Daar doen we het voor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Denk eens aan al die moeders die al met de videorecorder in de aanslag zitten om te kijken of dochterlief in beeld komt, die zoeken op DWDD en vinden deze titel.
Je was toch pas 19?!quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, maar heb wel meerdere mislukte relaties achter de rug waaruit geen kinderen zijn voortgekomen. Momenteel geen relatie en ook niet heel veel behoefte aan eigenlijk. Die kinderen komen er sowieso niet. Als het nog mag gebeuren, dan wordt het er maar één en dan moet het wel snel gebeuren, want anders vind ik mezelf te oud.
Zo...
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Denk eens aan al die moeders die al met de videorecorder in de aanslag zitten om te kijken of dochterlief in beeld komt, die zoeken op DWDD en vinden deze titel.
In de Jupiter Leaguequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
leuk thema walgelijke uitvoering waarschijnlijk
Bovendien: MaanWaar heeft die rechtsback gespeeld?
wat is ditquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef tralalala het volgende:
Vergeten jullie
TV / [NPO1 20:30] Correspondents Dinner
niet? Dat wordt zo slechtgenieten.
quote:
Winnares van The Voice dit jaarquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
leuk thema walgelijke uitvoering waarschijnlijk
Bovendien: MaanWaar heeft die rechtsback gespeeld?
Alleen de titel al, waarom niet gewoon Correspondenten Diner?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef tralalala het volgende:
Vergeten jullie
TV / [NPO1 20:30] Correspondents Dinner
niet? Dat wordt zo slechtgenieten.
Dat weet ik, wat een hyperig gedragquote:
Dat staat cool.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alleen de titel al, waarom niet gewoon Correspondenten Diner?
Net zoals de Amerikaanse president zichzelf en zijn staf altijd belachelijk moet maken, Doet Rutte het dit jaar ook eens.quote:
Of gewoon een eerlijke titel.quote:
Ja hoor hij is er jongens, de nieuwe Herman Berghuisquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Vatta het volgende:
Ik ga aan idols meedoen dit jaar. Gewoon omdat het kan.
TT heeft een aanzuigende werking op pedofielenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:59 schreef tralalala het volgende:
Wat een activiteit hier trouwens.Lang geleden
I'm a dancer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja hoor hij is er jongens, de nieuwe Herman Berghuis
ah wij moeten het weer nadoenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net zoals de Amerikaanse president zichzelf en zijn staf altijd belachelijk moet maken, Doet Rutte het dit jaar ook eens.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
TT heeft een aanzuigende werking op pedofielen
Ze is jarig, daarvan denk ik.quote:
Vandaag 19 gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef DrDentz het volgende:
Hoe oud is Maan dan? Ik dacht dat die naam pas voor het eerst gegeven werd rond 2005.
mwah als mijn buurmeisje er zo uit zou zien zou ik niet klagenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef tralalala het volgende:
Is dit nou die Maan? Zo bijzonder is ze toch niet?
Ja duh.quote:
School uit de randstad dus, die gaan al helemaal ADHD-modus..quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar donkere mensen erachter. racist
Ik heb vernomen dat ze bekend is van The Voice.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maan is wel raakbaar zeker een sterrenkind waar is ze bekend van?
Ik had het over het Adele fragment.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
School uit de randstad dus, die gaan al helemaal ADHD-modus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |