje meer geld kreeg en dat Ajax in principe vergelijkbaar spelersmateriaal heeft als Liverpool?

:') _!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:40:40 #16
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159828911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[..]

dit is een grapje toch?

De eredivisie is zo ver afgezakt dat zelfs al zou Ajax elk jaar overwinteren een trainer uit bijvoorbeeld de Engelse competitie nog steeds geen zin heeft in de Graafschap op zondagmiddag, of Cambuur op zaterdagavond.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:55:04 #17
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159829121
Docu: Oh Johnny op Ziggo Sport.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_159829129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:00 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Als je een heel jaar Premier League kan voetballen dan is 6 potjes CL met Ajax niet zo aantrekkelijk.

Bij buitenlandse coaches zou ik eerder denken aan Sampaoli (weet niet of die zou willen), Laudrup of Arvaladze (regelen we meteen die belastingzaakjes). Maar ik heb het idee dat Ajax graag een Nederlandse coach heeft en in dat geval verwacht ik Van de Brom.
Lijkt me ook de meest voordehandliggende optie inderdaad. En Van Gaal sluit ik ook zeker niet uit.
pi_159829503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Waarom zou je Bosz willen? Het voetbal was aardig (ook niet altijd goed) maar de resultaten waren zeker bij Vitesse niet echt heel indrukwekkend.
Vitesse heeft toch alleraardigst gepresteerd de laatste seizoenen? Bovendien staat Bosz wel voor een duidelijke visie en kon hij goed met vernieuwing in de selectie omgaan. Daarnaast lijkt het mij verstandig om iemand van buiten het huidige kliekje aan te stellen.
pi_159829945
quote:

[..]

Klopp gaat nu toch ook naar een puur middelmatig team als Liverpool? Ajax is op basis van de historie toch een net zo'n grote club als Liverpool en ik durf zelfs nog wel te beweren dat de selectie van Ajax op dit moment niet zo heel veel slechter is dan die van Liverpool.

_O- _O- _O- _O-
pi_159829961
Maarten bedrijft boeiende satire.
pi_159829978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten bedrijft boeiende satire.
Even een momentje van overdreven optimisme. Heb ik weleens last van.
pi_159829981
Bosz gaat niet meteen weer weg bij Maccabi, dat lijkt me geen optie. Dan nog liever Stam of Seedorf
pi_159830001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz gaat niet meteen weer weg bij Maccabi, dat lijkt me geen optie. Dan nog liever Stam of Seedorf
Hij heeft aangegeven dat hij elk moment klaar staat om naar de top 3 van Nederland te komen vanuit Israël.
pi_159830009
quote:

[..]

VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')