Ik lachte.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, of hebben jullie een stoeltje in de keuken staan?
Niet dat ik vind dat vrouwen in de keuken moeten natuurlijk, ho even, ik ben een echte vrouwenvriend, maar na dit soort walgelijke acties jouwerzijds verwacht ik wel dat je meters gaat maken in de keuken om je vriend elke dag te voorzien van al zijn natjes en droogjes.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze je aandacht onmogelijk gemist kan hebben, is dat geen goed teken. Dan betekent dat dat je op een heel verkeerde, creepy manier hebt geprobeerd jouw aandacht op te dringen. Nee, daar reageer geen mens positief op.
Jij wil wat van haar toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij kan toch ook wat zeggen? Ze is iig niet blind..
Tja dat dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:17 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Jij wil wat van haar toch?
Ik, persoonlijk, had wel iets gezegd ja: "ik word ongemakkelijk van je gestaar, wil je weggaan?"
Dus het is haar schuld dat jij haar blijft aanstaren?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja dat dus.niet leuk om te horen horen maar wel duidelijk
Zij kan 't afkappen. Omgekeerde wereld misschien maar ze laat t toe.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus het is haar schuld dat jij haar blijft aanstaren?
Meestal kap ik dat soort ongein af met een trap in het kruis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij kan 't afkappen. Omgekeerde wereld misschien maar ze laat t toe.
Ze kapt het af, door niet te reageren/terug te kijken maar je stelselmatig te negeren. Take a hint.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat inquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze kapt het af, door niet te reageren/terug te kijken maar je stelselmatig te negeren. Take a hint.
Ze laat het toe? Nee. Godverdomme zeg![]()
Niet iedereen is zo mondig. En dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jezus jouw hersenen zijn echt fucked up gewoon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dankjewel voor het verwoorden van mijn gedachten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:29 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo mondig. En dat hoeft ook niet.
Bovenstaande argument wordt ook vaak gebruikt in verkrachtingszaken door de dader. Niet meer gebruiken dus.
Werkt goed dan he, vasthouden aan je wereld vreemde ideeën en niks aannemen van anderen?quote:
Dat. Echt, doe potdomme eens normaal en denk na.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:26 schreef Copycat het volgende:
En nee, de creepiness van syndroom krijgt geen podium meer in dit topic.
Opbokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |