En Urk, dat staat ook stijf van de coke.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch met die visserdorpen, Volendam en Bunschoten/Spakenburg ook al, jong werken en maar geld moeten verdienen om een huis te kunnen kopen en dat alleen kunnen volhouden als er gebruikt wordt?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
Ik ken een meisje uit Amersfoort die is nog niet eens 18 en gebruikt al wiet.wat een wereld
quote:In wereldsteden als Barcelona, Genève en ook Volendam, dat een paar jaar geleden nog hoog scoorde op cokegebruik, wordt minder gebruikt.
"En" had inderdaad "maar" moeten zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef YazooW het volgende:
Deze quote is wel grappig. Volendam wereldstad.
[..]
Ik woon er zelf en kan het me eigenlijk niet voorstellenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch met die visserdorpen, Volendam en Bunschoten/Spakenburg ook al, jong werken en maar geld moeten verdienen om een huis te kunnen kopen en dat alleen kunnen volhouden als er gebruikt wordt?
Stukloon. Vis fileren kun je een vermogen mee verdienen als je maar snel genoeg bent.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
quote:Onderzoekers zijn kritisch over methode
Onderzoekers zijn kritisch over rioolwateronderzoek omdat niet gezegd kan worden door wie de drugs worden gebruikt. Ook is niet te zeggen hoe de drugs in het water zijn beland. Dat kan zijn omdat drugsresten via urine in het water terechtkomen, maar er kunnen ook ongebruikte drugs in het riool worden gedumpt.
Wiet is dan ook niets bijzonders.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
Ik ken een meisje uit Amersfoort die is nog niet eens 18 en gebruikt al wiet.wat een wereld
Ik denk enerzijds de aard van het werk, veel lange dagen hard werk achter elkaar, en dan relatief lang vrij. En veel geld in de zak, dan wil je ook nog wel eens hard stappen. Volgens mij komt alcoholisme ook meer voor bij dergelijke werkritmes. Maar de grootste factor zal zijn dat het hier allemaal christelijke dorpen betreft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Er wordt in Enkhuizen amper aan vis gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Hahaha.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
Wie dumpt er nou ongebruikte drugs in het riool?!quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:46 schreef Leandra het volgende:
Leuk stuk hier over: http://vorige.nrc.nl//wet(...)orpsjeugd_overdreven
En rioolwateronderzoek om drugsgebruik aan te tonen is niet onomstreden:
[..]
Iemand die wil stoppen en zijn/haar restjes weg wil gooien, iemand bij wie de politie voor de deur staat, of het vermoeden heeft dat er een onderzoek loopt. Als je het in de vuilnisbak gooit, dan ruikt zelfs een verkouden drugshond het nog bij een inval.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wie dumpt er nou ongebruikte drugs in het riool?!
Er was een weektrend alleenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand die wil stoppen en zijn/haar restjes weg wil gooien, iemand bij wie de politie voor de deur staat, of het vermoeden heeft dat er een onderzoek loopt. Als je het in de vuilnisbak gooit, dan ruikt zelfs een verkouden drugshond het nog bij een inval.
Het was een theorie op die vraag. Maar, kunnen ze onderscheid maken tussen gebruikte en niet gebruikte drugs? Ik vind de piek op dinsdag zo raar. Niet echt een dag dat je dolgraag een nachtje door wil trekkenquote:
Of dat heeft betrekking op de verwerkingssnelheid van het lichaam.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een theorie op die vraag. Maar, kunnen ze onderscheid maken tussen gebruikte en niet gebruikte drugs? Ik vind de piek op dinsdag zo raar. Niet echt een dag dat je dolgraag een nachtje door wil trekken
Speed is juist van 2 tot 4 dagen nog aantoonbaar in je urine. Dus als je op vrijdag of zaterdag pakt, zou je zeggen dat de piek eerder op zondag zou moeten zijn dan op dinsdag, als dat het kritieke moment is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat heeft betrekking op de verwerkingssnelheid van het lichaam.
Want drugsgebruik is natuurlijk legaalquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:49 schreef the-eye het volgende:
Waarom dit soort rare praktijken. Laat ze geld en moeite in nuttige zaken steken. Als iemand speed wil gebruiken is dat zijn of haar keuze.
Mag ik je er op wijzen dat er hele hordes mensen rondlopen op de ritalin dus het argument dat iets niet legaal zou zijn kan ik weinig mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:58 schreef Parawan het volgende:
[..]
Want drugsgebruik is natuurlijk legaal![]()
Goede zaak dit. Niks mis met af en toe een drugsje gebruiken maar echte speed junkies wil je niet in je buurt. Geloof me.
Dat zijn goede argumenten die deels waar zijn. Echter is het zo dat er bij ritalin sprake is van een dokters recept. Althans dat zou zo moeten en is eerder regel dan uitzondering. Helaas hebben mensen niet altijd de keuze of ze zich verliezen in het gebruik van verdovende middelen. En drugs als excuus gebruiken is natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mag ik je er op wijzen dat er hele hordes mensen rondlopen op de ritalin dus het argument dat iets niet legaal zou zijn kan ik weinig mee.
Hoe iemand op speed is, en zeker bij langdurig gebruik, verschilt per persoon. Laten we één ding niet vergeten, er is drugsgebruik en drugsmisbruik. Net zoals er drankgebruik en drankmisbruik is.
Zeker heden ten dage heeft de slappehap jeugd er nogal een handje van om probleemgedrag toe te wijzen aan hun drugsgebruik omdat men zo onder de verantwoordelijkheid voor het eigen gedrag uit denkt te kunnen komen.
Ken je dit stukje? Niet het drugsgebruik is het probleem maar het ongelukkige leven van mensen is het probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:35 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dat zijn goede argumenten die deels waar zijn. Echter is het zo dat er bij ritalin sprake is van een dokters recept. Althans dat zou zo moeten en is eerder regel dan uitzondering. Helaas hebben mensen niet altijd de keuze of ze zich verliezen in het gebruik van verdovende middelen. En drugs als excuus gebruiken is natuurlijk
Pure verveling gok ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Daar begin je dan ook mee voor je 18equote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar begin je dan ook mee voor je 18een stop je mee rond je 18e...
onzin, aardig wat rokerijen en visboeren hier.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er wordt in Enkhuizen amper aan vis gedaan
Dat is, omdat men op die manier van de dinsdagdip af probeert te komen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een theorie op die vraag. Maar, kunnen ze onderscheid maken tussen gebruikte en niet gebruikte drugs? Ik vind de piek op dinsdag zo raar. Niet echt een dag dat je dolgraag een nachtje door wil trekken
Zoals op Urk werken ze zich al op jonge leeftijd helemaal de tering in op vissersboten; alleen vol te houden met af en toe een snuifje, schijnbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
Nog niet eens 18 zegt ie. Ik ken een meisje van 15 dat wiet, coke, speed en XTC gebruikt sinds d'r 13e. Wiet roken voor je 18e lijkt me nou niet hét voorbeeld van een doorgeslagen wereld.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
Sowieso mensen die na hun 18de nog wiet rokenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:47 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Nog niet eens 18 zegt ie. Ik ken een meisje van 15 dat wiet, coke, speed en XTC gebruikt sinds d'r 13e. Wiet roken voor je 18e lijkt me nou niet hét voorbeeld van een doorgeslagen wereld.
Enkhuizen kan je niet vergelijken met Urk vind ik. En met de vissersboten valt het allemaal wel mee kan ik je vertellen. Enhkuizen was vroeger een vissersdorp, daar is nu weinig meer van over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zoals op Urk werken ze zich al op jonge leeftijd helemaal de tering in op vissersboten; alleen vol te houden met af en toe een snuifje, schijnbaar.
En die jonge gasten bulken natuurlijk van het geld.
Nog geen 18 en nu al wiet, waar maak je je druk om, beter een jointje dan comazuipen of heroïne spuiten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
Dit dus, dat gezeur over drugs er zijn wel belangrijker dingen om je druk over te maken.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:31 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Dit dus, dat gezeur over drugs er zijn wel belangrijker dingen om je druk over te maken.
Op welke planeet leef jij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso mensen die na hun 18de nog wiet roken
Echt een tienerdrug, wat leuk is in die tijd. Stoned op school was echt fantastisch. Na je 18de is de lol er vanaf en dan blijven de werkloze potheads over.
die vissers werken de hele week kei hard dus weekenden willen ze feesten, maar dat is lastig als je kapot bent van het harde werk. en dan is drugs een uitkomst, voor zolang het goed gaat dan hequote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
of gewoon de afval stoffen uit de urine, het is een drugstest alleen dan grootschalig. of en hoe betrouwbaar die data is durf ik niet te zeggen. maar het lijkt me niet zo nauwkeurigquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die bijna betrapt wordt?
Resten van een lab?
Dat is al oud tegenwoordigquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Charleville het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |