Aha duidelijk. Lijkt mij dat de verkoper daar geen enkel belang bij heeft maar het is natuurlijk wel een risico. Dit kan bij Ticketswap etc. dus niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Iemand die hardcopy kaarten verkoopt op marktplaats kan na de verkoop Ticketmaster opbellen en zeggen dat hij zijn kaarten nooit gehad heeft. Oude kaarten worden ongeldig gemaakt en nieuwe kaarten opgestuurd. Jij hebt dan hardcopy kaarten die worden geweigerd aan de poort.
De verkoper kan dan zelf gratis naar het concert.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Lijkt mij dat de verkoper daar geen enkel belang bij heeft maar het is natuurlijk wel een risico. Dit kan bij Ticketswap etc. dus niet?
Ah, die haalde ik door elkaar dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef F_JD het volgende:
Nee Ticketswap is een zelfstandig opgezet medium die verkoopprijzen reguleert tot max 20% en betrouwbaarheid vergroot doordat de gebruikers moeten inloggen met Facebook. Er zal vast wel eens iets misgaan, maar het is een erg prettige manier om je e-tickets kwijt te kunnen en opgezet vanuit goede bedoelingen.
Seatwave is van ticketmaster, dat is weer een heel ander verhaal.
Ik houd het vooralsnog bij de kaarten voor 14 juni. Ik gok dat ie op TW Classic nooit de volledige set zal spelen die hij op het Malieveld wel kan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef Peter88Online het volgende:
Op 9 juli spelen Bruce en The E Street Band weer op TW Classic in Werchter.
http://www.twclassic.be/nl
Waarom zet je onder ieder bericht JS?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef Jumpstone het volgende:
[..]
Ik houd het vooralsnog bij de kaarten voor 14 juni. Ik gok dat ie op TW Classic nooit de volledige set zal spelen die hij op het Malieveld wel kan doen.
- JS
Ik verwacht het ook niet. Vorige keer in het Goffertpark was de aanvang rond 16:00 omdat er twee support acts waren. En begon Bruce zelf rond 19:30.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef BatMutsje het volgende:
Verwachten jullie nog iets van een voorprogramma bij het concert op het Malieveld? Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar omdat aanvang 18.00u is lijkt me dat te vroeg voor een concert. Hij zal zelf wel rond 8u beginnen ofzo?
TW Classic is een festival wat rondom de headliner wordt gebouwd, dus ik ga er vanuit dat hij ook daar een volledige set speelt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef Jumpstone het volgende:
[..]
Ik houd het vooralsnog bij de kaarten voor 14 juni. Ik gok dat ie op TW Classic nooit de volledige set zal spelen die hij op het Malieveld wel kan doen.
- JS
Mwa, 1 voorprogramma wat 45 minuten duurt past prima natuurlijk. Ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit, maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef BatMutsje het volgende:
Verwachten jullie nog iets van een voorprogramma bij het concert op het Malieveld? Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar omdat aanvang 18.00u is lijkt me dat te vroeg voor een concert. Hij zal zelf wel rond 8u beginnen ofzo?
Dat zou wel een van de betere voorprogramma's zijn ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:19 schreef BatMutsje het volgende:
Zojuist contact gehad met Mojo. Ze weten nog niks officieel, maar verwachten wel een voorprogramma in Den Haag. Paar minuten later werd Counting Crows toegevoegd als voorprogramma voor de Rome-show. 1+1 = 2?
http://www.rollingstone.i(...)ate/2016-02-23/Part2quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat zou wel een van de betere voorprogramma's zijn ja.
EDIT: Waar lees je het eigenlijk?
Mijn Italiaans is niet briljant, dus ik geloof je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:55 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
http://www.rollingstone.i(...)ate/2016-02-23/Part2
Vet man! Heb kaartjes voor Romequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:19 schreef BatMutsje het volgende:
Zojuist contact gehad met Mojo. Ze weten nog niks officieel, maar verwachten wel een voorprogramma in Den Haag. Paar minuten later werd Counting Crows toegevoegd als voorprogramma voor de Rome-show. 1+1 = 2?
Speciaal naar Rome voor Bruce?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:25 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Vet man! Heb kaartjes voor Rome
Yes! En de stad en zon natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Speciaal naar Rome voor Bruce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |